Всього науковців
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383717
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383717
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць
Результат пошуку
Коваль Людмила Михайлівна |
|
Науковий ступінь: Доктор філологічних наук Звання: Доцент Сфера діяльності: синтаксис, стилістика, культура мовлення, психолінгвістика, прагмалінгвістика, мовна конфліктологія |
|
Факультет: | Філологічний факультет |
Підрозділ: | Кафедра української мови, теорії та історії української і світової літератури |
ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-4014-1858 |
Google scholar: | https://scholar.google.com.ua/citations?user=OwZAU6QAAAAJ&hl=ru |
Scopus: | немає |
Web of Science: | https://publons.com/researcher/3269288/liudmyla-koval/ |
Корп.ел.пошта: | l.koval@donnu.edu.ua |
Профайл: | http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=85#search |
Праці
Знайдено документів: 37№п.п. | Автор | Назва публікації | Спів.автори | Видавництво | Назва журналу | Мова | Рік | Тип | Запитів на цитування | Файл |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
1 | Коваль Людмила Михайлівна | Лінгвістичний аналіз як ефективний метод формування фахових компетенцій студентів-філологів | Коваль, Л.М. Важеніна, О.Г. Домрачева, І.Р. Бортун, К.О. Митько, Н.А. Аксьонова, І.О. | ДонНУ ім. Василя Стуса | немає | українська | 2019 | метод. рек. | 323 | |
У методичних рекомендаціях наведено схеми та зразки фонетичного, лексикологічного, морфемного, словотвірного, морфологічного, синтаксичного та стилістичного аналізів. Подано список рекомендованої літератури для самостійного опрацювання. Для студентів-філологів усіх форм навчання, викладачів вищих навчальних закладів | ||||||||||
| ||||||||||
2 | Коваль Людмила Михайлівна | Курсова робота з української мови: методичні рекомендації до виконання та орієнтовна тематика | Коваль, Л.М. Домрачева, І.Р. Важеніна, О.Г. Козловська, Д.В. Митько, Н.А. | ДонНУ ім. Василя Стуса | немає | українська | 2020 | метод. рек. | 363 | |
Для студентів денної і заочної форм навчання освітніх програм «Українська мова та література», «Прикладна лінгвістика» | ||||||||||
| ||||||||||
3 | Коваль Людмила Михайлівна | Співвідношення формально-синтаксичних і семантико-синтаксичних ознак простого головного компонента номінативного речення в українській мові | Коваль Л. М. | немає | немає | українська | 2014 | стаття | 431 | |
У статті репрезентовано систему кореляцій міжрівневих ознак головного компонента номінативного речення в українській мові. Семантико-синтаксичних корелятів головного компонента номінативного речення визначено відповідно до семантико-синтаксичного потенціалу його іменникової основи – предикатний, непредикатний, предикатно-непредикатний іменник. Базовим предикатом головного компонента номінативного речення, вираженого предикатним іменником, визначено предикат стану, схарактеризовано специфіку кореляцій головного компонента з фізичним, фізіологічним, психоемоційним та інтелектуальним різновидами предиката внутрішнього стану та предикатом усеохопного зовнішнього стану довкілля | ||||||||||
| ||||||||||
4 | Коваль Людмила Михайлівна | Семантико-синтаксична основа головного компонента односкладних речень в українській мові | Коваль, Л.М. | Корзун | немає | українська | 2015 | монографія | 359 | |
У монографії досліджено кореляції формально-синтаксичних та семантико-синтаксичних параметрів головного компонента односкладних речень в українській мові. Уперше в українському мовознавстві встановлено набір базових предикатних компонентів, предикатно-предикатних і предикатно-біпредикатних структур, елементарних та неелементарних речень, з якими кореляюють простий і складний головний компонент дієслівних та іменникових односкладних речень, визначено ієрархію таких кореляцій, установлено їхній значеннєвий діапазон | ||||||||||
| ||||||||||
5 | Коваль Людмила Михайлівна | Предикативність односкладного речення: логічний та граматичний аспекти | Коваль Л. М. | немає | немає | українська | 2012 | стаття | 354 | |
У статті проаналізована предикативність односкладних конструкцій у логічному та граматичному вимірах; визначені особливості конденсації суб’єктно-предикатних структур думки в межах єдиного головного компонента; встановлений формально-семантичний тип предикативності у всіх структурно-семантичних типах односкладних речень | ||||||||||
| ||||||||||
6 | Коваль Людмила Михайлівна | Неозначено-особові речення в корпусі односкладних конструкцій української мови | Коваль Л. М. | немає | немає | українська | 2016 | стаття | 504 | |
У статті схарактеризовано семантико-граматичні параметри неозначено-особових речень та визначено їхній лінгвальний статус у системі реченнєвих конструкцій української мови. | ||||||||||
| ||||||||||
7 | Коваль Людмила Михайлівна | Предикатно-предикатные структуры с сопроводительными предикатами возможности и необходимости в украинском языке | Коваль Л. М. | немає | немає | українська | 2016 | стаття | 340 | |
In the article have analyzed the specificity of interlevel correlation of twoelement main component of impersonal sentences with its basic semanticsyntactic correlates − predicaty-predicate’s component of the semantics necessary condition of the person and the predicaty-predicate’s component with a value possible condition of the person | ||||||||||
| ||||||||||
8 | Коваль Людмила Михайлівна | Предикат стану як семантико-синтаксичний корелят дієслівного головного компонента безособового речення української мови | Коваль Л. М. | немає | немає | українська | 2013 | стаття | 371 | |
У статті проаналізовано дієслівний головний компонент безособового речення української мови в аспекті між’ярусних співвідношень, зокрема встановлено, що його семантико-синтаксичним корелятом є предикат стану; визначено диференційні лінгвальні параметри та семантичну типологію віддієслівних предикатів стану в безособовому реченні української мови; проаналізовано та зіставлено значеннєву специфіку предикатів стану, виражених одноособовими дієсловами та особовими дієсловами в безособовому вжитку | ||||||||||
| ||||||||||
9 | Коваль Людмила Михайлівна | Модульний курс синтаксису простого речення в українській мові | Коваль Л. М. | Книга-Вега | немає | українська | 2010 | навч. посіб. | 330 | |
Книга містить методичні зауваги щодо викладання синтаксису простого речення в українській мові у форматі кредитно-модульної системи, зокрема, подаються теоретичні викладки, пропонуються завдання для практичних занять, лабораторних робіт, висвітлюється спектр індивідуальних навчально-дослідних завдань, репрезентується система тестів для поточного та модульного моніторингів | ||||||||||
| ||||||||||
10 | Коваль Людмила Михайлівна | У вирі праці | Коваль Л. М. | немає | немає | українська | 2010 | стаття | 357 | |
З нагоди ювілею Ніни Лаврентіївни Іваницької | ||||||||||
| ||||||||||
11 | Коваль Людмила Михайлівна | Семантико-синтаксична основа головного компонента вокативного речення в українській мові | Коваль Л. М. | немає | немає | українська | 2015 | стаття | 312 | |
Уперше в українській лінгвістиці досліджено семантико-синтаксичну основу головного компонента вокативних речень в українській мові: установлено набір базових семантично елементарних речень, із якими корелює головний компонент вокативних речень, визначено ієрархію таких кореляцій, виявлено їхній семантичний діапазон | ||||||||||
| ||||||||||
12 | Коваль Людмила Михайлівна | Підготовка до атестаційного іспиту із сучасної української мови та історії: методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти освітніх програм "Українська мова та література", "Прикладна лінгвістика" | Коваль, Л.М. Домрачева, І.Р. Важеніна, О.Г. Козловська, Д.В. Митько, Н.А. Пилипак, В.П. | Вінниця | немає | українська | 2020 | метод. рек. | 366 | |
У методичних рекомендаціях подано програму атестаційного іспиту із сучасної української мови та її історії, тестові завдання з кожного розділу сучасної української мови, рекомендовану основну й допоміжну літературу. Для здобувачів вищої освіти освітніх програм «Українська мова та література», «Прикладна лінгвістика». | ||||||||||
| ||||||||||
13 | Коваль Людмила Михайлівна | Психолінгвістика.Методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти магістерського рівня освітньо-професійної програми "Українська мова та література" | Коваль Л. М. | Вінниця | немає | українська | 2021 | метод. рек. | 246 | |
Мета вивчення навчальної дисципліни – опанувати теоретичні засади витлумачення процесу породження та сприйняття мовлення, механізмами впливу мови на свідомість людини, засвоїти закони успішної мовленнєвої комунікації. Навчальна дисципліна формує міждисциплінарні взаємозв’язки з іншими дисциплінами освітньої програми, такими як: «Етнолінгвістика», «Інтертекстуальний аналіз» «Методологія наукових досліджень і актуальні питання сучасної лінгвістики. Кваліфікаційна робота» | ||||||||||
| ||||||||||
14 | Коваль Людмила Михайлівна | ЛІНГВІСТИЧНИЙ І МЕТОДИЧНИЙ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ЗНАЧЕНЬ БАГАТОЗНАЧНИХ СЛІВ | Митько Неля Домрачева Ірина Коваль Людмила | Вінниця | Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. Серія: Філологія (мовознавство).;Вип. 32, | українська | 2021 | стаття | 139 | |
У статті розглянуто особливості лексичної полісемії, способи розмежування значень багатозначного слова, описано вивчення типів метафоричних і метонімічних перенесень, звернено увагу на особливості синекдохи. Запропоновано вправи і завдання з лексикології, які вироблятимуть уміння диференціювати метафору і метонімію, серед метонімічних перенесень виділяти синекдоху. Такі завдання сприятимуть розвиткові мовлення студентів, формуванню вмінь користуватися лексичним багатством мови | ||||||||||
| ||||||||||
15 | Коваль Людмила Михайлівна | РЕАЛІЗАЦІЯ СУКУПНОЇ СЕМАНТИКИ У СКЛАДЕНИХ ПІДМЕТАХ | Домрачева, І.Р. Коваль, Л.М. Митько, Н.А. | Ужгород | Закарпатські філологічні студії, Вип. 21.Т. 1 | українська | 2022 | стаття | 101 | |
У статті проаналізовано різні способи реалізації сукупної семантики на синтаксичному рівні, а саме показана репрезентація підмета із сукупною семантикою, який має складену будову. Ілюстративний матеріал дібрано з художніх творів сучасних письменників, а також до аналізу залучено переклад (Анна Роговченко) одного із найвідоміших творів сучасності – Лоран Гунель «Бог завжди подорожує інкогніто» | ||||||||||
| ||||||||||
16 | Коваль Людмила Михайлівна | ІНФІНІТИВНЕ РЕЧЕННЯ ЯК ВИРАЗНИК КОМУНІКАТИВНО-МОДАЛЬНИХ ІНТЕНЦІЙ АВТОРА (НА МАТЕРІАЛІ РОМАНУ ДАРИ КОРНІЙ «ЗВОРОТНІЙ БІК СВІТІВ») | Коваль, Л.М. Домрачева, І.Р. Митько, Н.А. | Ужгород | Закарпатські філологічні студії, Вип. 17. Т. 1 | українська | 2021 | стаття | 170 | |
У статті проаналізовано спектр авторських інтенцій комунікативно-модального плану, втілених через одно- складне речення. Аналітичний матеріал дібрано з роману Дари Корній «Зворотній бік світів».У статті інфінітивне речення потрактовано як автономний різновид односкладних конструкцій зі специфічними формально-синтаксичними, власне-семантичними, семантико-синтаксичними та комунікативними параметрами. Відмінності інфінітивних речень від інших різновидів односкладних конструкцій зумовлені особливістю лінгваль- ної природи самого інфінітива як міжчастиномовної форми, здатної виражати широкий спектр модальних значень у незалежній синтаксичній позиції (у сполученні з модальними словами) | ||||||||||
| ||||||||||
17 | Коваль Людмила Михайлівна | КОНФЛІКТНИЙ ДИСКУРС: СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНИЙ І КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТИ | Коваль, Л.М. | Київ | Мовознавство; № 6, | українська | 2018 | рецензія | 164 | |
немає | ||||||||||
| ||||||||||
18 | Коваль Людмила Михайлівна | НОМІНАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЛЕКСИКИ НА ОЗНАЧЕННЯ ОСІБ У РОМАНІ НАТАЛКИ ДОЛЯК «НА “СЬОМОМУ НЕБІ”» | Коваль Л., Білоус О. | немає | Актуальнi питання гуманiтарних наук. Серія Мовознавство. Лiтературознавство. Вип 55, Т.1, | українська | 2022 | стаття | 137 | |
Будь-який літературний твір має добре продуману систему номінацій персонажів, що допомагає авторові вибудовувати сюжетну лінію та розвивати ідейну спрямованість. Систему персонажів роману-детектива Наталки Доляк «На “Сьомому небі”» формують реальні та уявні герої, для означення яких авторка влучно добирає онімні та апелятивні назви | ||||||||||
| ||||||||||
19 | Коваль Людмила Михайлівна | Cognitive and Neurolinguistic Aspects of Interpreting | Onyshchak, H., Koval, L., Vazhenina, O. та ін. | немає | BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(4) | англійська | 2022 | стаття | 120 | |
The article explores the relevance of cognitive and neurolinguistic approaches to the process of both simultaneous and consecutive interpreting. The main objective is to reveal the interpreter’s status, his/her mental and linguistic operations as cognitive units in the approaches under review | ||||||||||
| ||||||||||
20 | Коваль Людмила Михайлівна | Formation of Mastering Morphology Mechanisms and Word Formation in Children: Neuroscientific Research | Kruty, K., Koval, L., Vazhenina та ін. | немає | Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience; Volume 13, Issue 4, | англійська | 2022 | стаття | 151 | |
The article presents an analysis of the problem of mastering morphology and word formation in children in neuroscience, biology and linguistics, identifies motivational mechanisms that contribute to learning experience, namely: joyful, meaningful, active, motivational and social - in mastering morphology and word formation in children. | ||||||||||
| ||||||||||
21 | Коваль Людмила Михайлівна | Perception of “health” concept and environmental sustainability: a gender aspect | Kraievska H.,Gorofianiuk I., Koval L. | Sydney: | TRESP, | англійська | 2021 | стаття | 259 | |
The purpose of the article is to investigate the perception to human health, its preservation and the general understanding of the phenomena of vitality and health as such in the sustainable society. The article is dedicated to the gender analysis of the perception of the above phenomena. The purpose of the proposed study was to find out associations related to these concepts, to model associative fields by the men's and women's reactions, as well as to establish the most valuable features in the perception of this concept by different genders. | ||||||||||
| ||||||||||
22 | Коваль Людмила Михайлівна | Поетичний синтаксис збірки Василя Стуса "Палімпсести" | Коваль, Л.М. | немає | Матеріли VI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018 р. | українська | 2018 | стаття | 154 | |
Поетичну збірку Василя Стуса «Палімпсести» заслужено визначають як вершинну в його творчості як за ідейною глибиною, емоційністю, так і за філігранністю мовного оформлення. | ||||||||||
| ||||||||||
23 | Коваль Людмила Михайлівна | Інформувальна інтенція як вияв інтенційних потреб автора (на матеріалі роману Дари Корній "Зворотній бік світів") | Коваль, Л.М. | Stuttgart | Tendenze attuali della moderna ricerca scientifica: der Sammlung wissenschaftlicher Arbeiten «ΛΌГOΣ» zu den Materialien der internationalen wissenschaftlich-praktischen Konferenz (B. 4), 5. Juni, | українська | 2020 | стаття | 146 | |
Інформувальна інтенція постає основною в спектрі авторських інтенцій роману «Зворотній бік світів». Її реалізовано двома різновидами – власне-інформувальною та модально-інформувальною, – кожна з яких має широкий спектр вияву в досліджуваному романі. | ||||||||||
| ||||||||||
24 | Коваль Людмила Михайлівна | Категорійний статус головного компонента односкладного речення | Коваль, Л.М. | немає | немає | українська | 2018 | стаття | 103 | |
немає | ||||||||||
| ||||||||||
25 | Коваль Людмила Михайлівна | Семантично елементарне речення як корелят головного компонента генітивної конструкції з непредикатним іменником | Коваль, Л.М. | Вінниця | МАТЕРІАЛИ наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2017–2018 рр. (16–17 травня 2019 р.) У 2 Т. Т. 1 | українська | 2019 | стаття | 157 | |
У сучасній українській літературній мові базовим корелятом простого головного компонента ґенітивного речення, експлікованого е предикатним іменником, постає семантично елементарне речення, сформоване предикатом кількості та суб’єктом кількості. Семантичний спектр предиката кількості охоплений трьома різновидами – предикат великої неозначеної кількості, предикат малої неозначеної кількості, предикат відсутності кого-, чого-небудь. | ||||||||||
| ||||||||||
26 | Коваль Людмила Михайлівна | Предикат дії в ролі ядра базової конструкції головного компонента вокативного речення | Коваль, Л.М. | Вінниця | ЛІНГВІСТИЧНЕ ПОРТРЕТУВАННЯ СУЧАСНОГО СОЦІУМУ МАТЕРІАЛИ ІІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВОПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ Вінниця, 26-27 листопада 2015 року | українська | 2016 | стаття | 111 | |
Головний компонент вокативного речення не був об’єктом міжрівневого аналізу, що засвідчує новизну та актуальність нашої наукової розвідки, мета якої – схарактеризувати особливості кореляції простого головного компонента вокативного речення української мови із семантично елементарним та семантично неелементарним реченнями, породженими предикатом дії. | ||||||||||
| ||||||||||
27 | Коваль Людмила Михайлівна | ОСОБЛИВОСТІ ЛЕКСИЧНОЇ ВЕРБАЛІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ СУМУ В ЕПІСТОЛЯРІЇ ВАСИЛЯ СТУСА | Коваль, Л.М. | Вінниця | Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. Серія: Філологія (мовознавство.. Вип. 33, | українська | 2021 | стаття | 153 | |
Мета нашого дослідження полягає у вивченні особливостей лексичної вербалізації емоції суму в епістолярній спадщині Василя Стуса. | ||||||||||
| ||||||||||
28 | Коваль Людмила Михайлівна | ПРОБЛЕМА ВЕРБАЛІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙ У НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ | Шах К., Коваль Л. | Дрогобич | Актуальнi питання гуманiтарних наук. Серія Мовознавство. Лiтературознавство.ВИП. 41. Т. 3, | українська | 2021 | стаття | 201 | |
Статтю присвячено дослідженню теоретичних засад емотивності, способів і засобів вербалізації емоційного стану людини. Емоції, як невід'ємна частина життя будь-якої людини, знаходять відобра- ження в мові. Мова об'єктивує почуття та емоції за допомогою конкретних слів, які позначають назви переживань мовців. Люди використовуються мовні засоби для вираження їхнього емоційного стану. Схарактеризовано протилежні підходи до визначення обсягу поняття емотивної лексики та її скла- дових: лексики емоцій та емоційної лексики | ||||||||||
| ||||||||||
29 | Коваль Людмила Михайлівна | ОСОБЛИВОСТІ ВЕРБАЛІЗАЦІЇ ПОЧУТТЯ ЛЮБОВИ В МЕМУАРНІЙ СПАДЩИНІ ВАСИЛЯ СТУСА | Коваль, Л.М. | Вінниця | Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. Серія: Філологія (мовознавство).;Вип. 35, | українська | 2022 | стаття | 99 | |
У статті проаналізовано безпосередній та опосередкований способи вербалізації почуття любови в епістолярній спадщині Василя Стуса. Простежено специфіку вираження почуття любови як глибокого внутрішнього стану душевного єднання через дієслово «любити» в різних часових, особових, родових формах. Схарактеризовано опосередковане вираження любови через дієслова «цілувати, цьомати, обіймати». Як додатковий прийом вираження любови визначено використання звертальних конструкцій із демінутивними формами імен, часто поширеними епітетами й метафорами | ||||||||||
| ||||||||||
30 | Коваль Людмила Михайлівна | СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНА ОСНОВА ГОЛОВНОГО КОМПОНЕНТА ОДНОСКЛАДНОГО ІНФІНІТИВНОГО РЕЧЕННЯ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРНІЙ МОВІ | Коваль, Л.М. | Вінниця | Граматичні студії : зб. наук. праць /Вип. 2 | українська | 2016 | стаття | 161 | |
Схарактеризовано формально-синтаксичне вираження головного члена односкладного інфінітивного речення в сучасній українській літературній мові; визначено предикатно-предикатну та предикатнобіпредикатну структури як семантико-синтаксичні кореляти головного компонента односкладного інфінітивного речення; установлено семантичний діапазон базових предикатно-предикатних і предикатнобіпредикатних структур | ||||||||||
| ||||||||||
31 | Коваль Людмила Михайлівна | Семантико-синтаксична основа головного компонента односкладного дієслівного речення (на матеріалі повісті Михайла Стельмаха "Щедрий вечір") | Коваль, Л.М. | Вінниця | Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. Серія: Філологія (мовознавство).;Вип. 24 | українська | 2017 | стаття | 338 | |
У статті проаналізовано безпосередній та опосередкований способи вербалізації почуття любови в епістолярній спадщині Василя Стуса. Простежено специфіку вираження почуття любови як глибокого внутрішнього стану душевного єднання через дієслово "любити" в різних часових, особових, родових формах. Схарактеризовано опосередковане вираження любови через дієслова "цілувати, цьомати, обіймати". Як додатковий прийом вираження любови визначено використання звертальних конструкцій із демінутивними формами імен, часто поширеними епітетами й метафорами. | ||||||||||
| ||||||||||
32 | Коваль Людмила Михайлівна | Modern methods of teaching subjects in foreign languages in higher education in the conditions of pandemic | Koval L.,Vazhenina O., Kaliberda N., Petrova A., Riabovol S. | немає | Ad alta: journal of interdisciplinary research. Volume 11, Issue 2, Special issue XXI, | англійська | 2021 | стаття | 232 | |
Methodological approaches to studying the process of distance learning of students in foreign language in higher education institutions in the conditions of COVID-19 pandemic and further are evolving along with the changes that occur in the education system and in the world space. Therefore, the systematization of theoretical, methodological, and practical factors on which the modern methodology of distance learning is based makes it possible to form new opportunities for the education system in the direction of its modernization. | ||||||||||
| ||||||||||
33 | Коваль Людмила Михайлівна | Формування світогляду студента-філолога в умовах соціокультурної глобалізації світу | Коваль, Л.М. | Sládkovičovo | Pedagogical education in modern university – project-based approach to the work organization according to the guidelines of the European qualifications framework (experience of the paneuropean university) : the abstracts of scientifically-methodological works by the results of international scientific and pedagogical internship. | українська | 2017 | стаття | 125 | |
немає | ||||||||||
| ||||||||||
34 | Коваль Людмила Михайлівна | Про синтаксичний статус односкладного речення із предикативним заперечним словом "нема" ("немає") в структурі головного компонента | Коваль Л. М. | немає | ГРАМАТИЧНІ ЧИТАННЯ – Х | українська | 2019 | стаття | 101 | |
Серед великої кількості формально-синтаксичних моделей, якими в сучасній українській літературній мові репрезентоване односкладне речення, чільне місце посідає модель з аналітичним головним компонентом, у складі якого функціонує слово нема (немає) | ||||||||||
| ||||||||||
35 | Коваль Людмила Михайлівна | Односкладне іменникове речення як інструмент втілення комунікативної інтенції автора в романі Дари Корній "Зворотній бік світів" | Коваль, Л.М. | Stockholm | The 4 th International scientific and practical conference ―Modern science: problems and innovations‖ (June 28-30, 2020) | українська | 2020 | стаття | 142 | |
Мета наших студій – проаналізувати спектр комунікативних інтенцій, які втілює Дара Корній у романі «Зворотній бік світів» через використання односкладного іменникового речення | ||||||||||
| ||||||||||
36 | Коваль Людмила Михайлівна | МІЖРІВНЕВИЙ ВИЯВ КАТЕГОРІЇ ГОЛОВНОГО КОМПОНЕНТА ОДНОСКЛАДНОГО ІНФІНІТИВНОГО РЕЧЕННЯ | Коваль Л. М. та ін. | Вінниця | Теорія лінгвістичних парадигм | українська | 2019 | монографія | 142 | |
У студії проаналізовано стан вивчення односкладного інфінітивного речення в українському та зарубіжному мовознавстві, схарактеризовано головний компонент як ідентифікатор цього різновиду односкладного речення. Установлено формально-синтаксичні вияви головного компонента інфінітивної односкладної конструкції в українській мові, розмежовано його три- та чотириелементний різновиди | ||||||||||
| ||||||||||
37 | Коваль Людмила Михайлівна | Методичні рекомендації до розробки критеріїв оцінювання типових завдань у Донецькому національному університеті імені Василя Стуса | Нагорняк Т. Л.,Юрчишена Л. В. Білецька О. В., Коваль Л. М. та ін. | Вінниця | немає | українська | 2022 | метод. рек. | 129 | |
Методичні рекомендації до розробки критеріїв оцінювання типових завдань у Донецькому національному університеті імені Василя Стуса розроблено як складову внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти Донецького національного університету імені Василя Стуса. | ||||||||||
|