Всього науковців
239
Всього праць
6470
Завантажень
5
Зап. на цитування
4
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
239
Всього праць
6470
Завантажень
5
Зап. на цитування
4
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць
| №п.п. | Автор | Назва публікації | Спів.автори | Видавництво | Назва журналу | Мова | Рік | Тип | Запитів на цитування | Файл |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | ||||||||||
| 1 | Атаманчук Зорина Асланівна | Фінансове та обліково-аналітичне забезпечення діяльності туристичних підприємств | Атаманчук З. А., Банера Н. П., Гелей Л. О., Гомольська Н. І., Майор О. В., Мороз В. П., Пилипенко С. М., Рудницький В. С., Свелеба Н. А., Скаско О. І., Тимчишин – Чемерис Ю. В | Львів | немає | українська | 2016 | монографія | 0 | |
|
У монографії представлено міждисциплінарні дослідження фінансових та обліково-аналітичних процесів діяльності підприємств туристичного бізнесу. Розкрито питання грошово-кредитного та фінансово-податкового регулювання ринку туристичних послуг; виявлено проблеми теорії і практики обліку діяльності туристичних підприємств; здійснено оцінку фінансового результату в туристичному бізнесі; обґрунтовано особливості формування фінансової звітності, організації та методології контролю
|
||||||||||
| 2 | Атаманчук Зорина Асланівна | Організаційно-економічний механізм функціонування підприємств сфери послуг | Атаманчук З.А., Банера Н.П., Виклюк М.І., Воронко Р.М., Воронко О.С., Гальків Л.І., Гелей Л.О., Гомольська В.В., Грабовенська С.І., Гринів Б.В., Килин О.В., Майор О.В. та ін. | Львів | немає | українська | 2019 | монографія | 0 | |
|
У монографії представлено результати досліджень, проведених при виконанні науково-дослідної теми «Організаційно-економічний механізм функціонування підприємств сфери послуг». Досліджено проблеми формування та функціонування організаційно-економічного механізму сфери послуг, запропоновано вектори його розвитку. Значну увагу приділено обгрунтуванню фінансово-економічних та податкових стимулів розвитку сфери послуг, а також пропозиціям щодо покращення обліково-аналітичного забезпечення управління підприємствами
|
||||||||||
| 3 | Атаманчук Зорина Асланівна | Конкурентні стратегії національних виробників агропромислової продукції у сучасній парадигмі глобального економічного середовища | Орєхова Т.В., Хаджинов І.В., Савченко М.В., Атаманчук З.А., Варламова М.Л., Власова Т.В., Кулявець В.Г., Лимар В.В., Саркісян Л.Г., Шлапак О.А., Шкурат М.Є., Середа В.В., Солоненко Ю.В., Коровій Я.В. | Вінниця | немає | українська | 2019 | монографія | 0 | |
|
Розглянуто теоретико-методологічні аспекти розвитку світового ринку сільськогосподарської продукції в умовах глобалізаційних процесів, трансформаційні процеси у стратегії аграрного підприємництва в глобальній мережі взаємодії; обґрунтовано стратегії інноваційного розвитку підприємств галузі, а також практику їхньої імплементації суб’єктами аграрного бізнесу на європейських ринках; визначено перспективи розвитку аграрного підприємництва в умовах цифрових трансформацій; запропоновано шляхи удосконалення управління розвитком соціально-економічних систем в аграрному секторі
|
||||||||||
| 4 | Атаманчук Зорина Асланівна | Фінансовий менеджмент | Скаско О.І., Майор О.В., Тимчишин Ю.В., Нашкерська М.М., Виклюк М.М., Килин О.В., Атаманчук З.А., Свелеба Н.А. | Львів | немає | українська | 2018 | навч. посіб. | 0 | |
|
У навчальному посібнику висвітлено теоретико-методичні та практичні аспекти застосування сучасного інструментарію фінансового управління грошовими потоками, активами, капіталом, інвестиціями підприємства. Для більш ефективного засвоєння студентами навчального матеріалу до кожного розділу запропоновано комплекс питань та тестів для самоконтролю знань
|
||||||||||
| 5 | Атаманчук Зорина Асланівна | Міжнародні економічні відносини | Орєхова Т.В., Хаджинов І.В., Савченко М.В., Атаманчук З.А., Варламова М.Л., Лимар В.В., Саркісян Л.Г., Шлапак О.А., Іщук Ю.А., Шкурат М.Є., Середа В.В. | Вінниця | немає | українська | 2019 | навч. посіб. | 0 | |
|
У навчальному посібнику викладено в логічній послідовності сучасний зміст, основні форми та напрями розвитку міжнародних економічних відносин. Навчальний посібник спрямований на активне засвоєння дисципліни «Міжнародні економічні відносини». Посібник містить тестові завдання, питання для самоконтролю, приклади розв’язання завдань та розрахунково-ситуаційні завдання до розв’язання
|
||||||||||
| 6 | Атаманчук Зорина Асланівна | Analysis of the functional characteristics’ monetary policy | Атаманчук З.А., Тимчишин-Чемерис Ю.В. | Харків | Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики | англійська | 2018 | стаття | 0 | |
|
У статті розроблено підходи до пояснення процесу ремонетизації перехідних фінансових систем, а на цій основі – обгрунтовано пріоритетні напрями проведення центральним банком грошово-кредитної політики в Україні
|
||||||||||
| 7 | Атаманчук Зорина Асланівна | Організаційно-економічний механізм функціонування туристичної індустрії | Атаманчук З.А., Орєхова Т.В., Макогін З.Я. | Харків | Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики | українська | 2020 | стаття | 0 | |
|
Обґрунтовано організаційно-економічний механізм функціонування туристичної інстрії держави, де взаємодія між відповідними інституціями національного, регіонального та міжнародного рівнів здійснюється на засадах партнерства та співробітництва, на основі фінансового забезпечення, у межах діючого правового законодавства, ратифікованого державами з урахуванням вимог міжнародного права та з використанням форм, методів, важелів й інструментів реалізації туристичної політики. Виокремлено три типи моделей державного регулювання туризму, обґрунтовано, що саме «європейська» модель є найбільш прийнятною для України.
|
||||||||||
| 8 | Атаманчук Зорина Асланівна | Нotel chains in the global tourism space | Aтаманчук З.А., Яворовенко Н.М. | Маріуполь | Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку | англійська | 2019 | стаття | 0 | no file |
|
У статті обгрунтовано роль готельних ланцюгів у сучасній світовій індустрії гостинності та туризму. Розглянуто характерні особливості їх функціонування. Сформовано рейтинги світових готельних мереж-лідерів, в тому числі й тих, бренди яких представлені на туристичному ринку України
|
||||||||||
| 9 | Атаманчук Зорина Асланівна | Оцінка результатів втілення світовим брендом COCA-COLA стратегії злиття і поглинання | Атаманчук З.А., Барткова К.М., Гончарук С.А | Маріуполь | Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку | українська | 2019 | стаття | 0 | no file |
|
У статті розкрито напрямки реалізації стратегії злиття і поглинання міжнародною компанією Сoca-Cola HBS. Проаналізовано результати впровадження стратегії шляхом дослідження місця транснаціональної корпорації на конкурентному ринку напоїв та визначення реальної дохідності її акцій
|
||||||||||
| 10 | Атаманчук Зорина Асланівна | Глобалізація світових ринків товарів та послуг | Атаманчук З.А., Макогін З.Я. | Маріуполь | Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку | українська | 2019 | стаття | 0 | |
|
У статті висвітлено сучасні тенденції розвитку світових ринків товарів та послуг. Проаналізовано напрями динаміки ринкової кон’юнктури в умовах глобалізації. Обгрунтовано підвищення ролі міжнародної торгівлі послугами як результат змін в технологіях, попиті та структурі світових трендів
|
||||||||||
| 11 | Атаманчук Зорина Асланівна | Оцінка торговельної ефективності України з країнами ЄС | Атаманчук З.А., Макогін З.Я. | немає | Бізнес Інформ | українська | 2020 | стаття | 0 | |
|
Метою статті є оцінка ефективності торговельних відносин України з країнами ЄС за допомогою розрахунку індексу комплементарності та різноманітних методів емпіричного аналізу. Емпірично доведено, що для України співпраця з ЄС є рентабельною, оскільки сприяє зростанню вітчизняного ВВП вдвічі більше ніж з країнами СНД
|
||||||||||
| 12 | Атаманчук Зорина Асланівна | Глобальні тенденції розвитку міжнародного туризму в структурі світового ринку послуг | Атаманчук З.А. | немає | Бізнес Інформ | українська | 2020 | стаття | 0 | |
|
У статті обґрунтовано підвищення ролі міжнародної торгівлі послугами як результат змін у технологіях, попиті та структурі світових трендів. Наведено існуючі системи класифікацій послуг. Висвітлено сучасні тенденції розвитку світового ринку послуг та визначено місце міжнародного туризму, як пріоритетної сфери економіки багатьох країн, що забезпечує левову частку сукупного національного доходу держав, стає напрямом міжнародної спеціалізації, сприяє всебічному стійкому економічному розвитку, соціальному залученню, зростанню зайнятості та подоланню бідності, ефективному використанню ресурсів, охороні навколишнього середовища, розвитку міжкультурних комунікацій, миру та безпеки, як важливих компонент суспільної взаємодії світового масштабу.
|
||||||||||
| 13 | Атаманчук Зорина Асланівна | Роль освіти у формуванні кластерної ініціативи в міжнародному туризмі | Атаманчук З.А. | Маріуполь | Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку | українська | 2020 | стаття | 0 | |
|
У статті проаналізовано особливості впровадження кластерних моделей розвитку туризму за принципами публічно-приватного партнерства. Розглянуто світовий досвід, а також конкретні приклади реалізації кластерних ініціатив за участю вітчизняних вищих навчальних закладів. Обґрунтовано можливі напрямки співпраці закладів вищої освіти, науково-дослідних установ з представниками бізнесових кіл та органами державної влади в напрямку розвитку міжнародного туризму
|
||||||||||
| 14 | Атаманчук Зорина Асланівна | Формування мережевої туристичної індустрії як форма глобальної інтеграції країн | Атаманчук З.А. | Дніпро | Економіний простір | українська | 2020 | стаття | 0 | |
|
На основі застосованих автором загальнонаукових методів теоретичного узагальнення та абстрагування, методів аналізу та синтезу у статті проведено: ґрунтовний аналіз типів організаційних моделей мережевої інтеграції в сфері міжнародного туризму; порівняльний аналіз масштабів діяльності світових туристичних мереж, глобальних он-лайн агентств подорожей, готельних ланцюгів, ресторанних мереж, глобальних партнерських об’єднань авіакомпаній; обґрунтовано роль електронної комерції у глобалізації туризму як наслідок процесів інформатизації суспільства
|
||||||||||
| 15 | Атаманчук Зорина Асланівна | Міжнародний туризм як пріоритетний напрям соціально-економічного розвитку держав світу | Атаманчук З.А., Дем’янова Ю.О. | Ужгород | Науковий вісник Ужгородського університету | українська | 2019 | стаття | 0 | |
|
У статті розглянуто туризм як один із пріоритетних напрямків розвитку економіки, що сприяє збільшенню валового внутрішнього продукту, валютних надходжень, зростанню промисловості й торгівлі, інвестицій, розвитку інфраструктури, суміжних галузей, стимулює зайнятість, сприяє покращенню добробуту громадян.
|
||||||||||
| 16 | Лимар Валерія Валеріївна | Bio-oriented agrarian economy investment prognosis in the EU countries | Lymar V. | немає | Baltic Journal of Economic Studies | англійська | 2018 | стаття | 0 | |
|
The purpose of the investigation is making a prognosis of bio-oriented agrarian economy investment in the EU countries and preparing a set of steps how to attract investment in the bio-oriented agrarian economy sectors. Nowadays investment is one of the critical factors of bio-oriented agrarian economy development. It was set as one of the priories in the European Strategy 2020, where they defined the bio-oriented economy as the main engine for smart and innovation growth in Europe
|
||||||||||
| 17 | Шлапак Оксана Анатоліївна | The effect of operational flexibility on performance: a field study on small and medium-sized industrial companies in Jordan | Allam Yousuf, Hossam Haddad, Miklos Pakurar, Serhii Kozlovskyi, Anastasiia Mohylova | немає | Montenegrin Journal of Economics, Volume 15 | англійська | 2019 | стаття | 0 | |
|
In the context of an unstable business environment, companies should be looking for a mechanism to deal with uncertainty. Flexibility maybe one of those mechanisms which can help company to cope with instability in the best way possible. As one of the basic types of flexibility, operational flexibility has become an essential capability which an organization seeks to acquire because it enables companies to respond quickly and effectively to dynamic environments, and as a result, improve firm performance.
|
||||||||||
| 18 | Шлапак Оксана Анатоліївна | Інформаційно-комунікаційне маркетингове середовище підприємства | Шлапак О. | немає | Ефективна економіка | українська | 2015 | стаття | 0 | |
|
Стаття містить основні принципи побудови та розвитку інформаційно-комунікаційного маркетингового середовища підприємства.
|
||||||||||
| 19 | Шлапак Оксана Анатоліївна | Підвищення ефективності економічної діяльності підприємств легкої промисловості засобами збутової маркетингової стратегії | Оксана Шлапак, Вікторія Коновал | немає | Глобальні та національні проблеми економіки | українська | 2016 | стаття | 0 | |
|
У статті розглянуто питання щодо економічної ефективності діяльності підприємств легкої промисловості, а також маркетингову стратегію та механізм її реалізації за допомогою клієнтоорієнтованої збутової політики та краудсорсинга як одного з її різновидів. Розроблено основні підходи до формування клієнтоорієнтованої збутової політики на підприємстві легкої промисловості
|
||||||||||
| 20 | Шлапак Оксана Анатоліївна | Застосування концепції маркетинг-менеджменту у діяльності підприємств в Інтернет –середовищі | Шлапак О. | немає | Ефективна економіка | українська | 2017 | стаття | 0 | |
|
Стаття містить результати аналізу можливостей застосування концепції маркетинг-менеджменту у діяльності підприємств в електронному середовищі. Автор пропонує враховувати особливості електронного бізнесу. Управлінської та маркетингової діяльності, активно застосовувати інструменти віртуального середовища, розвивати та запроваджувати маркетингові стратегії розвитку підприємства в Інтернт - середовищі. Це дозволить сформувати свою діяльність навколо споживача, утримати існуючих та знайти нових клієнтів.
|
||||||||||
| 21 | Шлапак Оксана Анатоліївна | Модель багатокритеріальної оптимізації комунікаційного середовища підприємств | Оксана Шлапак, Олена Коваленко | немає | Інвестиції: практика та досвід | українська | 2017 | стаття | 0 | |
|
Стаття містить результати досліджень щодо формування моделі багатокритеріальної опти- мізації маркетингового комунікаційного середовища підприємств. Автори пропонують використовувати цільову оптимізацію комунікацій. Аналіз сучасних маркетингових каналів та можливостей їх міксування показав, що можна внести зміни в композицію комунікаційного середовища на основі одержаних показників
|
||||||||||
| 22 | Шлапак Оксана Анатоліївна | Сучасні концепції менеджменту та їх вплив на формування оптимального комунікаційного середовища | Шлапак О. | немає | Державне управління: удосконалення та розвиток | українська | 2018 | стаття | 0 | |
|
Оптимально побудоване комунікаційне середовище дозволить покращити розвиток кожного об’єкту комунікацій. Використання сучасних концепцій менеджменту дасть змогу зменшити рівень інформаційної асиметрії, дубльованих та зайвих комунікаційних повідомлень та зв’язків, удосконалити творчу складову діяльності управлінського персоналу, структурувати комунікаційні процеси відповідно цілям та визначити основних агентів комунікацій
|
||||||||||
| 23 | Шлапак Оксана Анатоліївна | Формування комунікаційного середовища організації на основі комунікаційної логістики | Шлапак О. | Херсон | Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія “Економічні науки” | українська | 2019 | стаття | 0 | |
|
Стаття містить результати аналізу формування комунікаційного середовища організації на основі критеріїв комунікаційної логістики з використанням сучасних управлінських та інформаційних технологій. Такий підхід дає змогу сформувати збалансоване динамічне комунікаційне середовище, яке має внутрішні та зовнішні модулі
|
||||||||||
| 24 | Атаманчук Зорина Асланівна | Аналіз функціональних характеристик грошово-кредитної політки | Атаманчук, З Тимчишин–Чемерис, Ю | немає | немає | українська | 2018 | стаття | 0 | |
|
У статті розроблено підходи до пояснення процесу ремонетизації перехідних фінансових систем, а на цій основі – обґрунтовано пріоритетні напрями проведення центральним банком грошово–кредитної політики в Україні
|
||||||||||
| 25 | Орєхова Тетяна Вікторівна | Глобальні виклики розвитку економіки України | Орєхова Т.В. | Вінниця | немає | українська | 2016 | монографія | 0 | |
|
У роботі проаналізовано глобальні ризики розвитку людства. На основі зробленого аналізу виокремлено десять головних загроз та запропоновано шляхи їхнього вирішення
|
||||||||||
| 26 | Орєхова Тетяна Вікторівна | Структурні зрушення у зовнішньоекономічній діяльності України | Орєхова Т.В., Сидорова А.В. | Вінниця | немає | українська | 2016 | монографія | 0 | |
|
У роботі проаналізовано динаміку показників зовнішньої торгівлі України у періоді 2008 – 2015 рр.. Визначено основні країни-партнери в зовнішньоекономічних зв’язках України. Проаналізовано структурні зрушення у складі основних статей товарного експорту України у періоді 2008 – 2015 рр.
|
||||||||||
| 27 | Орєхова Тетяна Вікторівна | Вплив транскордонних злиттів і поглинань на конкурентне середовище | Орєхова Т.В., Іванов А.В. | немає | Економіка і організація управління | українська | 2017 | стаття | 0 | |
|
Працю присвячено питанням впливу транскордонних злиттів і поглинань на конкурентне середовище. Досліджено сучасні тенденції злиттів і поглинань на світовому ринку та його вплив на структурні зміни в глобальній економіці.
|
||||||||||
| 28 | Орєхова Тетяна Вікторівна | Імперативи взаємовпливу інвестування та процесу транскордонних злиттів і поглинань | Орєхова Т.В., Іванов А.В. | Киъв | немає | українська | 2017 | стаття | 0 | |
|
Статтю присвячено дослідженню питань взаємного впливу інвестиційної політики країн та транскордонних злиттів і поглинань. Досліджено сучасні тенденції злиттів і поглинань на світовому ринку та його вплив на структурні зміни в глобальній економіці
|
||||||||||
| 29 | Орєхова Тетяна Вікторівна | Вплив основних глобальних проблем сучасності на розвиток світової економіки | Орєхова Т.В., Іщук Ю.А. | Дныпро | Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара | українська | 2017 | стаття | 0 | |
|
Визначено сутність та висвітлено критерії, яким відповідають глобальні проблеми сучасності. Розглянуто та проаналізовано основні глобальні проблеми, виявлено їх вплив на розвиток світової економіки. Запропоновано шляхи вирішення глобальних проблем та ризиків, зокрема визначена роль міжнародних інституцій в їх оцінці та дослідженні
|
||||||||||
| 30 | Орєхова Тетяна Вікторівна | Драйвери трансформацій міжнародних виробничих систем в умовах дигіталізації глобальної економіки | Орєхова Т.В., Тертичний Я.С. | Вінниця | Економіка і організація управління | українська | 2017 | стаття | 0 | |
|
Працю присвячено питанням впливу розвитку інформаційних, комунікаційних та цифрових технологій на трансформації, які відбуваються в міжнародних виробничих системах. Досліджено сучасні технологічні напрями розвитку цифрової економіки
|
||||||||||
| 31 | Орєхова Тетяна Вікторівна | Вплив процесу діджиталізації на розвиток електронної комерції в Україні | Орєхова Т.В., Дубель М.В. | Вінниця | Економіка і організація управління | українська | 2018 | стаття | 0 | |
|
Працю присвячено питання розвитку електронної комерції в Україні. Виявлено, які напрямки електронної комерції найшвидше розвиваються в економічному просторі нашої країни. Досліджено тенденції зміни обсягу продажів через інтернет за різними категоріями товарів та послуг продовж періоду з 2013 по 2017 роки
|
||||||||||
| 32 | Орєхова Тетяна Вікторівна | Детермінанти формування конкурентної політики країн | Орєхова Т.В., Іванов А.В. | Вінниця | Економіка і організація управління | українська | 2018 | стаття | 0 | |
|
У праці розглянуто формування теоретичних та методологічних підходів до дослідження основних детермінант конкурентної політики країн. Обґрунтовано методичні засади розробки конкурентної політики на підставі визначення мети правового та економічного захисту ринку.
|
||||||||||
| 33 | Орєхова Тетяна Вікторівна | Current trends of electronic commercial development in the world markets | Орєхова Т.В., Тертичний Я.С | Свиштов | немає | англійська | 2019 | стаття | 0 | |
|
У роботі розглядаються особливості розвитку електронної комерції в сучасній світовій економіці. У статті визначено п’ять основних особливостей електронної комерції - реклама, демонстрація товару, транзакції, післяпродажне обслуговування, довгострокові відносини з клієнтами
|
||||||||||
| 34 | Орєхова Тетяна Вікторівна | Циркулярна економіка як глобальний імператив | Орєхова Т.В. | немає | Журнал європейської економіки | українська | 2019 | стаття | 0 | |
|
У роботі концептуалізовано ідею циркулярної економіки як основи еколого-економічної політики державно-приватного партнерства. Виокремлено ключові чинники циркулярної економіки
|
||||||||||
| 35 | Орєхова Тетяна Вікторівна | Оцінювання регіональних особливостей розвитку цифрової торгівлі у світі | Орєхова Т.В., Дубель М.В. | немає | Галицький економічний вісник | українська | 2020 | стаття | 0 | |
|
У роботі проаналізовано розвиток електронної торгівлі в світі. У роботі запропоновано використання кластерного аналізу на основі даних та класифікації країн по регіонах організацією ЮНКТАД. Доведено, що розвиток цифрових платформ запропоновано як однин із кроків зі знищення «цифрового розриву» між розвиненими країнами та країнами, що розвиваються
|
||||||||||
| 36 | Орєхова Тетяна Вікторівна | Організаційно-економічний механізм функціонування туристичної індустрії | Орєхова Т.В., Атаманчук З.А., Макогін З.Я. | немає | Видавництво Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики | українська | 2020 | стаття | 0 | |
|
Метою наукової публікації є обґрунтування організаційно-економічного механізму функціонування туристичної індустрії держави і розроблення практичних рекомендацій щодо активізації розвитку туризму з використанням відповідних методів, важелів та інструментів. Акцентовано увагу на тому, що успіх розвитку туризму залежить від сприйняття і підтримки галузі на національному, регіональному і глобальному рівнях, що заохочується шляхом формування політики розвитку туризму
|
||||||||||
| 37 | Власова Тетяна Валентинівна | Конкурентні стратегії національних виробників агропромислової продукції у сучасній парадигмі глобального економічного середовища | Орєхова Т.В., Хаджинов І.В., Савченко М.В., Атаманчук З.А., Варламова М.Л., Власова Т.В., Кулявець В.Г., Лимар В.В., Саркісян Л.Г., Шлапак О.А., Шкурат М.Є., Середа В.В., Солоненко Ю.В., Коровій Я.В. | Вінниця | немає | українська | 2019 | монографія | 0 | |
|
Розглянуто теоретико-методологічні аспекти розвитку світового ринку сільськогосподарської продукції в умовах глобалізаційних процесів, трансформаційні процеси у стратегії аграрного підприємництва в глобальній мережі взаємодії; обґрунтовано стратегії інноваційного розвитку підприємств галузі, а також практику їхньої імплементації суб’єктами аграрного бізнесу на європейських ринках; визначено перспективи розвитку аграрного підприємництва в умовах цифрових трансформацій; запропоновано шляхи удосконалення управління розвитком соціально-економічних систем в аграрному секторі
|
||||||||||
| 38 | Кістерський Леонід Леонідович | Передумови розвитку соціальної та солідарної економіки в Україні | Кістерський Л. Л. | немає | Економіка України | українська | 2018 | стаття | 0 | |
|
Довгострокові кризові явища в сучасній світовій економіці, загострення економічних і соціальних проблемпоставили перед багальта країнами завдання зміни «політики зростання». Ця політика хоча включає в себе елементи соціального захисту і захисту навколишнього середовища, але не ліевідуєструктурні передумови нестійкого і нестабільного розвитку. У цьому зв’язку авторитетні міжнародні організації пропонуютьнові глобальні стратегії розвитку
|
||||||||||
| 39 | Кістерський Леонід Леонідович | Децентралізація управління міжнародними ресурсами для економічних реформ | Кістерський Л.Л., Липова Т.В. | немає | Економіка України | українська | 2017 | стаття | 0 | |
|
Проаналізовано ефективність використання міжнародних фінансових ресурсів при реформуванні економіки України з метою розвитку; запропоновано комплексну систему їх залучення на основі цілісного підходу до економічних реформ. Обгрунтовано доцільність переходу до децентралізованої системи управління зовнішніми ресурсами для здійснення в Україні економічних реформ європейського типу на принципах «плану Маршалла»
|
||||||||||
| 40 | Кістерський Леонід Леонідович | Міжнародний маркетинг і фінанси для малого і середнього бізнесу: методологія і практика | Кістерський Л.Л., Пузанов І.І., Липова Т.В. | Прага | немає | українська | 2018 | монографія | 0 | |
|
В монографії викладені основи маркетингу і фінансів в методологічному та практичному аспектах з необхідним компонентом теоретичних знань. Для України є пріоритетним розповсюдження професійних знань для підтримки підприємництва. В країні відчувається дефіцит високоякісної та зрозумілої літератури для підтримки освіти підприємців усіх рівнів. Таким чином, основна мета цієї книги – дати можливість як початківцям, так і вже діючим підприємцям, отримати практичні знання в галузі маркетингу та фінансів, які допоможуть запобігти багатьох помилок, ефективно вести бізнес, продавати товар і отримувати прибуток
|
||||||||||
| 41 | Лимар Валерія Валеріївна | Конкурентні стратегії національних виробників агропромислової продукції у сучасній парадигмі глобального економічного середовища | Орєхова, Т.В. Хаджинов, І.В. Савченко, М.В. Атаманчук, З.А. Варламова, М.Л. Власова, Т.Л. Кулявець, В.Г. Лимар, В.В. Саркісян, Л.Г. Шлапак, О.А. Шкурат, М.Є. Середа, В.В. Солоненко, Ю.В. Коровій, Я.В. | Вінниця | немає | українська | 2019 | монографія | 0 | |
|
Розглянуто теоретико-методологічні аспекти розвитку світового ринку сільськогосподарської продукції в умовах глобалізаційних процесів, трансформаційні процеси у стратегії аграрного підприємництва в глобальній мережі взаємодії, обґрунтовано стратегії інноваційного розвитку підприємств галузі, а також практику їхньої імплементації суб’єктами аграрного бізнесу на європейських ринках, визначено перспективи розвитку аграрного підприємництва в умовах цифрових трансформацій, запропоновано шляхи удосконалення управління розвитком соціально-економічних систем в аграрному секторі. Для керівників органів влади та управління різних рівнів, керівників і фахівців підприємств, зокрема агропромислових, науковців, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.
|
||||||||||
| 42 | Лимар Валерія Валеріївна | Міжнародні економічні відносини | Орєхова, Т.В. Хаджинов, І.В. Савченко, М.В. Атаманчук, З.А. Варламова, М.Л. Лимар, В.В. Саркісян, Л.Г. Шлапак, О.А. Іщук, І.А. Середа, В.В. Шкурат, М.Є. | Вінниця | немає | українська | 2019 | навч. посіб. | 0 | |
|
У навчальному посібнику викладено в логічній послідовності сучасний зміст, основні форми та напрями розвитку міжнародних економічних відносин. Навчальний посібник спрямований на активне засвоєння дисципліни «Міжнародні економічні відносини». Посібник містить тестові завдання, питання для самоконтролю, приклади розв’язання завдань та розрахунково-ситуаційні завдання до розв’язання. Розраховано на студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, викладачів, а також фахівців-практиків
|
||||||||||
| 43 | Половчик Ян | The Effect of Trust on Acquisition Success: The Case of Israeli Start-Up M&A | Trąpczyński, P., Zaks, O. & Polowczyk, J. | немає | Sustainability | англійська | 2019 | стаття | 0 | |
|
Given the frequent failure of many M&A deals, the question of their sustainability is a critical one. Still, in existing literature, there is a visible emphasis on the perspective of the acquiring firm and its characteristics in affecting M&A performance. Moreover, the role of trust, both from the acquiring and acquired firms, has not receive extensive attention to date. The present paper builds on a quantitative and qualitative study of Israeli high-tech start-ups acquired by international firms to explore the effects of trust on M&A success
|
||||||||||
| 44 | Половчик Ян | New business models based on internet | Polowczyk J. | немає | Економіка і організація управління | англійська | 2019 | стаття | 0 | |
|
The goal of the paper is to investigate how digital technologies support new business models. The paper presents new business models based on examples of companies such as Uber, or Airbnb
|
||||||||||
| 45 | Половчик Ян | Entrepreneurship and innovation based on internet | Polowczyk J. | немає | Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Економіка | англійська | 2019 | стаття | 0 | |
|
Основна мета статті – представити нові еволюційні тенденції щодо підприємництв та інновацій в епоху Інтернет на прикладі таких компаній як Facebook, Uber або Airbnb; визначити нові тенденції та бізнес-моделі можливі в Інтернет-середовищі; окреслити кооперацію, що базується на обміні конкурентами; обгрунтувати особливості використання Інтернет для створення цінностей
|
||||||||||
| 46 | Савченко Марина Василівна | Детермінанти фінансово-економічної кризи в умовах глобалізації | Савченко М.В., Шкуренко О. В | немає | Економіка і організація управління | українська | 2018 | стаття | 0 | |
|
У статті розкрито сутність криз та кризових явищ в розвитку соціально-економічної системи, охарактеризовано її види, причини та наслідки. Застосовано методи індукції та дедукції (для дослідження категорій «криза», «економічна криза»); методи аналізу, синтезу та порівняльного аналізу (для оцінки трактувань змісту поняття «криза»); метод системного аналізу та узагальнення (для дослідження причин та наслідків економічної кризи) тощо. В статті визначено, що в сучасній науково-економічній літературі існує велика кількість суперечливих поглядів щодо визначення змісту поняття «криза». Обґрунтовані три основні наукові напрямки визначення поняття «криза», «економічна криза»: криза виконує руйнівну функцію, що призводить до загрози життєздатності системи; криза руйнує, що призводить до подальшого розвитку і переходу до іншого якісно нового стану існування; криза є порушенням рівноваги. Визначено, що виділяють два різновиди економічної кризи: фінансова криза; енергетична криза
|
||||||||||
| 47 | Савченко Марина Василівна | Моделювання світової динаміки економічної циклічності | Савченко М.В., Усик І. О., Шаульська Л.В | немає | Збірник наукових праць Донецького державного університету управління. Серія «Економіка» | українська | 2018 | стаття | 0 | |
|
У статті досліджені етапи зміни поглядів на економічні цикли. Визначені основні види макроекономічних циклів. Проведено оцінку рівня світової економічної динаміки з побудовою економетричної моделі світового ВВП
|
||||||||||
| 48 | Савченко Марина Василівна | Методичний підхід до оцінки стійкості підприємств сімейного бізнесу | Савченко М. В., Солоненко Ю. В | немає | Збірник наукових праць Донецького державного університету управління. Серія «Економіка» | українська | 2018 | стаття | 0 | |
|
У статті досліджені особливості оцінки стійкості підприємств сімейного бізнесу. Визначені виміри цілей, які переслідує підприємство сімейного бізнесу. Доповнена класифікація стійкості підприємства запропонованими класифікаційними ознаками, які притаманні підприємствам сімейного бізнесу. Визначена методика оцінки стійкості підприємств сімейного бізнесу.
|
||||||||||
| 49 | Савченко Марина Василівна | Управління ризиками на підприємствах сімейного бізнесу | Савченко М. В., Солоненко Ю. В | немає | Економіка і організація управління | українська | 2019 | стаття | 0 | |
|
У статті розглянуто науково-практичні та методичні підходи до визначення оцінки стійкості та управління ризиками підприємств сімейного бізнесу на прикладі сімейних фермерських господарств вінницької області. Виділені індикатори оцінки стійкості підприємства сімейного бізнесу, запропоновано використовувати метод балів, що розраховується за матричним методом поетапно. Така оцінка допоможе оцінити запропоноване поняття сім’я-стійкість підприємства, що включає в себе: сімейну гармонію, сімейне багатство, зростання людського капіталу сім’ї, розвиток наступних поколінь, репутацію сім’ї в суспільстві. Особливо слід відзначити той факт, що будь-яке підприємство сімейного бізнесу, використовуючи запропоновану методику оцінювання стійкості, має можливість самостійно провести відповідні розрахунки і визначити місце підприємства на ринку товарів і послуг, зробити аналіз і висновки, спрямовані на поліпшення їх діяльності
|
||||||||||
| 50 | Савченко Марина Василівна | Економічний зміст конкурентоспроможного потенціалу підприємства | Савченко М.В., Кичигін А.М | немає | Вісник Донецького державного університету управління. Серія «Економіка». | українська | 2019 | стаття | 0 | |
|
У статті досліджено концептуальні підходи до визначення категорії «конкурентоспроможний потенціал підприємства». На основі критичного аналізу надано власне визначення конкурентоспроможного потенціалу підприємства. На основі дослідження встановлено, що конкурентоспроможний потенціал підприємства слід розглядати як «ядро» загального економічного потенціалу підприємства з врахуванням його складових: науково-технічної, трудової, виробничо-технологічної, фінансової, інвестиційно-інноваційної, логістичної. Визначено, що спроможність системи генерувати суттєві результати діяльності, перетворюючи їх на конкурентні переваги вищого рівня, забезпечується через сукупність економічних ресурсів та акселераторів. Встановлено, що системними характеристиками конкурентоспроможного потенціалу підприємства є системність, синергійність, структурність, адаптивність, відкритість, пропорційність, динамічність, відтворюваність, протирічність, реальність, орієнтованість у час
|
||||||||||