Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
342
Всього праць
5898
Завантажень
5
Зап. на цитування
1130975

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: профайли

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання тип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 92
011 Освітні, педагогічні науки
014 Середня освіта (фізика)
Культура і мистецтво 7
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1359
032 Історія та археологія
033 Філософія
034 Культурологія
035 - Філологія
Соціальні і поведінкові науки 669
051 - Економіка
052 - Політологія
053 Психологія
Журналістика 84
061 Журналістика
Управління та адміністрування 1037
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа та страхування
073 - Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Право 648
081 - Право
Біологія 150
091 Біологія
Природничі науки 636
101 Екологія
102 - Хімія
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 209
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
Інформаційні технології 649
122 Комп'ютерні науки
125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 0
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Публічне управління та адміністрування 4
281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 334
291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
292 - Міжнародні економічні відносини
Знайдено документів: 1
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Горяшин Антон Сергійович Mathematics Teacher’s Methodical Competence Development in the Conditions of the University and School Partnership Mykhailenko, L., Matiash, O., Milian, R., Kalashnikov, I., Horiashyn, A. немає Journal of Higher Education Theory and Practicethis англійська 2022 стаття 91
The leading idea of our study is that in the conditions of purposeful cooperation between a pedagogical university and a school, the system of methodical competence development of mathematics teachers can be more effective. In the process of research and experimental work, we tested several scientific, practical, and methodological activities with the active involvement of mathematics teachers.

Скопіюйте потрібний варіант цитування
1. Горяшин Антон Сергійович Mathematics Teacher’s Methodical Competence Development in the Conditions of the University and School Partnership / Горяшин Антон Сергійович. // Journal of Higher Education Theory and Practicethis. – 2022. С.
2. Горяшин Антон Сергійович Mathematics Teacher’s Methodical Competence Development in the Conditions of the University and School Partnership / Горяшин Антон Сергійович. // Journal of Higher Education Theory and Practicethis. – 2022. [Електронний ресурс]-режим доступу: https://articlegateway.com/index.php/JHETP/article/view/5465