Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
237
Всього праць
6322
Завантажень
5
Зап. на цитування
0

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: Профайли Архів

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання тип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 98
011 Освітні, педагогічні науки
014 Середня освіта (фізика)
Культура і мистецтво 11
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1475
032 Історія та археологія
033 Філософія
034 Культурологія
035 - Філологія
Соціальні і поведінкові науки 751
051 - Економіка
052 - Політологія
053 Психологія
Журналістика 84
061 Журналістика
Управління та адміністрування 1084
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа та страхування
073 - Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Право 666
081 - Право
Біологія 157
091 Біологія
Природничі науки 663
101 Екологія
102 - Хімія
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 222
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
Інформаційні технології 691
122 Комп'ютерні науки
125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 21
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Публічне управління та адміністрування 28
281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 351
291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
292 - Міжнародні економічні відносини

Warning: Undefined array key "p1" in /var/www/rang/kt.php on line 389
Знайдено документів: 28
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Безгін Костянтин Сергійович CHARACTERISTICS OF INNOVATION-ORIENTED ORGANIZATION: A BEHAVIORAL PARADIGM Bezgin, Kostyantyn Martiyanova, Maryna Ushkalyov, Volodymyr немає Підприємництво та інновації англійська 2020 стаття 0
The article summarizes the arguments and counterarguments in the scientific debate on the use of a behavioral ap- proach to managing an innovation-oriented organization. The main purpose of the study is to identify typical character- istics of modern innovation organizations that emerge in the process of ontogeny of the organization, have a behavioral nature and contribute to improving the effectiveness of innovation. As a result, the characteristics of modern innovative organizations that determine the effectiveness of their activity are determined. The change of behavior of innovatively active subjects at the subject and polysubjective levels under the influence of administration, routine and violation of in- tegrity of activity is shown. Mentioned set of features can be used as a benchmark in modeling and managing innovation activity and innovation processes in organizations.

2 Чальцева Олена Михайлівна Публічна політика як особливий вид політичного простору Чальцева Олена Михайлівна Київ ОСВІТА РЕГІОНУ Українська 2016 Стаття 0
Стаття у виданні Український науковий журнал "ОСВІТА РЕГІОНУ"

3 Чальцева Олена Михайлівна Глобальне громадянське суспільство як актор глобальної публічної політики Чальцева О. М. Вінниця Політичне життя Українська 2016 Стаття 0
Стаття у виданні "Політичне життя"

4 Примуш Микола Васильович ШЛЯХИ РЕФОРМУВАННЯ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІ У КОНТЕКСТІ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ Примуш М.В. Вінниця Політичне життя Українська 2021 Стаття 0
Стаття у виданні "Політичне життя"

5 Чальцева Олена Михайлівна Публічна політика: теоретичний вимір і сучасна практика. Чальцева Олена Михайлівна Вінниця, ФОП Барановська Т.П. немає Українська 2017 Монографія 0
У монографії досліджуються проблеми та перспективи публічної політики на різних рівнях. Розглянуто головні теоретико-методологічні основи та існуючі практики сучасної публічної політики. Основна увага приділена інститутам публічної політики та взаємодії інституціоналізованих акторів публічного процесу в сучасному політичному просторі для визначення її ефективності під впливом ендогенних та екзогенних факторів. Книга розрахована на вчених, аспірантів і студентів, які вивчають проблеми публічної політики і процеси взаємодії інститутів влади й громадянського суспільства. Крім того, дослідження зацікавить громадських і політичних діячів, які займаються формуванням публічної політики в Україні.

6 Нагорняк Тетяна Леонтіївна Сучасні суспільно-політичні процеси у світі та Україні Польовий Микола Анатолійович, Примуш Микола Васильович та ін. Вінниця немає Українська 2019 Монографія 0
У монографії комплексно розглянуто суспільно-політичні процеси у двох масштабах – світовому та українському. Досліджується динаміка потоків міжнародної міграції та міграційні процеси в Україні, взаємодія громадських організацій та владних інститутів, процеси формування та еволюції довіри. Аналізуються процеси, пов’язані із захистом та просуванням національних інтересів у глобалізованому світі. Висвітлено інформаційний напрям політики захисту національних інтересів держави, процеси формування державної політики у сфері культури в сучасній Україні, процеси формування та просування локальних та глобальних брендів та брендинг території в контексті формування нового світового порядку. Здійснено аналіз інститутів місцевого самоврядування, бюджетної політики та формування публічної політики в Україні. Монографія становить інтерес для вчених, викладачів, політиків, державних службовців, студентів та усіх, хто цікавиться суспільно-політичними процесами у світі та Україні.

7 Чальцева Олена Михайлівна Countering threats to effective management of personnel potential in the public administration system Melnychuk L., Andriichuk Y., Chaltseva O., Shtyrov О., Yevtushenko І. місто Київ :ТОВ "ФІНТЕХАЛЬЯНС" Financial and credit activity problems of theory and practice Англійська 2023. Т. 2 Стаття 0
Основною метою дослідження є визначення та впорядкування основних загроз ефективному управлінню кадровим потенціалом у системі публічного адміністрування. Доведено важливість дослідження теоретико-методичних засад управління кадровим потенціалом у системі публічного адміністрування. Охарактеризовано ключові аспекти, що розкривають сутність управління кадровим потенціалом у системі публічного адміністрування. Визначено ключові аспекти впливу елементів управління кадровим потенціалом на систему публічного адміністрування та основні загрози ефективному управлінню кадровим потенціалом у системі публічного адміністрування.

8 Чальцева Олена Михайлівна Партії як предмет вивчення в компартивних дослідженнях Чальцева Олена Михайлівна місто Чернігів, Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій Проблеми сучасних трансформацій. Серія: право, публічне управління та адміністрування. Українська 2023 Стаття 0
Традиційний інститут політичної партії є популярним предметом дослідження в компаративістиці. Від моменту своєї появи і до сьогоднішнього дня цей інститут еволюціонував, набував нових рис і функцій. У сучасних умовах політичні партії переживають певну трансформацію, адаптуючись до сучасних трендів політики, нових управлінських практик в державах. У зв’язку з цим з’являються нові типи цього інституту, відбувається зміна його диспозицій у публічному полі політики, ускладнюються передвиборчі технології, вибудовується нова конструкція взаємодії з громадськістю і державою, оновлюється законодавча база, тому інтерес до цього питання науковців у сфері політичних, юридичних, управлінських наук є об’єктивним і актуальним.

9 Чальцева Олена Михайлівна Інституціоналізація політичної партії як актора публічного управління Чальцева Олена Михайлівна місто Одеса, ДВНЗ « Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського Політикус Українська 2023. Випу Стаття 0
Метою статті є виявлення тенденцій зміни суб’єктності політичної партії як публічного актора, зокрема в процесі його коституювання в Україні. Розглядаючи політичну партію як актора публічного управління в Україні, що поступово інституціоналізується, з одного боку, можна відзначити появу механізмів безпосереднього впливу цього інституту (або їх частини) на процес державного управління, на розробку та прийняття управлінських рішень, а іншого боку, Україна є прикладом країни з гібридним режимом, де формальні інститути (Конституція, закони та законодавчі акти) є підірвані неформальними (клієнтелізмом, непотизмом і корупцією). Досліджуючи проблематику участі політичних партій у здійсненні публічного управління, слід зазначити, що політичні партії відіграють суттєву роль у його реалізації, яка залежить від об’єктивних та суб’єктивних чинників, а саме від демократизації політичного режиму, інституційного потенціалу політичних партій, нормативноправової бази політичної системи, взаємозв’язку

10 Чальцева Олена Михайлівна Теоретичні парадигми трансформації держави як публічного інституту Чальцева Олена Михайлівна місто Вінниця : ДонНУ імені Василя Стуса Вісник Донецького національного університету імені Василя Стуса Українська 2023. №8 Стаття 0
З розвитком суспільно-політичного життя процес здійснення політики в демократичних системах значно ускладнився і вийшов за рамки держави. Збільшилась кількість акторів, які приймають рішення або впливають на їх прийняття, змінились механізми реалізації управлінських практик, які передбачають узгодження інтересів і культуру консенсусу всіх акторів публічного процесу. Ця тенденція чітко простежується в європейській традиції, де публічна політика – це не тільки вироблення та реалізація управлінських рішень державою, а й демократична участь різних груп за інтересами, державних і недержавних політичних акторів в політико-управлінському процесі (public deliberation), досягнення комплексного бачення соціальної проблеми з дотриманням процедур узгодження інтересів перед безпосередньою політичною дією уряду. В кінці ХХ ст. традиційні моделі управління державами виявилися нечутливими до політичних реалій постіндустріального суспільства, а саме: розвитку глобалізаційних процесів і глобальної еконо

11 Чальцева Олена Михайлівна Оцінювання публічної політики як показник її ефективності: досвід для України Чальцева Олена Михайлівна місто Дніпро, Національний технічний університет "Дніпровська політехніка" Публічне управління та місцеве самоврядування Українська 2023 Стаття 0
Сучасна філософія оцінювання публічної політики базується на принципах Good Governance, які закладені в методику всіх видів моніторингу, що існують на глобальному, регіональному та місцевому рівнях. Проблема оцінювання актуальна для сучасних політичних систем, які перебувають у процесі адаптації своїх національних моделей публічної політики до сучасних політичних, соціальних і економічних викликів. Натепер виділяють три стратегії оцінювання публічної політики, які використовують держави: по-перше, це пов’язано з результативністю діяльності публічної влади; по-друге, це аналіз витрат у процесі здійснення політики; по-третє, це комплексний показник затрат і результатів. Сучасні моделі оцінювання політик і програм залежно від суб’єктів, які здійснюють оцінювання, умовно поділяють на дві загальні групи – внутрішні та зовнішні. Внутрішнє оцінювання здійснюється органом державної влади, який і реалізує політику. Зовнішнє оцінювання здійснюється незалежними експертами чи консультантами. Оціню

12 Чальцева Олена Михайлівна Нова філософія взаємодії акторів публічної політики в сучасних умовах Чальцева Олена Михайлівна місто Київ, Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Публічне управління та адміністрування Українська 2023. Т. 3 Стаття 0
Статтю присвячено дослідженню проблемі трансформації управлінської парадигми як відповідь на об’єктивні зміни акторів публічної політики під впливом зовнішніх і внутрішніх факторів. Було констатовано, що інститут держава, незважаючи на втрату деяких своїх функцій в процесі прийняття рішень в сучасних умовах, все таки залишається головним актором публічних процесів. Баланс публічної сфери визначається діяльністю всіх акторів, але роль інституту держави залишається визначальною, завдяки його можливості від імені всього суспільства звертатися до громадян, розкриваючи свої дії для обговорення й критики, контролю й залучення в різні форми громадської участі, в суспільні процеси активної більшості, що забезпечує соціалізацію та інтеріоризацію громадян. В демократичних системах відбувається поступове зміщення акценту з держави як основного суб’єкта змін, на мережеву взаємодію держави, суспільства і бізнесу.

13 Чальцева Олена Михайлівна Громадський контроль як вид публічного аудиту Чальцева Олена Михайлівна місто Вінниця, ДонНУ імені Василя Стуса Вісник Донецького національного університету імені Василя Стуса Українська 2022 Стаття 0
Участь громадян у політичному процесі та реалізація діалогової взаємодії між владою і суспільством забезпечуються виконанням такої функції публічної політики, як громадський контроль, який в свою чергу відноситься до особливого виду публічного аудиту. Інституалізовані практики громадського контролю в демократичних державах представляють досить широкий набір інструментів, який будується, перш за все, навколо принципів прозорості державної влади й участі суспільства в її роботі. Інституалізованими формами публічного контролю є: громадсько-публічний аудит (забезпечує перевірку підзвітності органів державної влади, виконання ними організаційно-функціональних зобов’язань) та громадсько-публічна експертиза (процесуальноправова форма громадського контролю, яка забезпечує аналіз державно-управлінської практики шляхом з’ясування її адекватності інтересам громадськості). У поле громадського контролю потрапляють усі види діяльності публічної влади (фінансова, політична, правова) й самі фігуранти

14 Чальцева Олена Михайлівна Досвід впровадження публічних е-консультацій у європейських країнах Чальцева Олена Михайлівна, Швець К. А. місто Вінниця, ДонНУ імені Василя Стуса Політичне життя Українська 2021. № 3 Стаття 0
У статті досліджено досвід впровадження публічних е-консультацій у європейських країнах, зокрема у Великобританії, Нідерландах, Хорватії, Сербії та Україні. Виявлено, що публічні консультації, зокрема й у електронному форматі дозволяють посилити рівень довіри громадян до владних інститутів, налагодити ефективний діалог між владою та громадськістю, підвищити ступінь прозорості, прогнозованості, обґрунтованості та якості рішень, які ухвалюються органами державної влади та місцевого самоврядування, розширити доступ громадян до інформації про діяльність цих органів, забезпечити більш ефективне використання публічних фінансів, усунути ряд корупційних ризиків при прийнятті нормативно-правових актів. Завдяки впровадженню у державну політику публічних оnline консультацій у досліджуваних європейських країнах встановлено, що публічне консультування має структурний та системний підхід, а публічний характер онлайн консультацій сприяє прозорості процесу прийняття політичних рішень; забезпечується м

15 Швець Катерина Андріївна Компаративний аналіз моделей публічної політики в перехідних системах на прикладі Грузії та Молдови Швець Катерина Андріївна місто Київ, Міжрегіональна Академія управління персоналом Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Політичні науки та публічне управління Українська 2023 Стаття 0
У статті встановлено, що ефективність публічного управління, як в демократичних країнах, так і в країнах, які прогресують у напрямку демократії, залежить від певних факторів, зокрема: історичного минулого, економічного розвитку, територіальної приналежності, глобальних політичних та інтеграційних процесів і національних особливостей. Рівень розвитку громадянського суспільства та політичної культури, довіра до органів публічної влади, розвиток е-урядування та е-демократії значно впливають на формування моделі публічної політики держави, особливо на політичні відносини в рамках концепції "знизу-вверх". Дослідження публічної політики Молдови та Грузії дозволило провести ряд спільних аналогій для двох країн. Так, негативними тенденціями є: проблеми зворотного зв’язку, корупція, надмірна вертикаль влади, проблема відкритості конкурсів на посади в контрольно-наглядові органи, втрата контролю над частиною території тощо. Позитивними моментами для даних держав стало впровадження ряду механізмі

16 Швець Катерина Андріївна Становлення громадянського суспільства в Україні та його взаємодія з органами державної влади Швець Катерина Андріївна місто Львів, Львівський національний університет імені Івана Франка Вісник Львівського університету. Серія Філософсько-політологічні студії Українська 2023 Стаття 0
Громадянське суспільство в Україні є рушієм суспільно-політичних змін та демократичних трансформацій, адже саме завдяки активності громадянського суспільства Україна в ході двох революції (у 2004 та 2014 рр.) заявила та визначила свій проєвропейський вектор. Констатовано, що процес становлення громадянського суспільства в українському суспільстві триває й досі, та сьогодні відзначається позитивними тенденціями в правовому та інституційному вимірах, а також залученням його до публічного управління. Створена за роки незалежності нормативна база функціонування громадянського суспільства дозволяє стверджувати про наявність інституціональних умов для його ефективного розвитку. Серед позитивних тенденцій діяльності громадянського суспільства виділено розширення можливостей участі неурядових організацій у розробці або у лобіюванні законопроєктів, опосередкований вплив на законотворчий процес через посилення системного тиску представниками громадянського суспільства у парламенті на ухвал

17 Окуньовська Юля Вікторівна Local self-government in Ukraine in the context of a full-scale invasion Yulia Okunovska, Mykola Prymush Чехія European political and law discourse Англійська 2024 Стаття 0
Метою статті є дослідження місцевого самоврядування після завершення реформи децентралізації та під впливом повномасштабної інвазії. У контексті дослідження розглядався статус органів місцевого самоврядування під час повномасштабного вторгнення. Досліджено новітню нормативно-правову базу, що регулює функції та повноваження органів місцевого самоврядування під час російського вторгнення. Визначався статус військових адміністрацій і повноваження старост громад. Територіальні громади доводять, що розширення повноважень місцевого самоврядування шляхом делегування частини державних повноважень його органам є виправданим і розумним кроком. Проведено порівняльний аналіз соціологічних досліджень, проведених Київським міжнародним інститутом соціології у 2021-2023 роках щодо визначення рівня довіри населення до місцевого самоврядування. У ході аналізу відзначено збереження позитивної підтримки громадянами України діяльності місцевої влади. Це свідчить про позитивне ставлення громадян до реформи

18 Примуш Микола Васильович Державна підтримка ВПО як запобіжник від міграції українців за кордон Примуш Микола Васильович, Лавриненко Г. А. місто Вінниця, ДонНУ імені Василя Стуса Політичне життя Українська 2024. № 2 Стаття 0
Проблема, котра аналізується у даній статті, пов’язана із сучасними викликами, що повстали перед Україною у 2014, а особливо у 2022 роках та потребують нагального вирішення з метою мінімізації негативних наслідків для збереження і подальшого функціонування української держави. Вказано, що вимушена міграція українського населення спричинена воєнними діями на території держави, а також окупацією та анексією окремих територій. Вона здійснює додаткове навантаження на державу, пов’язане із вирішенням ряду проблем та протиріч соціокультурного та політико-економічного характеру. Зазначено, що результатом вимушеної міграції стає поява окремої категорії громадян – внутрішньо переміщених осіб (ВПО). Акцентується увага, що саме ВПО є потенційними мігрантами до інших держав у випадку погіршення безпекової та соціально-економічної ситуації в Україні. Наголошено на необхідності максимізації зусиль з боку держави в питаннях інтеграції ВПО до нових громад, а також соціально-економічної підтримки перес

19 Чальцева Олена Михайлівна Countering threats to effective management of personnel potential in the public administration system L.Melnychuk, Y. Andriichuk, O. Chaltseva, О. Shtyrov, І. Yevtushenko немає Financial and credit activity: problems of theory and practice англійська 2023. Том стаття 0
Основною метою дослідження є визначення та впорядкування основних загроз ефективному управлінню кадровим потенціалом у системі публічного адміністрування. Об’єктом дослідження є система управління кадровим потенціалом. Основним науковим завданням буде визначити й упорядкувати основні загрози ефективному управлінню кадровим потенціалом у системі публічного адміністрування для кращого розуміння, які заходи мусять бути в пріоритеті, а які ні.

20 Чальцева Олена Михайлівна Теоретичні парадигми трансформації держави як публічного інституту Чальцева Олена Михайлівна Вінниця : Донецький національний університет імені Василя Стуса Вісник Донецького національного університету імені Василя Стуса українська 2023. №8 стаття 0
В сучасних умовах держава перестає відігравати монопольну роль у політичному процесі, хоча й залишається головним суб’єктом в публічному полі. Вплив трансформаційних процесів у публічній сфері позначається на зміні місії держави, структури, функцій і технологій управління в сучасному суспільстві. Модерація, партнерство та медіація за допомогою співпраці, а не вертикально-субординаційне ієрархічне управління й мобілізація за допомогою нав’язування стають імперативними правилами діяльності сучасної держави.

21 Чальцева Олена Михайлівна Оцінювання публічної політики як показник її ефективності: досвід для України Чальцева Олена Михайлівна Дніпро: Національний технічний університет "Дніпровська політехніка" Публічне управління та місцеве самоврядування українська 2023 стаття 0
Сучасна філософія оцінювання публічної політики базується на принципах Good Governance, які закладені в методику всіх видів моніторингу, які існують на глобальному, регіональному та місцевому рівнях. Проблема оцінювання актуальна для сучасних політичних систем, які перебувають у процесі адаптації своїх національних моделей публічної політики до сучасних політичних, соціальних і економічних викликів.В Україні, яка поступово реформує свою модель державного управління, активно використовуються інструменти оцінювання публічної політики, що надає можливість виявляти проблеми та конструювати шляхи для їх подолання навіть в умовах війни.

22 Чальцева Олена Михайлівна Нова філософія взаємодії акторів публічної політики в сучасних умовах Чальцева Олена Михайлівна немає Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Публічне управління та адміністрування українська 2023. Т. 3 стаття 0
Статтю присвячено дослідженню проблеми трансформації управлінської парадигми як відповідь на об’єктивні зміни акторів публічної політики під впливом зовнішніх і внутрішніх факторів. Інституціональна трансформація призводить до відмови від монополії держави в процесі управління та включення в процес формування інституціонального дизайну різноманітних представників громадянського суспільства. Парадигмально ці інституціональні зміни концептуалізовані в управлінських моделях New Рublic Мanagement (NPM), Good Governance (GG), Collaborative Governance (СG). Громадянське суспільство як один із провідних акторів публічної політики, модернізуючись і набуваючи нових рис у сучасних умовах епохи постмодерну, виробляє нові форми участі й соціального партнерства, тим самим адаптуючись до нових реалій та інституціоналізуючись у новому вигляді.

23 Чальцева Олена Михайлівна Громадський контроль як вид публічного аудиту Чальцева Олена Михайлівна Вінниця : ДонНУ імені Василя Стуса Вісник Донецького національного університету імені Василя Стуса. Серія : Політичні науки українська 2022 стаття 0
Участь громадян у політичному процесі та реалізація діалогової взаємодії між владою і суспільством забезпечуються виконанням такої функції публічної політики, як громадський контроль, який в свою чергу відноситься до особливого виду публічного аудиту. Інституалізовані практики громадського контролю в демократичних державах представляють досить широкий набір інструментів, який будується, перш за все, навколо принципів прозорості державної влади й участі суспільства в її роботі.Інституціоналізація публічного аудиту і громадського контролю в Україні ще знаходиться в стадії свого методологічного, нормативного та практичного оформлення і становлення. Можна виділити деякі новостворені мережеві інституціоналізовані структури публічного аудиту в політичному просторі, насамперед – це експертні співтовариства, громадські організації, мережеві структури, створювані з ініціативи держави, які об’єднують у собі аналітичні групи, представників влади, консультантів, менеджерів та ін.

24 Чальцева Олена Михайлівна Досвід застосування сучасних концепцій та моделей публічного управління у перехідних системах Чальцева О. М., Швець К. А. Вінниця : ДонНУ імені Василя Стуса Політичне життя українська 2021. №1 стаття 0
У статті проаналізовано сучасні концепції та моделі формування публічної політики у перехідних системах. Зазначено, що застосування існуючих моделей формування публічної політики для аналізу перехідних систем є одним із невирішених завдань, що стоять перед дослідниками. Виявлено, що під впливом глобальних факторів, системних трансформацій, включення нових паттернів управління у політичний процес відбувається зміна сучасних практик публічної політики, що враховується при конструюванні теоретичних моделей формування у досліджуваних країнах. Нові практики управління позитивно впливають на адаптацію моделей публічної політики в національних системах. Інституціоналізуючись, «електронне урядування» сприяє формуванню нового типу «електронного» громадянина й нового типу управлінського мислення. Створюються нові можливості репрезентації публічних інтересів і впливу громадських структур на процес виробництва публічної політики.

25 Швець Катерина Андріївна Компаративний аналіз моделей публічної політики в перехідних системах на прикладі Грузії та Молдови Швець К. А. Київ : Міжрегіональна Академія управління персоналом Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Політичні науки та публічне управління українська 2023 стаття 0
У статті встановлено, що ефективність публічного управління, як в демократичних країнах, так і в країнах, які прогресують у напрямку демократії, залежить від певних факторів, зокрема: історичного минулого, економічного розвитку, територіальної приналежності, глобальних політичних та інтеграційних процесів і національних особливостей. Дослідження публічної політики Молдови та Грузії дозволило провести ряд спільних аналогій для двох країн. В рамках проведеного аналізу також виокремлено, що в досліджуваних державах наявні конструктивні фактори побудови публічної політики, які ще недостатньо розвинені, щоб витіснити деструктивні фактори, такі як: корупція, олігархія, низький економічний розвиток, бідність, а відповідно відсутність середнього класу, що в підсумку впливає на рівень довіри суспільства до влади і їх взаємодію між собою та в певній мірі знецінює уже наявні надбання публічної політики.

26 Швець Катерина Андріївна Становлення громадянського суспільства в Україні та його взаємодія з органами державної влади Швець К. А. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка Вісник Львівського університету. Серія Філософсько-політологічні студії українська 2023 стаття 0
Громадянське суспільство в Україні є рушієм суспільно-політичних змін та демократичних трансформацій, адже саме завдяки активності громадянського суспільства Україна в ході двох революцій (у 2004 та 2014 рр.) заявила та визначила свій проєвропейський вектор. Констатовано, що процес становлення громадянського суспільства в українському суспільстві триває й досі, та сьогодні відзначається позитивними тенденціями в правовому та інституційному вимірах, а також залученням його до публічного управління.

27 Окуньовська Юля Вікторівна Local self-government in Ukraine in the context of a full-scale invasion Yulia Okunovska, Mykola Prymush немає European political and law discourse англійська 2024 стаття 0
Ця стаття присвячена дослідженню місцевого самоврядування в контексті повномасштабного вторгнення Росії в Україну. Метою статті є дослідження місцевого самоврядування після завершення реформи децентралізації та під впливом повномасштабної інвазії. Доведено, що місцеве самоврядування в Україні здатне та виконує різноманітні функції для подолання наслідків повномасштабного вторгнення. В умовах воєнного стану місцева влада працює, надає послуги населенню та допомагає армії. Територіальні громади стали невід’ємною ланкою, що забезпечує стійкість тилу під час війни. Спільними зусиллями громади не лише зміцнюють власний потенціал, а й відіграють важливу роль у зміцненні економічного потенціалу країни. Дослідження також виявило низку проблем, пов’язаних із відсутністю стратегічного діалогу між центральною владою, місцевим самоврядуванням та громадянами, а також підкреслило необхідність забезпечення ефективної взаємодії між державними та місцевими органами влади.

28 Примуш Микола Васильович Динаміка довіри до політичних та силових інституцій в Україні (соціологічний аспект) М. Примуш, Я. Ярош, В. Стрелков Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки Літопис Волині українська 2023 стаття 0
У результаті проведення компаративного аналізу щодо зацікавленості політикою та довіри до політичних інституцій країни спостерігаємо таку закономірність, що громадяни тих держав, які більше довіряють цим інституціям, частіше звертаються до представників влади різного рівня. І спостерігається зворотна ситуація в тих країнах, де менше довіряють політичним інститутам, там менше цікавляться політикою. З’ясовано, що після повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну значно зріс рівень довіри до всіх державних інституцій. Акцентовано увагу на тому, що значно покращився показник довіри до силових інституцій. Визначено три аспекти, які впливають на низький рівень громадської участі в Україні. По-перше, це відсутність харизматичних лідерів, які готові брати на себе відповідальність і працювати для вирішення реальних проблем. По-друге, це незадоволення базових потреб громадян, що змушує населення виживати, а не розв’язувати потреби більш високого ґатунку, зокрема участі в діяльност


Warning: Undefined array key "faq" in /var/www/rang/kt.php on line 691

Warning: Undefined array key "ts" in /var/www/rang/kt.php on line 758