Всього науковців
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383506
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383506
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць
№п.п. | Автор | Назва публікації | Спів.автори | Видавництво | Назва журналу | Мова | Рік | Тип | Запитів на цитування | Файл |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
1 | Безгін Костянтин Сергійович | CHARACTERISTICS OF INNOVATION-ORIENTED ORGANIZATION: A BEHAVIORAL PARADIGM | Bezgin, Kostyantyn Martiyanova, Maryna Ushkalyov, Volodymyr | немає | Підприємництво та інновації | англійська | 2020 | стаття | 410 | |
The article summarizes the arguments and counterarguments in the scientific debate on the use of a behavioral ap- proach to managing an innovation-oriented organization. The main purpose of the study is to identify typical character- istics of modern innovation organizations that emerge in the process of ontogeny of the organization, have a behavioral nature and contribute to improving the effectiveness of innovation. As a result, the characteristics of modern innovative organizations that determine the effectiveness of their activity are determined. The change of behavior of innovatively active subjects at the subject and polysubjective levels under the influence of administration, routine and violation of in- tegrity of activity is shown. Mentioned set of features can be used as a benchmark in modeling and managing innovation activity and innovation processes in organizations. | ||||||||||
| ||||||||||
2 | Чальцева Олена Михайлівна | Публічна політика як особливий вид політичного простору | Чальцева Олена Михайлівна | Київ | ОСВІТА РЕГІОНУ | Українська | 2016 | Стаття | 362 | |
Стаття у виданні Український науковий журнал "ОСВІТА РЕГІОНУ" | ||||||||||
| ||||||||||
3 | Чальцева Олена Михайлівна | Глобальне громадянське суспільство як актор глобальної публічної політики | Чальцева О. М. | Вінниця | Політичне життя | Українська | 2016 | Стаття | 285 | |
Стаття у виданні "Політичне життя" | ||||||||||
| ||||||||||
4 | Примуш Микола Васильович | ШЛЯХИ РЕФОРМУВАННЯ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІ У КОНТЕКСТІ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ | Примуш М.В. | Вінниця | Політичне життя | Українська | 2021 | Стаття | 337 | |
Стаття у виданні "Політичне життя" | ||||||||||
| ||||||||||
5 | Чальцева Олена Михайлівна | Публічна політика: теоретичний вимір і сучасна практика. | Чальцева Олена Михайлівна | Вінниця, ФОП Барановська Т.П. | немає | Українська | 2017 | Монографія | 14 | |
У монографії досліджуються проблеми та перспективи публічної політики на різних рівнях. Розглянуто головні теоретико-методологічні основи та існуючі практики сучасної публічної політики. Основна увага приділена інститутам публічної політики та взаємодії інституціоналізованих акторів публічного процесу в сучасному політичному просторі для визначення її ефективності під впливом ендогенних та екзогенних факторів. Книга розрахована на вчених, аспірантів і студентів, які вивчають проблеми публічної політики і процеси взаємодії інститутів влади й громадянського суспільства. Крім того, дослідження зацікавить громадських і політичних діячів, які займаються формуванням публічної політики в Україні. | ||||||||||
| ||||||||||
6 | Нагорняк Тетяна Леонтіївна | Сучасні суспільно-політичні процеси у світі та Україні | Польовий Микола Анатолійович, Примуш Микола Васильович та ін. | Вінниця | немає | Українська | 2019 | Монографія | 14 | |
У монографії комплексно розглянуто суспільно-політичні процеси у двох масштабах – світовому та українському. Досліджується динаміка потоків міжнародної міграції та міграційні процеси в Україні, взаємодія громадських організацій та владних інститутів, процеси формування та еволюції довіри. Аналізуються процеси, пов’язані із захистом та просуванням національних інтересів у глобалізованому світі. Висвітлено інформаційний напрям політики захисту національних інтересів держави, процеси формування державної політики у сфері культури в сучасній Україні, процеси формування та просування локальних та глобальних брендів та брендинг території в контексті формування нового світового порядку. Здійснено аналіз інститутів місцевого самоврядування, бюджетної політики та формування публічної політики в Україні. Монографія становить інтерес для вчених, викладачів, політиків, державних службовців, студентів та усіх, хто цікавиться суспільно-політичними процесами у світі та Україні. | ||||||||||
| ||||||||||
7 | Чальцева Олена Михайлівна | Countering threats to effective management of personnel potential in the public administration system | Melnychuk L., Andriichuk Y., Chaltseva O., Shtyrov О., Yevtushenko І. | місто Київ :ТОВ "ФІНТЕХАЛЬЯНС" | Financial and credit activity problems of theory and practice | Англійська | 2023. Т. 2 | Стаття | 10 | |
Основною метою дослідження є визначення та впорядкування основних загроз ефективному управлінню кадровим потенціалом у системі публічного адміністрування. Доведено важливість дослідження теоретико-методичних засад управління кадровим потенціалом у системі публічного адміністрування. Охарактеризовано ключові аспекти, що розкривають сутність управління кадровим потенціалом у системі публічного адміністрування. Визначено ключові аспекти впливу елементів управління кадровим потенціалом на систему публічного адміністрування та основні загрози ефективному управлінню кадровим потенціалом у системі публічного адміністрування. | ||||||||||
| ||||||||||
8 | Чальцева Олена Михайлівна | Партії як предмет вивчення в компартивних дослідженнях | Чальцева Олена Михайлівна | місто Чернігів, Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій | Проблеми сучасних трансформацій. Серія: право, публічне управління та адміністрування. | Українська | 2023 | Стаття | 10 | |
Традиційний інститут політичної партії є популярним предметом дослідження в компаративістиці. Від моменту своєї появи і до сьогоднішнього дня цей інститут еволюціонував, набував нових рис і функцій. У сучасних умовах політичні партії переживають певну трансформацію, адаптуючись до сучасних трендів політики, нових управлінських практик в державах. У зв’язку з цим з’являються нові типи цього інституту, відбувається зміна його диспозицій у публічному полі політики, ускладнюються передвиборчі технології, вибудовується нова конструкція взаємодії з громадськістю і державою, оновлюється законодавча база, тому інтерес до цього питання науковців у сфері політичних, юридичних, управлінських наук є об’єктивним і актуальним. | ||||||||||
| ||||||||||
9 | Чальцева Олена Михайлівна | Інституціоналізація політичної партії як актора публічного управління | Чальцева Олена Михайлівна | місто Одеса, ДВНЗ « Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | Політикус | Українська | 2023. Випу | Стаття | 11 | |
Метою статті є виявлення тенденцій зміни суб’єктності політичної партії як публічного актора, зокрема в процесі його коституювання в Україні. Розглядаючи політичну партію як актора публічного управління в Україні, що поступово інституціоналізується, з одного боку, можна відзначити появу механізмів безпосереднього впливу цього інституту (або їх частини) на процес державного управління, на розробку та прийняття управлінських рішень, а іншого боку, Україна є прикладом країни з гібридним режимом, де формальні інститути (Конституція, закони та законодавчі акти) є підірвані неформальними (клієнтелізмом, непотизмом і корупцією). Досліджуючи проблематику участі політичних партій у здійсненні публічного управління, слід зазначити, що політичні партії відіграють суттєву роль у його реалізації, яка залежить від об’єктивних та суб’єктивних чинників, а саме від демократизації політичного режиму, інституційного потенціалу політичних партій, нормативноправової бази політичної системи, взаємозв’язку | ||||||||||
| ||||||||||
10 | Чальцева Олена Михайлівна | Теоретичні парадигми трансформації держави як публічного інституту | Чальцева Олена Михайлівна | місто Вінниця : ДонНУ імені Василя Стуса | Вісник Донецького національного університету імені Василя Стуса | Українська | 2023. №8 | Стаття | 12 | |
З розвитком суспільно-політичного життя процес здійснення політики в демократичних системах значно ускладнився і вийшов за рамки держави. Збільшилась кількість акторів, які приймають рішення або впливають на їх прийняття, змінились механізми реалізації управлінських практик, які передбачають узгодження інтересів і культуру консенсусу всіх акторів публічного процесу. Ця тенденція чітко простежується в європейській традиції, де публічна політика – це не тільки вироблення та реалізація управлінських рішень державою, а й демократична участь різних груп за інтересами, державних і недержавних політичних акторів в політико-управлінському процесі (public deliberation), досягнення комплексного бачення соціальної проблеми з дотриманням процедур узгодження інтересів перед безпосередньою політичною дією уряду. В кінці ХХ ст. традиційні моделі управління державами виявилися нечутливими до політичних реалій постіндустріального суспільства, а саме: розвитку глобалізаційних процесів і глобальної еконо | ||||||||||
| ||||||||||
11 | Чальцева Олена Михайлівна | Оцінювання публічної політики як показник її ефективності: досвід для України | Чальцева Олена Михайлівна | місто Дніпро, Національний технічний університет "Дніпровська політехніка" | Публічне управління та місцеве самоврядування | Українська | 2023 | Стаття | 10 | |
Сучасна філософія оцінювання публічної політики базується на принципах Good Governance, які закладені в методику всіх видів моніторингу, що існують на глобальному, регіональному та місцевому рівнях. Проблема оцінювання актуальна для сучасних політичних систем, які перебувають у процесі адаптації своїх національних моделей публічної політики до сучасних політичних, соціальних і економічних викликів. Натепер виділяють три стратегії оцінювання публічної політики, які використовують держави: по-перше, це пов’язано з результативністю діяльності публічної влади; по-друге, це аналіз витрат у процесі здійснення політики; по-третє, це комплексний показник затрат і результатів. Сучасні моделі оцінювання політик і програм залежно від суб’єктів, які здійснюють оцінювання, умовно поділяють на дві загальні групи – внутрішні та зовнішні. Внутрішнє оцінювання здійснюється органом державної влади, який і реалізує політику. Зовнішнє оцінювання здійснюється незалежними експертами чи консультантами. Оціню | ||||||||||
| ||||||||||
12 | Чальцева Олена Михайлівна | Нова філософія взаємодії акторів публічної політики в сучасних умовах | Чальцева Олена Михайлівна | місто Київ, Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського | Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Публічне управління та адміністрування | Українська | 2023. Т. 3 | Стаття | 10 | |
Статтю присвячено дослідженню проблемі трансформації управлінської парадигми як відповідь на об’єктивні зміни акторів публічної політики під впливом зовнішніх і внутрішніх факторів. Було констатовано, що інститут держава, незважаючи на втрату деяких своїх функцій в процесі прийняття рішень в сучасних умовах, все таки залишається головним актором публічних процесів. Баланс публічної сфери визначається діяльністю всіх акторів, але роль інституту держави залишається визначальною, завдяки його можливості від імені всього суспільства звертатися до громадян, розкриваючи свої дії для обговорення й критики, контролю й залучення в різні форми громадської участі, в суспільні процеси активної більшості, що забезпечує соціалізацію та інтеріоризацію громадян. В демократичних системах відбувається поступове зміщення акценту з держави як основного суб’єкта змін, на мережеву взаємодію держави, суспільства і бізнесу. | ||||||||||
| ||||||||||
13 | Чальцева Олена Михайлівна | Громадський контроль як вид публічного аудиту | Чальцева Олена Михайлівна | місто Вінниця, ДонНУ імені Василя Стуса | Вісник Донецького національного університету імені Василя Стуса | Українська | 2022 | Стаття | 13 | |
Участь громадян у політичному процесі та реалізація діалогової взаємодії між владою і суспільством забезпечуються виконанням такої функції публічної політики, як громадський контроль, який в свою чергу відноситься до особливого виду публічного аудиту. Інституалізовані практики громадського контролю в демократичних державах представляють досить широкий набір інструментів, який будується, перш за все, навколо принципів прозорості державної влади й участі суспільства в її роботі. Інституалізованими формами публічного контролю є: громадсько-публічний аудит (забезпечує перевірку підзвітності органів державної влади, виконання ними організаційно-функціональних зобов’язань) та громадсько-публічна експертиза (процесуальноправова форма громадського контролю, яка забезпечує аналіз державно-управлінської практики шляхом з’ясування її адекватності інтересам громадськості). У поле громадського контролю потрапляють усі види діяльності публічної влади (фінансова, політична, правова) й самі фігуранти | ||||||||||
| ||||||||||
14 | Чальцева Олена Михайлівна | Досвід впровадження публічних е-консультацій у європейських країнах | Чальцева Олена Михайлівна, Швець К. А. | місто Вінниця, ДонНУ імені Василя Стуса | Політичне життя | Українська | 2021. № 3 | Стаття | 10 | |
У статті досліджено досвід впровадження публічних е-консультацій у європейських країнах, зокрема у Великобританії, Нідерландах, Хорватії, Сербії та Україні. Виявлено, що публічні консультації, зокрема й у електронному форматі дозволяють посилити рівень довіри громадян до владних інститутів, налагодити ефективний діалог між владою та громадськістю, підвищити ступінь прозорості, прогнозованості, обґрунтованості та якості рішень, які ухвалюються органами державної влади та місцевого самоврядування, розширити доступ громадян до інформації про діяльність цих органів, забезпечити більш ефективне використання публічних фінансів, усунути ряд корупційних ризиків при прийнятті нормативно-правових актів. Завдяки впровадженню у державну політику публічних оnline консультацій у досліджуваних європейських країнах встановлено, що публічне консультування має структурний та системний підхід, а публічний характер онлайн консультацій сприяє прозорості процесу прийняття політичних рішень; забезпечується м | ||||||||||
| ||||||||||
15 | Швець Катерина Андріївна | Компаративний аналіз моделей публічної політики в перехідних системах на прикладі Грузії та Молдови | Швець Катерина Андріївна | місто Київ, Міжрегіональна Академія управління персоналом | Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Політичні науки та публічне управління | Українська | 2023 | Стаття | 10 | |
У статті встановлено, що ефективність публічного управління, як в демократичних країнах, так і в країнах, які прогресують у напрямку демократії, залежить від певних факторів, зокрема: історичного минулого, економічного розвитку, територіальної приналежності, глобальних політичних та інтеграційних процесів і національних особливостей. Рівень розвитку громадянського суспільства та політичної культури, довіра до органів публічної влади, розвиток е-урядування та е-демократії значно впливають на формування моделі публічної політики держави, особливо на політичні відносини в рамках концепції "знизу-вверх". Дослідження публічної політики Молдови та Грузії дозволило провести ряд спільних аналогій для двох країн. Так, негативними тенденціями є: проблеми зворотного зв’язку, корупція, надмірна вертикаль влади, проблема відкритості конкурсів на посади в контрольно-наглядові органи, втрата контролю над частиною території тощо. Позитивними моментами для даних держав стало впровадження ряду механізмі | ||||||||||
| ||||||||||
16 | Швець Катерина Андріївна | Становлення громадянського суспільства в Україні та його взаємодія з органами державної влади | Швець Катерина Андріївна | місто Львів, Львівський національний університет імені Івана Франка | Вісник Львівського університету. Серія Філософсько-політологічні студії | Українська | 2023 | Стаття | 10 | |
Громадянське суспільство в Україні є рушієм суспільно-політичних змін та демократичних трансформацій, адже саме завдяки активності громадянського суспільства Україна в ході двох революції (у 2004 та 2014 рр.) заявила та визначила свій проєвропейський вектор. Констатовано, що процес становлення громадянського суспільства в українському суспільстві триває й досі, та сьогодні відзначається позитивними тенденціями в правовому та інституційному вимірах, а також залученням його до публічного управління. Створена за роки незалежності нормативна база функціонування громадянського суспільства дозволяє стверджувати про наявність інституціональних умов для його ефективного розвитку. Серед позитивних тенденцій діяльності громадянського суспільства виділено розширення можливостей участі неурядових організацій у розробці або у лобіюванні законопроєктів, опосередкований вплив на законотворчий процес через посилення системного тиску представниками громадянського суспільства у парламенті на ухвал | ||||||||||
| ||||||||||
17 | Окуньовська Юля Вікторівна | Local self-government in Ukraine in the context of a full-scale invasion | Yulia Okunovska, Mykola Prymush | Чехія | European political and law discourse | Англійська | 2024 | Стаття | 11 | |
Метою статті є дослідження місцевого самоврядування після завершення реформи децентралізації та під впливом повномасштабної інвазії. У контексті дослідження розглядався статус органів місцевого самоврядування під час повномасштабного вторгнення. Досліджено новітню нормативно-правову базу, що регулює функції та повноваження органів місцевого самоврядування під час російського вторгнення. Визначався статус військових адміністрацій і повноваження старост громад. Територіальні громади доводять, що розширення повноважень місцевого самоврядування шляхом делегування частини державних повноважень його органам є виправданим і розумним кроком. Проведено порівняльний аналіз соціологічних досліджень, проведених Київським міжнародним інститутом соціології у 2021-2023 роках щодо визначення рівня довіри населення до місцевого самоврядування. У ході аналізу відзначено збереження позитивної підтримки громадянами України діяльності місцевої влади. Це свідчить про позитивне ставлення громадян до реформи | ||||||||||
| ||||||||||
18 | Примуш Микола Васильович | Державна підтримка ВПО як запобіжник від міграції українців за кордон | Примуш Микола Васильович, Лавриненко Г. А. | місто Вінниця, ДонНУ імені Василя Стуса | Політичне життя | Українська | 2024. № 2 | Стаття | 13 | |
Проблема, котра аналізується у даній статті, пов’язана із сучасними викликами, що повстали перед Україною у 2014, а особливо у 2022 роках та потребують нагального вирішення з метою мінімізації негативних наслідків для збереження і подальшого функціонування української держави. Вказано, що вимушена міграція українського населення спричинена воєнними діями на території держави, а також окупацією та анексією окремих територій. Вона здійснює додаткове навантаження на державу, пов’язане із вирішенням ряду проблем та протиріч соціокультурного та політико-економічного характеру. Зазначено, що результатом вимушеної міграції стає поява окремої категорії громадян – внутрішньо переміщених осіб (ВПО). Акцентується увага, що саме ВПО є потенційними мігрантами до інших держав у випадку погіршення безпекової та соціально-економічної ситуації в Україні. Наголошено на необхідності максимізації зусиль з боку держави в питаннях інтеграції ВПО до нових громад, а також соціально-економічної підтримки перес | ||||||||||
|