Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
237
Всього праць
6322
Завантажень
5
Зап. на цитування
0

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: Профайли Архів

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання тип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 98
011 Освітні, педагогічні науки
014 Середня освіта (фізика)
Культура і мистецтво 11
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1475
032 Історія та археологія
033 Філософія
034 Культурологія
035 - Філологія
Соціальні і поведінкові науки 751
051 - Економіка
052 - Політологія
053 Психологія
Журналістика 84
061 Журналістика
Управління та адміністрування 1084
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа та страхування
073 - Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Право 666
081 - Право
Біологія 157
091 Біологія
Природничі науки 663
101 Екологія
102 - Хімія
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 222
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
Інформаційні технології 691
122 Комп'ютерні науки
125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 21
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Публічне управління та адміністрування 28
281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 351
291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
292 - Міжнародні економічні відносини
Знайдено документів: 1
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Наумова Марина Анатоліївна Купівельна активність споживачів: дослідження і аналіз факторів впливу (на прикладі ПАТ «Володарка») Наумова М.А., Статкевич К.О. немає Східна Європа: економіка, бізнес та управління українська 2020 стаття 0
У статті проаналізовано ключові фактори підвищення купівельної активності на підприємствах. Підтверджено їх вплив у вигляді аналізу економетричної моделі, завдяки якій доведено, що при системному використанні СRM-систем для існуючих клієнтів та соціальних мереж – для потенційних можна суттєво збільшити купівельну активність, при чому CRM допоможе ідентифікувати клієнта та накопичувати інформацію про нього. За допомогою створеної програми “Entity-relationship model” підтверджено окупність вкладених інвестицій у підвищення купівельної активності. Основною метою дослідження є обґрунтування ступеня впливу теоретичних та практичних положень механізму СRM і соціальних мереж діяльності на сучасних підприємствах легкої промисловості (а саме підприємств швейної галузі)


Warning: Undefined array key "faq" in /var/www/rang/kt.php on line 691

Warning: Undefined array key "ts" in /var/www/rang/kt.php on line 758