Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383714

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: профайли

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання тип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 93
011 Освітні, педагогічні науки
014 Середня освіта (фізика)
Культура і мистецтво 7
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1405
032 Історія та археологія
033 Філософія
034 Культурологія
035 - Філологія
Соціальні і поведінкові науки 718
051 - Економіка
052 - Політологія
053 Психологія
Журналістика 84
061 Журналістика
Управління та адміністрування 1044
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа та страхування
073 - Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Право 648
081 - Право
Біологія 150
091 Біологія
Природничі науки 636
101 Екологія
102 - Хімія
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 209
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
Інформаційні технології 650
122 Комп'ютерні науки
125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 0
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Публічне управління та адміністрування 18
281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 342
291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
292 - Міжнародні економічні відносини
Знайдено документів: 1
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Стрельніков Віктор Юрійович Философские основы проектирования дидактических систем в русле компетентностного подхода Стрельников, В.Ю. Харьков Теоретико-методические основы внедрения компетентностного подхода в высшей школе : монография російська 2018 стаття 225
Автор рассматривает дидактическую систему как систему психологических и дидактических процедур взаимодействия преподавателей и студентов. Проектирование дидактической системы осуществляется через образовательные и профессиональные стандарты, заложенные в них цели и содержание обучения, учебно-методическое, информационное и программное обеспечение. В статье выделены и теоретически обоснованы принципы формирования профессиональной компетентности будущих специалистов. Ими являются следующие принципы: целевого назначения информационного материала; сочетание комплексных, интегрирующих и собственных дидактических целей; полноты учебного материала в модуле; относительной самостоятельности элементов модуля реализации обратной связи; оптимальной передачи информационных и методических материалов; сжатия учебной информации в содержательном модули; генерализации знаний; взаимосвязанности, логизации знаний. Раскрыта суть каждого из выделенных принципов