Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
239
Всього праць
6404
Завантажень
5
Зап. на цитування
4

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: Профайли Архів

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання tип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 100
А1 Освітні науки / 011 Освітні, педагогічні науки
А4 Середня освіта (за предметними спеціальностями) / 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями)
Культура і мистецтво 19
В13 Бібліотечна, інформаційна та архівна справа / 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1507
В9 Історія та археологія / 032 Історія та археологія
В10 Філософія / 033 Філософія
В12 Культурологія та музеєзнавство / 034 Культурологія
В11 Філологія (за спеціалізаціями) / 035 Філологія (крім програм фахової передвищої освіти)
Соціальні і поведінкові науки 761
С1 Економіка/ 051 Економіка (крім програм фахової передвищої освіти)
С2 Політологія / 052 - Політологія
С4 Психологія / 053 Психологія
Журналістика 87
С7 Журналістика / 061 Журналістика
Управління та адміністрування 1093
D1 Облік і оподаткування / 071 Облік і оподаткування
D2 Фінанси, банківська справа, страхування, фондовий ринок / 072 Фінанси, банківська справа та страхування
D3 Менеджмент/073 - Менеджмент
D5 Маркетинг / 075 Маркетинг
D3 Менеджмент/076 Підприємництво та торгівля
Право 670
D8 Право / 081 Право (крім програм фахової передвищої освіти)
Біологія 157
Е1 Біологія та біохімія/091 Біологія
Природничі науки 674
Е2 Екологія/101 Екологія
Е3 Хімія/102 - Хімія
Е5 Фізика та астрономія/104 Фізика та астрономія
Е6 Прикладна фізика та наноматеріали/105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 223
Е7 Математика /111 Математика
Е8 Статистика / 112 Статистика
F1 Прикладна математика / 113 Прикладна математика
Інформаційні технології 693
F3 Комп’ютерні науки / 122 Комп'ютерні науки
F5 Кібербезпека та захист інформації / 125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 21
G6 Інформаційно-вимірювальні технології / 152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
І 10 Соціальна робота та консультування / 232 Соціальне забезпечення
Публічне управління та адміністрування 28
D4 Публічне управління та адміністрування / 281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 351
С3 Міжнародні відносини / 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
С1.02 Міжнародні економічні відносини / 292 - Міжнародні економічні відносини
D9 Міжнародне право / 293 Міжнародне право
Знайдено документів: 50
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Зарішняк Інна Миколаївна Соціологія та психологія Зарішняк, І.М. Вінниця немає українська 2017 навч. посіб. 0
Навчальний посібник призначен для студентів, які вивчають курс "Соціологія та психологія", що передбачає уміння пояснювати, оцінювати, узагальнювати знання про суспільство та родину в контексті системного підходу з елементами структурно-функціонального аналізу;володіння основними соціологічними та психологічними термінами й їх використання під час виступів на семінарах, в дискусіях, диспутах

2 Зарішняк Інна Миколаївна ПРОВІДНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У СУЧАСНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ Зарішняк, І.М. Вінниця Перспективи розвитку фінансово-економічного простору України : матеріали конференції українська 2020 стаття 0
немає

3 Зарішняк Інна Миколаївна Методичні аспекти викладання гуманітарних дисциплін в економічних ЗВО Зарішняк, І.М. Переяслав-Хмельницький Формування професіоналізму фахівця в системі безперервної освіти : матеріали конференції українська 2018 стаття 0
немає

4 Зарішняк Інна Миколаївна Інформальна освіта як форма професійного розвитку викладачів Зарішняк, І.М. Вінниця Напрями модернізації фінансово-економічної системи держави, регіонів, підприємств, організацій українська 2019 стаття 0
немає

5 Зарішняк Інна Миколаївна Комунікативні аспекти взаємодії між тьютором та студентом Зарішняк, І.М. Вінниця Філософські рефлексії сучасних світоглядних дискурсів : матеріали конференції українська 2019 стаття 0
немає

6 Зарішняк Інна Миколаївна СКЛАДОВІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА Зарішняк, І.М. Вінниця ДОСЯГНЕННЯ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ ТА ПРАКТИКИ : матеріали конференції українська 2019 стаття 0
немає

7 Зарішняк Інна Миколаївна Методичні вказівки для виконання семінарсько-практичних занять із соціології та психологі Зарішняк, І.М. Вінниця немає українська 2017 метод. вказівки 0
немає

8 Зарішняк Інна Миколаївна ЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІКИ У СТРУКТУРІ СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ В КЛАСИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ Зарішняк, І.М. Вінниця АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ І НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ : зб. наук. пр. українська 2019 стаття 0
У збірнику вміщені матеріали наукових пошуків студентів, аспірантів, науково-педагогічних працівників кафедри педагогіки та управління освітою Донецького національного університету імені Василя Стуса

9 Зарішняк Інна Миколаївна Методичні вказівки для виконання семінарсько-практичних занять із педагогіки Зарішняк, І.М. Вінниця немає українська 2019 метод. вказівки 0
Методичні вказівки укладено відповідно до робочої програми з дисципліни. Навчальне видання призначене для студентів вищих закладів освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки», спеціальності 032 «Історія та археологія». Методичні вказівки створено з метою покращення умов аудиторної та самостійної роботи студентів. Вони містять плани занять із зазначенням теми, обсягу аудиторних годин та переліку питань, що підлягають розгляду. Практичний блок містить різнорівневі завдання – обов’язкові та творчі. Для поглибленого вивчення теми вказується список літератури, тексти ситуацій для аналізу й умови завдань, які розглядаються на занятті. У додатках вміщено приклади розв’язання завдань для самостійної роботи

10 Зарішняк Інна Миколаївна ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА Зарішняк, І.М. Вінниця СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ, ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ : зб. наук. пр. українська 2018 стаття 0
У статті висвітлено проблему формування безперервного професійного самовдосконалення майбутнього педагога. У роботі показано результати аналізу теоретичних підходів щодо безперервного професійного самовдосконалення особистості. Теоретичною основою дослідження автор обирає акмеологічний підхід, оскільки особистість за цим підходом зорієнтована на найвищі досягнення у професійному самовдосконаленні, а ядром в цьому процесі є ідея «самості». Автор розмежовує поняття «саморозвиток» та «самовдосконалення» особистості. Саморозвиток особистості розглядається як самотворче видове поняття, що входить до складу родового поняття «розвиток» і має в собі класове поняття «самовдосконалення». Представлена структура професійного самовдосконалення складається з цільового, змістового, інструментального, практичного і корекційного компонентів.

11 Зарішняк Інна Миколаївна ДОСЯГНЕННЯ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ ТА ПРАКТИКИ Бацилєва, О. В. Астахов, В. М. Мартинец, Л. А. Васюк, К. М. Зарішняк, І. М. Кушнір, Ю. В. Оверчук, В. А. Пузь, І. В. Вінниця Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених з міжнародною участю українська 2019 стаття 0
Збірник містить матеріали і тези доповідей учасників Всеукраїнської науковопрактичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених з міжнародною участю «Досягнення сучасної психологічної науки та практики», яка проводилася на базі Донецького національного університету імені Василя Стуса. У представлених матеріалах висвітлено наукові дослідження та їх результати, які здобуті молодими науковцями з таких питань як особистісні та ситуативні детермінанти поведінки і діяльності людини; психологія навчання та психологічного супроводу в освіті; психологічне забезпечення професійної діяльності; психологічні аспекти взаємодії людини і суспільства; сучасні дослідження в медичній психології та психології здоров'я; сучасні дослідження в галузі спеціальної психології; психологічні проблеми адаптації

12 Зарішняк Інна Миколаївна Актуальні проблеми управління освітою і навчальними закладами Зарішняк, І.М. Вінниця немає українська 2020 стаття 0
У збірнику вміщені матеріали наукових пошуків студентів, аспірантів, науково-педагогічних працівників кафедри педагогіки та управління освітою Донецького національного університету імені Василя Стуса

13 Зарішняк Інна Миколаївна Psycho-Pedagogical Prevention of Aggressive Behaviours in Athletes Liashch O., Boichenko A., Matsuk L., Gomonyuk E., Tarasenko N., Demchenko I., DvitrukV., Denysjvets I., Zarishniak I., Hrechanovska O.,Terentieva N немає BRAIN. BROAD RESEARCH IN ARTIFICAL INTELLIGENCE AND NEUROSCIENCE англійська 2020 стаття 0
немає

14 Зарішняк Інна Миколаївна Тьюторство як педагогічне явище Зарішняк, І.М. немає Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького українська 2019 стаття 0
Стаття присвячена аналізу тьюторства як педагогічного явища у закладах вищої освіти України. На основі контент-аналізу розкрито сутність понять «тьюторство», «тьюторіал», «тьюторське заняття», «тьютор». З’ясовано, що в українській версії поняття «тьюторство» вживається у таких значеннях як: а) культура викладання та навчання; б) технологія педагогічного супроводу; в) педагогічна спеціальність; г) форма індивідуально-групової роботи викладача; д) наставництво у закладах освіти

15 Зарішняк Інна Миколаївна Організація самостійної роботи студентів під час використання методу ситуаційних вправ (Case Study) Зарішняк, І.М. немає Інноваційна педагогіка українська 2019 стаття 0
Стаття присвячена аналізу кейс-метода як інструмента організації самостійної роботи студентів. На основі узагальнення наукових джерел та практичного досвіду теоретично обґрунтовано необхідність планування, методичного забезпечення самостійної роботи студентів під час проведення заняття з використанням case study. Уточнено поняття «організація самостійної роботи студентів». З’ясовано, що організація самостійної роботи студентів – це порядок побудови та здійснення активної навчально-пізнавальної діяльності студентів (позааудиторної й аудиторної) з оволодіння матеріалом навчального предмета без безпосередньої участі викладача, що забезпечує найкращий результат з мінімальними затратами ресурсів.

16 Зарішняк Інна Миколаївна The role of elective courses professional in students development: foreign experience Zarishniak Inna, Movchan Larysa немає Порівняльна професійна педагогіка англійська 2017 стаття 0
The article considers the role of elective courses in professional development of students of economics. Modern European education is developing on the principles of democratization and humanization, where democratization implies the involvement of all agents/participants of the education process into forming its content and solving numerous related problems. Moreover, in order to be competitive in global labour market, modern specialists must develop such features as mobility, cultural, language and religious empathy, professionalism, commitment to the human virtues, etc.

17 Зарішняк Інна Миколаївна Особливості самовдосконалення особистості студента-економіста Зарішняк, І.М. немає Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр українська 2016 стаття 0
Стаття присвячена вивченню особливостей самовдосконалення особистості студентів-економістів. Розкрито структурні компоненти теоретичної моделі самовдосконалення особистості студента-економіста. Представлено схематичне бачення розробленої моделі. Описано та проаналізовано макро-,мезо- і мікросередовище самовдосконалення особистості студента-економіста

18 Зарішняк Інна Миколаївна Теоретична модель самовдосконалення особистості студента-економіста Зарішняк, І.М. немає Наукові записки. Сер. Педагогічні науки українська 2016 стаття 0
У статті розкрито структурні компоненти теоретичної моделі самовдосконалення особистості студента-економіста. Представлено схематичне бачення розробленої моделі. Особлива увага приділяється механізмам процесу самовдосконалення особистості. Описані та проаналізовані макро-, мезо- і мікросередовище самовдосконалення особистості студента-економіста. Здійснено теоретичний аналіз основних напрямів самовдосконалення особистості студента-економіста

19 Зарішняк Інна Миколаївна Формування навичок іншомовного письма в науковій роботі студентів Зарішняк І. М., Мовчан Л. Г. немає Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Сер. Педагогічні науки українська 2015 стаття 0
У статті розглядаються основні аспекти та педагогічні умови формування і розвитку навичок іншомовного письма студентів у процесі проведення науково-дослідної роботи з гуманітарних і фундаментальних дисциплін. Узагальнено поняття "іншомовна професійна компетентність" та " білінгвальна наукова грамотність".

20 Зарішняк Інна Миколаївна Аналіз підходів щодо визначення поняття «самовдосконалення особистості» Зарішняк, І.М. немає Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди українська 2015 стаття 0
У статті проаналізовано діяльнісний, суб’єктний, акмеологічний і компетентнісний підходи щодо визначення поняття «самовдосконалення». Уточнено поняття «самовдосконалення особистості», визначено передумови самовдосконаленням особистості, проаналізовано місце самовдосконалення серед близьких за змістом понять

21 Зарішняк Інна Миколаївна Самовдосконалення особистості як проблема Зарішняк І. М. Мовчан Л. Г. немає Гуманітарний вісник. Сер. Психологія українська 2015 стаття 0
У статті розглядається проблема самовдосконалення особистості. Особлива увага риділяється філософському аналізу різноманітності підходів щодо визначення сутності, значення та механізмів реалізації процесу самовдосконалення особистості. Проаналізовано теоретичні засади дослідження самовдосконалення, сформульованих у межах філософської науки. Здійснено психологічний аналіз проблеми самовдосконалення особистості

22 Зарішняк Інна Миколаївна Роль та місце тьюторського заняття в системі навчальних занять у ВНЗ України Зарішняк, І.М. Вінниця Актуальні проблеми управління освітою і навчальними закладами: зб. наук. пр. українська 2018 стаття 0
Визначено місце одного з різновидів форм організації навчання – тьюторського заняття як групового в системі навчальних занять у ВНЗ України

23 Зарішняк Інна Миколаївна Кейс-метод як інструмент організації самостійної роботи студентів Зарішняк, І.М. Вінниця Збірники наукових праць професорсько-викладацького складу ДонНУ імені Василя Стуса., українська 2019 стаття 0
Самостійна робота – головний резерв підвищення ефективності підготовки фахівців, тому в процесі навчання слід цілеспрямовано залучати студентів до здобуття знань, виробляти у них здатність і потребу діяти самостійно. Для організації самостійної роботи студентів доречно використати кейс-метод (case-study

24 Зарішняк Інна Миколаївна Інформальна освіта викладачів як педагогічна проблема Зарішняк, І.М. немає Актуальні проблеми управління освітою і навчальними закладами: зб. наук. пр українська 2020 стаття 0
Висвітлено основні підходи дослідників щодо проблеми інформальної освіти педагогічних кадрів. Уточнено поняття «інформальна освіта викладачів» та з’ясовано основні її складові

25 Зарішняк Інна Миколаївна Практичні аспекти самовдосконалення особистості студента-економіста Зарішняк, І.М. Одеса Університетська педагогічна освіта: історія, теорія і перспективи розвитку в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції українська 2015 стаття 0
Стаття присвячена вивченню особливостей самовдосконалення особистості студентів-економістів. Особлива увага приділяється аналізу розуміння студентами проблеми самовдосконалення особистості та виявленню факторів, що активізують досліджуваний процес. Здійснено порівняльний аналіз особливостей самовдосконалення студентів-економістів молодших і старших курсів

26 Зарішняк Інна Миколаївна Проблеми адаптації студентів-першокурсників Зарішняк, І.М. немає Актуальні проблеми управління освітою і навчальними закладами: зб. наук. пр українська 2020 стаття 0
Вивчено труднощі адаптації студентів після вступу на перший курс, які пов’язані з труднощами колективного характеру, спілкуванням і відсутністю підтримки науково-педагогічних працівників

27 Зарішняк Інна Миколаївна Педагогічні умови організації самостійної роботи студентів під час вивчення хімії Гембарук В. В., Зарішняк І. М. немає Актуальні проблеми управління освітою і навчальними закладами: зб. наук. пр українська 2020 стаття 0
Теоретичне обґрунтування педагогічних умов організації самостійної роботи студентів під час вивчення хімії. З’ясовано, що результативність самостійної роботи студентів залежить, насамперед, від самого студента (найбільше заважають брак працелюбності, волі, наполегливості, загальної підготовленості, здібностей, відсутність уміння самостійно працювати тощо) і від викладача (уміння планувати, допомагати й контролювати за результатами самостійної роботи студентів

28 Зарішняк Інна Миколаївна Інформальна освіта викладачів як педагогічна проблема Зарішняк, І.М. немає Актуальні проблеми управління освітою і навчальними закладами: зб. наук. пр українська 2020 стаття 0
Висвітлено підходи щодо дослідження проблеми інформальної освіти педагогічних кадрів. Уточнено поняття «інформальна освіта викладачів». Проаналізовано принципи інформальної освіти викладачів. З’ясовано, що основними її складовими є самонавчання, навчання через ЗМІ, навчання на робочому місці через життєвий досвід, навчання через спілкування і через культурні видовища та дозвіллєву діяльність

29 Мартинець Лілія Асхатівна СОЦИАЛЬНАЯ И ЭКОЛОГИЧЕСКАЯ БЕЗОПАСНОСТЬ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Мартинець, Л. А. Винница немає українська 2015 учеб.-метод. пособие 0
Безопасность деятельности – это область научно-практической деятельности, направленная на изучение общих закономерностей возникновения опасностей, их свойств, последствий их влияния на организм человека, основ защиты здоровья и жизни человека, а также среды его проживания от опасностей; на разработку и реализацию соответствующих мероприятий средств по созданию и поддержке здоровых и безопасных условий жизни и деятельности человека

30 Мартинець Лілія Асхатівна Сучасні моделі освіти Мартинець, Л. А. Вінниця немає українська 2015 навч.-метод. посіб. 0
У навчально-методичному посібнику містяться матеріали, які розкривають теоретині основи теорії моделювання, зміст популярних сучасних моделей освіти, інноваційних освітніх систем в Україн

31 Мартинець Лілія Асхатівна Менеджмент организаций Мартинець, Л. А. Винница немає українська 2015 учеб.-метод. пособие 0
В учебно-методическом пособии содержатся материалы, которые раскрывают теоретические основы менеджмента, сущность стратегического управления, систему управления развитием учебного заведения. Материалы помогут осознать систему управления инновационными процессами в учебном заведении как условие его развития, научат разрабатывать программы развития учебного заведения.

32 Мартинець Лілія Асхатівна УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ФОРМУВАННЯ ДІЛОВИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ Мартинець, Л. А. Вінниця немає українська 2016 метод. посіб. 0
Досліджуються теоретичні та методологічні основи формування ділових якостей особистості в сучасній загальноосвітній школі. Обґрунтовано технологію управління процесом формування ділових якостей учнів старшої школи

33 Мартинець Лілія Асхатівна УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНИМ РОЗВИТКОМ УЧИТЕЛІВ Мартинець, Л. А. Вінниця немає українська 2016 навч.-метод. посіб. 0
Досліджуються теоретичні та методологічні основи управління професійним розвитком учителів загальноосвітнього навчального закладу. Обґрунтовано технологію управління професійним розвитком учителів школи. Навчально-методичний посібник призначений для керівників загальноосвітніх навчальних закладів, їхніх заступників, психологів, педагогів

34 Мартинець Лілія Асхатівна АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ І НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ Мартинець, Л. А. та ін. Вінниця немає українська 2018 збірник 0
У збірнику вміщені матеріали наукових пошуків студентів, аспірантів, науково-педагогічних працівників кафедри педагогіки та управління освітою Донецького національного університету імені Всиля Стуса

35 Мартинець Лілія Асхатівна УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ КЕРІВНИКА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ Мартинець, Л. А. Вінниця немає українська 2018 навч. посіб. 0
У посібнику розглядаються загальні основи управління, управління розвитком навчального закладу з позиції програмно-цільового підходу, вимоги до керівництва педагогічним колективом. Навчальний посібник призначений для керівників навчальних закладів, їхніх заступників, працівників вищої та післядипломної педагогічної освіти, слухачів курсів підвищення кваліфікації, магістрантів, аспірантів, а також для всіх, хто займається питаннями самоосвіти.

36 Мартинець Лілія Асхатівна ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ Мартинець, Л. А. Вінниця немає українська 2019 конспект лекцій 0
Опорний конспект лекцій містить матеріали, які розкривають теоретичний доробок педагогіки вищої школи з підходами до організації та здійснення освітнього процесу у закладі вищої освіти. Для здобувачів вищої освіти, слухачів курсів підвищення кваліфікації

37 Мартинець Лілія Асхатівна УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ Мартинець, Л. А. Вінниця немає українська 2017 монографія 0
Досліджуються теоретичні та методологічні основи управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів у загальноосвітньому навчальному закладі. Обґрунтовано модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. Монографія призначена для керівників загальноосвітніх навчальних закладів, їх заступників, психологів, педагогів, працівників вищої та післядипломної педагогічної освіти, магістрантів, аспірантів, а також для всіх, хто займається питаннями самоосвіти

38 Мартинець Лілія Асхатівна Актуальні проблеми управління освітою і навчальними закладами Мартинець, Л. А. та ін. Вінниця немає українська 2020 зб. наук. пр. 0
У збірнику вміщені матеріали наукових пошуків студентів, аспірантів, науково-педагогічних працівників кафедри педагогіки та управління освітою Донецького національного університету імені Василя Стуса

39 Мартинець Лілія Асхатівна ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ Мартинець, Л. А. немає Освіта та розвиток обдарованої особистості українська 2018 стаття 0
Стаття присвячена розкриттю змістової характеристики освітнього середовища професійного розвитку вчителя в закладі загальної середньої освіти як цілеспрямовано організованої, керованої, відкритої соціальнопедагогічної системи, що забезпечує умови для розвитку особистості вчителя як фахівця, реалізацію його творчого потенціалу, удосконалення фахових компетентностей. Визначено, що освітнє середовище професійного розвитку вчителів у закладах загальної середньої освіти має структуру, яка передбачає наявність управлінського, ресурсного, методичного та результативного компонентів.

40 Мартинець Лілія Асхатівна Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів Мартинець, Л. А. немає Освіта та розвиток обдарованої особистості українська 2017 стаття 0
Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню та розробленню моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. Визначено, що цей процес є складною ієрархічною системою, в межах якої реалізується певна множина динамічних процесів. Тому для його відтворення доцільно застосовувати моделювання. Здійснено теоретичний аналіз, який дав змогу виявити структурні компоненти моделі (стратегічна спрямованість, системність управління, організація діяльності, якість діяльності), а також відобразити суттєві зв’язки між ними

41 Мартинець Лілія Асхатівна ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНОМУ РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ Мартинець, Л. А. немає PROFESSIONAL EDUCATION: methodology, theory and technologies українська 2017 стаття 0
Стаття присвячена розкриттю інноваційних технологій у професійному розвитку вчителів загальноосвітнього навчального закладу. Здійснено аналіз науково-педагогічної літератури, що висвітлює окремі аспекти проблеми. Зазначено, що розвиток освіти має базуватися на використанні нових прогресивних концепцій, впровадженні в навчально-виховний процес сучасних інноваційних технологій та науково-методичних досягнень. Визначено, що інноваційними напрямками професійного зростання педагогічних працівників є різні форми, а саме: конкурси професійної майстерності; авторські програми, націлені на професійний розвиток вчителів; інтернет-проекти і фестивалі відкритих уроків; зустрічі з діячами освіти та ідеологами освітніх програм; семінари з методистами провідних видавництв, авторами підручників і навчальних посібників; майстер-класи; дисемінації педагогічного досвіду через публікації в педагогічних журналах і в мережі Інтернет.

42 Мартинець Лілія Асхатівна ФАКТОРНО-КРИТЕРІАЛЬНА МОДЕЛЬ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ Мартинець, Л. А. немає Освіта та розвиток обдарованої особистості українська 2017 стаття 0
Статья посвящена раскрытию параметров, факторов и критериев управления образовательной средой профессионального развития учителей в современных общеобразовательных учебных заведениях. Указано, что эффективность управленческой деятельности определяется через оценку таких параметров: организационно-управленческий, кадровый, образовательно-технологический и результативный. В статье обоснована факторно-критериальная модель эффективности управления образовательной средой профессионального развития учителей

43 Мартинець Лілія Асхатівна ЗАЛУЧЕННЯ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ У НЕФОРМАЛЬНІЙ ТА ІНФОРМАЛЬНІЙ ОСВІТІ Мартинець, Л. А. немає Освіта та розвиток обдарованої особистост українська 2017 стаття 0
В статье рассмотрено одно из организационно-педагогических условий управления образовательной средой профессионального развития учителей, в частности, привлечение педагогов к профессиональному развитию в неформальном и информальном образовании. Подчеркнуто, что профессиональное развитие педагогов является непрерывным процессом, который не считается завершенным после его участия в работе курсов повышения квалификации или методического мероприятия. Профессиональное развитие учителя становится возможным лишь при условии преемственности в реализации цели во время курсов повышения квалификации, методической работы на уровне района (города), учебного заведения и самообразования педагога.

44 Мартинець Лілія Асхатівна ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛІВ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА СВІТОВІЙ ПРАКТИЦІ Мартинець, Л. А. немає Освіта та розвиток обдарованої особистості українська 2017 стаття 0
Рассмотрены отечественная и зарубежная практика по профессиональному развитию учителей. Охарактеризовано профессиональное развитие учителя в общеобразовательных школах Украины. Проведен анализ педагогических идей по этому вопросу. Подчеркнуто, что вопросы профессионального развития учителей в разных странах имеет свои особенности. Анализ зарубежного опыта показал, что образовательные учреждения и организации вносят существенный вклад в профессиональное развитие и саморазвитие личности учителя, поэтому зарубежный опыт будет полезен и актуален для Украины, ведь от уровня его профессионализма, способности к профессиональному развитию напрямую зависят результаты социально-экономического и духовного развития общества.

45 Мартинець Лілія Асхатівна ЗНАЧУЩІСТЬ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНИМ РОЗВИТКОМ УЧИТЕЛІВ» ДЛЯ ПІДГОТОВКИ КЕРІВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ Мартинець, Л. А. немає Освіта та розвиток обдарованої особистості українська 2017 стаття 0
В статье освещены значимость и место учебной дисциплины «Управление профессиональным развитием учителей» в процессе подготовки руководящих педагогических работников. Охарактеризованы особенности ее преподавания в высших учебных заведениях. Подана рабочая программа дисциплины. Рассмотрены цели и задачи курса. Описаны содержание, формы, методы и средства обучения дисциплины

46 Мартинець Лілія Асхатівна Організаційно-педагогічні умови впровадження моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів Мартинець, Л. А. немає Педагогічні науки: реалії та перспективи українська 2017 стаття 0
У статті розглядаються наукові підходи до визначення організаційно-педагогічних умов вровадження моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів загальноосвітнього навчального закладу, подано модель організаційно-педагогічних умов впровадження моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку педагогів

47 Мартинець Лілія Асхатівна ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ Мартинець, Л. А. немає Освіта та розвиток обдарованої особистост українська 2018 стаття 0
Стаття присвячена розкриттю змістової характеристики освітнього середовища професійного розвитку вчителя в закладі загальної середньої освіти як цілеспрямовано організованої, керованої, відкритої соціальнопедагогічної системи, що забезпечує умови для розвитку особистості вчителя як фахівця, реалізацію його творчого потенціалу, удосконалення фахових компетентностей. Визначено, що освітнє середовище професійного розвитку вчителів у закладах загальної середньої освіти має структуру, яка передбачає наявність управлінського, ресурсного, методичного та результативного компонентів

48 Мартинець Лілія Асхатівна Загальна характеристика освітнього законодавства щодо неперервності професійного розвитку вчителя Мартинець, Л. А. немає ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ українська 2018 стаття 0
Розкрита загальна характеристика освітнього законодавства щодо неперервності професійного розвитку вчителя. Визначена сутність поняття "неперервність професійного розвитку вчителя". Підкреслено, що системотвірним чинником неперервної освіти є суспільна потреба в постійному розвитку особистості кожної людини

49 Мартинець Лілія Асхатівна Параметри, фактори і кри-терії оцінювання керівника-ми шкіл професійного роз-витку вчителів Мартинець, Л. А. та ін. немає International Journal of Recent Technology and Engineering англійська 2019 стаття 0
Abstract— The article considers parameters, factors and criteria of evaluation of professional development of teachers by heads of school. It was determined that evaluation of professional development of a teacher of the general educational institutions is implemented according to the following parameters: the readiness of a teacher of the general education institution for pedagogical activity, the content of the activity of the teacher of the general education institution, and the result of educational work of the teacher of the general educational institution. It was highlighted that the parameter

50 Прігунов Олексій Володимирович Концептуальна схема системи управління якістю освітнього процесу ЗВО Прігунов О. В. немає Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – Хмельницький: Хмельницький національний університет українська 2020 стаття 0
немає