Всього науковців
322
Всього праць
4006
Завантажень
5
Зап. на цитування
390525
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
322
Всього праць
4006
Завантажень
5
Зап. на цитування
390525



Каталог праць
Результат пошуку
Ніколюк Петро Карпович |
|
![]() | Науковий ступінь: Доктор фізико-математичних наук Звання: Професор Сфера діяльності: vоделювання систем, теорія графів, обчислювальна математика, дискретна математика, патентування винаходів |
Факультет: | Факультет інформаційних і прикладних технологій |
Підрозділ: | Кафедра інформаційних технологій |
ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-0286-297X |
Google scholar: | https://scholar.google.com.ua/citations?user=SykIru8AAAAJ&hl=ru |
Scopus: | no |
Web of Science: | http://www.researcherid.com/rid/H-3223-2017 |
Корп.ел.пошта: | p.nikolyuk@donnu.edu.ua |
Профайл: | http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=38#search |
Праці
Знайдено документів: 7№п.п. | Автор | Назва публікації | Спів.автори | Видавництво | Назва журналу | Мова | Рік | Тип | Запитів на цитування | Файл |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
1 | Ніколюк Петро Карпович | Автоматизована система керування рухом транспортних засобів в межах міста | Богуто, Д.Г. Волинець, В.І. Ніколюк, П.К. Ніколюк, П.П. | немає | Вісник ХНУ, серія «Інформаційні технології. Математичне моделювання». Автоматизовані системи управління» | українська | 2017 | стаття | 113 | ![]() |
Представлена технологія такого інтелектуального регулювання руху транспорту у великому місті, при якій не будуть виникати затори. Пропонується рішення проблеми трафіку шляхом контролю регулювання транспортних потоків як на окремому перехресті, так і в межах всього мегаполісу. Вибір найоптимальнішого маршруту базується на моніторингу ситуації з трафіком в режимі постійного контролю і корекції маршруту кожного транспортного засобу, що замовляє маршрут центральному пункту керування трафіком (ЦПКТ) | ||||||||||
| ||||||||||
2 | Ніколюк Петро Карпович | Інтелектуальний алгоритм управління міським трафіком транспортних засобів | Богуто, Д.Г. Комаров, В.Ф. Ніколюк, П.К. Ніколюк, П.П. | немає | Вісник ХНУ, серія «Інформаційні технології. Математичне моделювання». Автоматизовані системи управління» | українська | 2018 | стаття | 96 | ![]() |
Дослідження представляє собою алгоритм побудови оптимального маршруту для кожного транспортного засобу (ТЗ) у великому місті з корекцією маршруту при зміні дорожньої обстановки. Технічно процедура регулювання потоків ТЗ здійснюється за рахунок динамічної взаємодії в режимі реального часу між центральним пунктом керування трафіком (ЦПКТ) та кожним ТЗ, що задав свої початкові та кінцеві координати. ЦПКТ передає кожному водієві голосові команди щодо маршруту руху до заявленого водієм кінцевого пункту як при звичайній GPS-навігації. Особливість полягає у тому, що програма аналізує динамічну ситуацію на кожному перехресті і по всьому місту і відповідно прокладає маршрут з урахуванням трафік-ситуації на кожен конкретний момент часу. Остаточною метою даного дослідження є синхронізація транспортних потоків, оптимальне використання транспортних артерій всього міста, запобігання утворенню заторів, а також супровід кожного ТЗ до місця призначення з таким розрахунком, щоб затрачений на поїздку час | ||||||||||
| ||||||||||
3 | Ніколюк Петро Карпович | Автоматизований аналіз дотримання фінансових нормативів діяльності кредитних спілок в інформаційній системі «Мікст: Кредитна спілка» Обліково-аналітичне забезпечення управління: вітчизняний і міжнародний доступ | Ніколюк, П.К. Волинець, В.І | Донецьк | Обліково-аналітичне забезпечення управління: вітчизняний і міжнародний досвід | українська | 2014 | монографія | 94 | ![]() |
Описані програмні засоби що дозволяють суттєво прискорити ви конання фінансових нормативів у діяльності кредитних спілок | ||||||||||
| ||||||||||
4 | Ніколюк Петро Карпович | Інтелектуальний алгоритм управління міським трафіком | Богуто, Д.Г. Комаров, В.Ф. Ніколюк, П.К. Ніколюк, П.П. | немає | Вісник ХНУ, серія «Інформаційні технології. Математичне моделювання». Автоматизовані системи управління» | українська | 2018 | стаття | 100 | ![]() |
Дослідження представляє собою алгоритм побудови оптимального маршруту для кожного транспортного засобу (ТЗ) у великому місті з корекцією маршруту при зміні дорожньої обстановки. Технічно процедура регулювання потоків ТЗ здійснюється за рахунок динамічної взаємодії в режимі реального часу між центральним пунктом керування трафіком (ЦПКТ) та кожним ТЗ, що задав свої початкові та кінцеві координати. ЦПКТ передає кожному водієві голосові команди щодо маршруту руху до заявленого водієм кінцевого пункту як при звичайній GPS-навігації. Особливість полягає у тому, що програма аналізує динамічну ситуацію на кожному перехресті і по всьому місту і відповідно прокладає маршрут з урахуванням трафік-ситуації на кожен конкретний момент часу. Остаточною метою даного дослідження є синхронізація транспортних потоків, оптимальне використання транспортних артерій всього міста, запобігання утворенню заторів, а також супровід кожного ТЗ до місця призначення з таким розрахунком, щоб затрачений на поїздку час | ||||||||||
| ||||||||||
5 | Ніколюк Петро Карпович | JAVA. Теорія і практика | Кадомський, К.К. Ніколюк, П.К. | Вінниця | немає | українська | 2019 | навч. посіб. | 96 | ![]() |
Навчальний посібник призначений для студентів природничих спеціальностей університетів при вивченні курсу «Технології Java». У цьому курсі студенти знайомляться із основами технології Java, можливостями мови програмування Java, а також із інструментальними засобами Integrated Development Environment (IDE) IntelliJ IDEA для розробки програмних продуктів, що відповідають сучасним вимогам. Розглядаються засоби Java для роботи із структурами даних, роботи із файловою системою, створення розвиненого GUI (Graphical User Interface). Також студенти навчаються застосовувати об’єктно-орієнтований підхід при проектуванні складних програмних систем.Для початку даного курсу бажано мати базові навички програмування: ознайомитись з курсами «Основи програмування» та «Об’єктно-орієнтоване програмування».Освоєння цього курсу є передумовою для більш спеціалізованого курсу Java, в якому розглядаються технології мультипотокового програмування, засоби син-хронізації потоків, технології роботи з базами даних | ||||||||||
| ||||||||||
6 | Ніколюк Петро Карпович | Порівняльний аналіз спеціалізованого програмного забезпечення формування та подання звітності | Волинець, В.І. Ніколюк, П.К. | немає | Інфраструктура ринку | українська | 2018 | стаття | 86 | ![]() |
Описане спеціалізоване програмне забезпечення, що дозволяє модернізувати та суттєво прискорити подання звітності як кредитних спілок так і інших підзвітних організацій та установ | ||||||||||
| ||||||||||
7 | Ніколюк Петро Карпович | Algorithm of Intelligent Urban Traffic | Boguto, D.G. Kadomskiy, K.K. Nikolyuk, P.K. Pidgurska, A.I. | немає | Вісник ХНУ, серія «Інформаційні технології. Математичне моделювання». Автоматизовані системи управління» | англійська | 2019 | стаття | 96 | ![]() |
The aim of this work is solution of a specific issue – traffic problem in a big city. To solve this problem we examined the city roads intersection - the main source of the traffic congestion. Intersection is a basic element in the technology of urban traffic regulation. Therefore, first of all, it is necessary to implement the intellectual regulation of vehicles movement through a separate intersection. Such regulation is carried out with a help of a computer program that takes into account the vehicle road situation at the intersection and the corresponding adjustment of the traffic lights signal phases. At a second stage it is necessary to plan an optimal route for each vehicle using, for example, A*-algorithm and the spectrum of data received from an infrastructure of the urban network. As a result of an application of these two phases of urban traffic regulation, an optimal movement regime of all city mobile transport is achieve | ||||||||||
|