Всього науковців
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383695
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383695
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць
Результат пошуку
Ніколюк Петро Карпович |
|
Науковий ступінь: Доктор фізико-математичних наук Звання: Професор Сфера діяльності: vоделювання систем, теорія графів, обчислювальна математика, дискретна математика, патентування винаходів |
|
Факультет: | Факультет інформаційних і прикладних технологій |
Підрозділ: | Кафедра інформаційних технологій |
ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-0286-297X |
Google scholar: | https://scholar.google.com.ua/citations?user=SykIru8AAAAJ&hl=ru |
Scopus: | no |
Web of Science: | http://www.researcherid.com/rid/H-3223-2017 |
Корп.ел.пошта: | p.nikolyuk@donnu.edu.ua |
Профайл: | http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=38#search |
Праці
Знайдено документів: 26№п.п. | Автор | Назва публікації | Спів.автори | Видавництво | Назва журналу | Мова | Рік | Тип | Запитів на цитування | Файл |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
1 | Ніколюк Петро Карпович | Автоматизована система керування рухом транспортних засобів в межах міста | Богуто, Д.Г. Волинець, В.І. Ніколюк, П.К. Ніколюк, П.П. | немає | Вісник ХНУ, серія «Інформаційні технології. Математичне моделювання». Автоматизовані системи управління» | українська | 2017 | стаття | 338 | |
Представлена технологія такого інтелектуального регулювання руху транспорту у великому місті, при якій не будуть виникати затори. Пропонується рішення проблеми трафіку шляхом контролю регулювання транспортних потоків як на окремому перехресті, так і в межах всього мегаполісу. Вибір найоптимальнішого маршруту базується на моніторингу ситуації з трафіком в режимі постійного контролю і корекції маршруту кожного транспортного засобу, що замовляє маршрут центральному пункту керування трафіком (ЦПКТ) | ||||||||||
| ||||||||||
2 | Ніколюк Петро Карпович | Інтелектуальний алгоритм управління міським трафіком транспортних засобів | Богуто, Д.Г. Комаров, В.Ф. Ніколюк, П.К. Ніколюк, П.П. | немає | Вісник ХНУ, серія «Інформаційні технології. Математичне моделювання». Автоматизовані системи управління» | українська | 2018 | стаття | 284 | |
Дослідження представляє собою алгоритм побудови оптимального маршруту для кожного транспортного засобу (ТЗ) у великому місті з корекцією маршруту при зміні дорожньої обстановки. Технічно процедура регулювання потоків ТЗ здійснюється за рахунок динамічної взаємодії в режимі реального часу між центральним пунктом керування трафіком (ЦПКТ) та кожним ТЗ, що задав свої початкові та кінцеві координати. ЦПКТ передає кожному водієві голосові команди щодо маршруту руху до заявленого водієм кінцевого пункту як при звичайній GPS-навігації. Особливість полягає у тому, що програма аналізує динамічну ситуацію на кожному перехресті і по всьому місту і відповідно прокладає маршрут з урахуванням трафік-ситуації на кожен конкретний момент часу. Остаточною метою даного дослідження є синхронізація транспортних потоків, оптимальне використання транспортних артерій всього міста, запобігання утворенню заторів, а також супровід кожного ТЗ до місця призначення з таким розрахунком, щоб затрачений на поїздку час | ||||||||||
| ||||||||||
3 | Ніколюк Петро Карпович | Автоматизований аналіз дотримання фінансових нормативів діяльності кредитних спілок в інформаційній системі «Мікст: Кредитна спілка» Обліково-аналітичне забезпечення управління: вітчизняний і міжнародний доступ | Ніколюк, П.К. Волинець, В.І | Донецьк | Обліково-аналітичне забезпечення управління: вітчизняний і міжнародний досвід | українська | 2014 | монографія | 232 | |
Описані програмні засоби що дозволяють суттєво прискорити ви конання фінансових нормативів у діяльності кредитних спілок | ||||||||||
| ||||||||||
4 | Ніколюк Петро Карпович | Інтелектуальний алгоритм управління міським трафіком | Богуто, Д.Г. Комаров, В.Ф. Ніколюк, П.К. Ніколюк, П.П. | немає | Вісник ХНУ, серія «Інформаційні технології. Математичне моделювання». Автоматизовані системи управління» | українська | 2018 | стаття | 272 | |
Дослідження представляє собою алгоритм побудови оптимального маршруту для кожного транспортного засобу (ТЗ) у великому місті з корекцією маршруту при зміні дорожньої обстановки. Технічно процедура регулювання потоків ТЗ здійснюється за рахунок динамічної взаємодії в режимі реального часу між центральним пунктом керування трафіком (ЦПКТ) та кожним ТЗ, що задав свої початкові та кінцеві координати. ЦПКТ передає кожному водієві голосові команди щодо маршруту руху до заявленого водієм кінцевого пункту як при звичайній GPS-навігації. Особливість полягає у тому, що програма аналізує динамічну ситуацію на кожному перехресті і по всьому місту і відповідно прокладає маршрут з урахуванням трафік-ситуації на кожен конкретний момент часу. Остаточною метою даного дослідження є синхронізація транспортних потоків, оптимальне використання транспортних артерій всього міста, запобігання утворенню заторів, а також супровід кожного ТЗ до місця призначення з таким розрахунком, щоб затрачений на поїздку час | ||||||||||
| ||||||||||
5 | Ніколюк Петро Карпович | JAVA. Теорія і практика | Кадомський, К.К. Ніколюк, П.К. | Вінниця | немає | українська | 2019 | навч. посіб. | 258 | |
Навчальний посібник призначений для студентів природничих спеціальностей університетів при вивченні курсу «Технології Java». У цьому курсі студенти знайомляться із основами технології Java, можливостями мови програмування Java, а також із інструментальними засобами Integrated Development Environment (IDE) IntelliJ IDEA для розробки програмних продуктів, що відповідають сучасним вимогам. Розглядаються засоби Java для роботи із структурами даних, роботи із файловою системою, створення розвиненого GUI (Graphical User Interface). Також студенти навчаються застосовувати об’єктно-орієнтований підхід при проектуванні складних програмних систем.Для початку даного курсу бажано мати базові навички програмування: ознайомитись з курсами «Основи програмування» та «Об’єктно-орієнтоване програмування».Освоєння цього курсу є передумовою для більш спеціалізованого курсу Java, в якому розглядаються технології мультипотокового програмування, засоби син-хронізації потоків, технології роботи з базами даних | ||||||||||
| ||||||||||
6 | Ніколюк Петро Карпович | Порівняльний аналіз спеціалізованого програмного забезпечення формування та подання звітності | Волинець, В.І. Ніколюк, П.К. | немає | Інфраструктура ринку | українська | 2018 | стаття | 299 | |
Описане спеціалізоване програмне забезпечення, що дозволяє модернізувати та суттєво прискорити подання звітності як кредитних спілок так і інших підзвітних організацій та установ | ||||||||||
| ||||||||||
7 | Ніколюк Петро Карпович | Algorithm of Intelligent Urban Traffic | Boguto, D.G. Kadomskiy, K.K. Nikolyuk, P.K. Pidgurska, A.I. | немає | Вісник ХНУ, серія «Інформаційні технології. Математичне моделювання». Автоматизовані системи управління» | англійська | 2019 | стаття | 252 | |
The aim of this work is solution of a specific issue – traffic problem in a big city. To solve this problem we examined the city roads intersection - the main source of the traffic congestion. Intersection is a basic element in the technology of urban traffic regulation. Therefore, first of all, it is necessary to implement the intellectual regulation of vehicles movement through a separate intersection. Such regulation is carried out with a help of a computer program that takes into account the vehicle road situation at the intersection and the corresponding adjustment of the traffic lights signal phases. At a second stage it is necessary to plan an optimal route for each vehicle using, for example, A*-algorithm and the spectrum of data received from an infrastructure of the urban network. As a result of an application of these two phases of urban traffic regulation, an optimal movement regime of all city mobile transport is achieve | ||||||||||
| ||||||||||
8 | Ніколюк Петро Карпович | Intellectual algorithm implementation for megacity traffic management | Nikolyuk Peter, Neskorodieva Tatiana, Fedorov Eugen, Chioma Esta | немає | CEUR Workshop proceedings, Information Technology and Interactions. 2021. V. 2845 | англійська | 2021 | стаття | 147 | |
The research aims to create technology to improve the capacity of urban transport networks. An algorithm for constructing an optimal route for each vehicle in a large city has been developed with a route correction in real time in accordance with the dynamics of changes in the traffic situation. Technically, the procedure for regulating vehicle flows is carried out by automating traffic control at each intersection and road sections between neighboring intersections. This allows a traffic management center (TMC) to monitor an entire transport network of the megacity in real time, as well as to accompany each vehicle along the route, which has set its origindestination coordinates. | ||||||||||
| ||||||||||
9 | Ніколюк Петро Карпович | Програмна реалізація інтелектуального динамічного маршруту шляхом моделювання транспортних мереж з використанням алгоритмів теорії графів | Ніколюк П.К. | немає | Наука і техніка сьогодні.№4(18) | українська | 2023 | стаття | 121 | |
Проблема заторів у великих містах є однією із актуальних і не вирішених проблем сьогодення. Особливо гостро відчувається вплив заторів у великих містах, насичених транспортними засобами (ТЗ). В цьому відношенні гостро стоїть питання реального вирішення задачі прокладання оптимальних маршрутів по часу маршрутів (t-оптимальних) для автомобілів, що знаходяться на міських транспортних магістралях. В основу дослідження покладений принцип комп’ютерного моделювання складних мереж з допомогою теорії графів та алгоритмів, розроблених для цієї теорії | ||||||||||
| ||||||||||
10 | Ніколюк Петро Карпович | Програмна інтелектуалізація міського транспортного перехрестя | Николюк П. Г. | немає | Наука і техніка сьогодні. № 8(22) | українська | 2023 | стаття | 121 | |
В даному дослідженні мова йде про перехрестя із світлофорним регулюванням інтелектуального типу. Таке регулювання принципово відрізняється від стандартного світлофорного регулювання. Інте лектуальної регуляція проїзду ТЗ через окреме регульоване перехрестя здійснюється з допомогою комп’ютерної програми, що враховує завантаженість напрямків на перехресті та здійснює відповідну корекцію протяжності фаз горіння червоного та зеленого світла з метою максимізації пропускної здатності. | ||||||||||
| ||||||||||
11 | Ніколюк Петро Карпович | Navigation methodology for vehicle city route optimal choice | Nikolyuk P.K | Харків | Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Математичне моделювання. Інформаційні технології. Автоматизовані системи управління». Т. .53 | англійська | 2022 | стаття | 126 | |
The study is a fundamentallynew approach to suchan extremely important problemasthe congestions in large cities.The solutionofthisglobal problemis a stepinthe realization ofa smart city concept.The aim of the study is to create basic elements of technology that can stabilize urban traffic and bring it to a qualitatively new state. | ||||||||||
| ||||||||||
12 | Ніколюк Петро Карпович | Intelligent urban traffic | Anastacia Pidgurska, Peter Nikolyuk | немає | Central European Researchers Journal. Vol. 6 | англійська | 2020 | тези | 102 | |
This investigation aims to create the algorithm that allows to find optimal routes for vehicles in cities where traffic jams are an acute problem. It's necessary to consider that an urgency of the problem is increased day by day. The situation is exacerbated in connection with the constant increasing of the cars number on the city streets. In the meantime, streets and intersections throughput stay virtually unchanged. To solve the formulated problem, logistic software algorithms are used to find the best routes. In this respect the most acceptable for decision of formulated problem is A*-algorithm. | ||||||||||
| ||||||||||
13 | Ніколюк Петро Карпович | Intellectualization of a method for solving a logistics problem to optimize costs within the framework of Lean Production technology | Nikolyuk P.K., Fedorov E.E., Nechiporenko O., Chioma Esta | немає | Intellectualization of logistics and Supply Chain Management | англійська | 2020 | тези | 131 | |
In the article, within the framework of intellectualization of the Lean Production technology, it is proposed to optimize the costs arising from the insufficient efficiency of placing goods in the warehouse by creating an optimization method based on the immune metaheuristics of the T-cell model, which allows solving the knapsack constrained optimization problem. The proposed metaheuristic method does not require specifying the probability of mutation, the number of mutations, the number of selected new cells and allows using only binary potential solutions, which makes discrete optimization possible and reduces computational complexity by preventing permanent transformations of real potential solutions into intermediate binary ones and vice versa. An immune metaheuristic algorithm based on the T-cell model has been created, intended for implementation on the GPU using the CUDA parallel information processing technology. | ||||||||||
| ||||||||||
14 | Ніколюк Петро Карпович | Intellectual regulation of vehicle flows in megapolis | Nikolyuk P.K., Gorokhova O.G., Zuravel A.M., Pylypchuk V.O., Janchuk V.O | немає | Science conference DONNU | англійська | 2019 | тези | 145 | |
The research is a technology that implements the optimal route for each vehicle in a large city | ||||||||||
| ||||||||||
15 | Ніколюк Петро Карпович | Алгоритм прокладання оптимального міського маршруту | Ніколюк П.К., Нескородієва Т.В., Чіома Е.В | немає | Modern scientific researchers. Is.15 | українська | 2021 | тези | 91 | |
Дослідження спрямоване на створеннятехнології, що дозволяє покращити пропускну здатність міських транспортних мереж. Розробленоалгоритм побудови оптимального маршруту для кожного транспортного засобу (ТЗ) у великому місті з корекцією маршруту в режимі реального часу у відповідності із динамікою змін дорожньої обстановки. | ||||||||||
| ||||||||||
16 | Ніколюк Петро Карпович | Логістична рівновага Неша і міський трафік | Ніколюк П. К. | Вінниця | Збірники наукових праць професорсько-викладацького складу ДонНУ імені Василя Стуса. :матеріали наукової конференції (2019–2020 рр.) | українська | 2021 | тези | 92 | |
Однією із актуальних проблем сьогодення є проблема заторів на вулицях великих міст. В цьому напрямку ставиться задача прокладання оптимального по часу проїзду по маршруту всіх автомобілів, що приймають участь у міському трафіку. Іншими словами, міський трафік знаходиться у нерівноважному стані і тому його потрібно перевести у стан рівноваги Неша. В такий ситуації досягається оптимальний розподіл транспортних засобів (ТЗ) по транспортних артеріях міста. Крім того, досягається стан мінімізації сумарного часу проїзду всіх ТЗ, що приймають участь у трафіку. | ||||||||||
| ||||||||||
17 | Ніколюк Петро Карпович | Оновлення дизайну і розробка front-end частини сайту наукової бібліотеки | Ніколюк П. К., Ємельянова А. А. | Вінниця | Збірники наукових праць професорсько-викладацького складу ДонНУ імені Василя Стуса. :матеріали наукової конференції (2019–2020 рр.) | українська | 2021 | тези | 112 | |
Із розвитком технологій у сучасному світі люди все більше жадають знаходити всю потрібну їм інформацію тут і зараз за допомогою мережі Інтернет. Для того, щоб відвідувач залишився на веб-сайті, інформацію на ньому потрібно подавати лаконічно, у максимально привабливому та зручному для перегляду вигляді. Веб-сайт у наш час – це обличчя підприємства, компанії, навчального закладу тощо. | ||||||||||
| ||||||||||
18 | Ніколюк Петро Карпович | Використання машинного навчання в сфері охорони здоров’я | Ніколюк П. К., Захарова К. В. | Вінниця | Збірники наукових праць професорсько-викладацького складу ДонНУ імені Василя Стуса. :матеріали наукової конференції (2019–2020 рр.) | українська | 2021 | тези | 127 | |
Смартфони вже давно не використовують лише для швидкого голосового-, відеозв’язку з родичами чи друзями. Замовлення їжі чи захищеного таксі через мобільний додаток – неєдині допоміжні зручності, які ми відчули саме в період пандемії аби зайвий раз не контактувати з людьми та не наражати себе й близьких на небезпеку. | ||||||||||
| ||||||||||
19 | Ніколюк Петро Карпович | Оптимізація міського трафіку шляхом інтелектуального алгоритмічного розв’язування | Ніколюк П. К., Чіома Е. В | Вінниця | Збірники наукових праць професорсько-викладацького складу ДонНУ імені Василя Стуса. :матеріали наукової конференції (2019–2020 рр.) | українська | 2021 | тези | 125 | |
Проблема заторів – є однією з найбільш значущих для всіх великих міст світу. Число автомобілів на міських автомагістралях зростає, а пропускна здатність транспортних артерій міста залишається без змін. Метою дослідження є створення базових елементів технології, що дозволяє стабілізувати міський трафік та перевести його у якісно новий стан. | ||||||||||
| ||||||||||
20 | Ніколюк Петро Карпович | Особливості використання middleware в мові програмування Java | Ніколюк П.К., Солодун Т. Р | Вінниця | Прикладні інформаційні технології :матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. для студ.. асп. та мол. вчених | українська | 2022 | тези | 119 | |
У даному дослідженні подана інформація про поняття проміжного програмного забезпечення. Методологічною основою роботи є розгляд транзакцій у мові програмування Java. Специфіка досліджуваної теми передбачає розгляд даного поняття на прикладі використання у реалізації робочих проєктів. | ||||||||||
| ||||||||||
21 | Ніколюк Петро Карпович | Розробка АРМ баз даних медичного реєстратора | Ніколюк П.К., Семенюк А. М. | Вінниця | Прикладні інформаційні технології :матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. | українська | 2022 | тези | 139 | |
З врахуванням сучасної тенденції до оцифровування інформації, та діджиталізації різних галузей з метою зменшення паперового обігу та покращення взаємодії інституцій, формування БД для різних установи та організації є досить актуальним. Доступність бази даних для комп'ютеризованих робочих місць певної організації дозволяє оперувати з інформацією різним користувачам без потреби робити запити довідок між відділами. Обмеження прав доступу до БД та можливостей її редагування дозволяє не порушувати цілісність даних. | ||||||||||
| ||||||||||
22 | Ніколюк Петро Карпович | Navigation algorithm for optimal choice of the vehicle city route | Nikolyuk P.K., Olena-Maria Pryamukhina, Artem Perepelytsia | Вінниця | Прикладні інформаційні технології :матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. для студ.. асп. та мол. вчених | українська | 2022 | тези | 103 | |
The study focuses on solving actual global problem, namely the problem of congestion in large cities. Therefore, the object of our work is the transport networks of megacities. The problem to be solved – the subject of the study – is congestion on urban transport networks. Creating an algorithm for optimal routes navigating for each vehicle involved in traffic is the main goal of the work. Research methods: i). methods of modeling complex systems theory; ii) methods of graph theory; iii). java programming technologies; iv). optimization methods; v). A-star algorithm. | ||||||||||
| ||||||||||
23 | Ніколюк Петро Карпович | Аналітико-синтетична переробка інформації | Ніколюк П.К., Гуменюк К.В. | Вінниця | Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень : збірник матеріалів I міжнародної науково-практичної конференції | українська | 2022 | тези | 144 | |
З появою великої кількості документних зібрань з’ясувалося, що неможливо швидко знайти потрібну інформацію шляхом перегляду всіх наявних документів. Оперативно ознайомитися з їх великою кількістю можна, якщо коротко навести основні відомості про кожний документ у своєрідній довідці, тобто подати інформацію у «згорнутому» вигляді. | ||||||||||
| ||||||||||
24 | Ніколюк Петро Карпович | Моделювання польоту балістичної ракети у віртуальному просторі | Ніколюк П.К., Капля Г.О., Насіковський В.В. | Вінниця | Прикладні інформаційні технології :матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф. для студ.. асп. та мол. вчених | українська | 2022 | тези | 109 | |
Балістична ракета – це тип ракетної зброї, яка використовує рух снаряда для доставки боєголовок до цілі. Ця зброя керується лише протягом відносно коротких періодів — більшу частину польоту без двигуна. | ||||||||||
| ||||||||||
25 | Ніколюк Петро Карпович | Інтелектуальна транспортна система 4.0 | Ніколюк П.К., Лухверчик С.А., Оврамець І.В. | Вінниця | Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції | українська | 2022 | тези | 129 | |
Традиційні технології керування дорожнім трафіком, включаючи релейну «зелену хвилю», повністю вичерпали свої можливості вже не в змозі оптимізувати дорожній рух, рівномірно розподілити автотранспорт по місту. Досвід розвинених країн показує, що проблему можуть вирішити лише сучасні інтелектуальні системи керування дорожнім рухом (ІТС), які побудовані на технологіях штучного інтелекту, машинного навчання і розподілених граничних обчислень. Даний підхід дозволяє здійснити розумну взаємодію перехресть між собою, керувати дорожнім рухом в залежності від завантаження доріг транспортом, пішоходами, часу доби, пори року, надзвичайних ситуацій, потреб служб екстреного реагування. | ||||||||||
| ||||||||||
26 | Ніколюк Петро Карпович | Моделювання систем | Николюк П. Г. | Вінниця | немає | українська | 2023 | навч. посіб. | 65 | |
Мета посібника – дати змогу читачеві застосовувати методологію та інструментарій моделювання як у теоретичних дослідженнях, так і для практичної діяльності. З цією метою розглянуті, зокрема, клітинні автомати, програмні моделі (патерни) та уніфікована мова моделювання Unified Modeling Language, яка являє собою збірку найкращих інженерних практик, що виявилися успішними під час моделювання великих і складних систем та є важливою частиною розробки моделей об’єктно-орієнтованого програмного забезпечення. Розглянуті особливості програми візуального імітаційного моделювання AnyLogic North America LLC, мережі Петрі та модель керування запасами | ||||||||||
|