Всього науковців
239
Всього праць
6514
Завантажень
5
Зап. на цитування
4
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
239
Всього праць
6514
Завантажень
5
Зап. на цитування
4
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць
Результат пошуку
Пилипак Валерія Павлівна |
|
![]() | Науковий ступінь: Кандидат філологічних наук Звання: немає Сфера діяльності: загальне та прикладне мовознавства, історія української мови, лексикологія та семантика, лінгвістика тексту, редагування текстів |
| Факультет: | Факультет іноземної та слов'янської філології |
| Підрозділ: | Кафедра загального та прикладного мовознавства і словянської філології |
| ORCID: | https://orcid.org/0000-0001-6242-5934 |
| Google scholar: | https://scholar.google.com.ua/citations?user=PZMGQx4AAAAJ&hl=uk |
| Scopus: | немає |
| Web of Science: | https://publons.com/researcher/4522155/valeria-pylypak/ |
| Корп.ел.пошта: | v.pylypak@donnu.edu.ua |
| Профайл: | http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=320#search |
Праці
Знайдено документів: 7| №п.п. | Автор | Назва публікації | Спів.автори | Видавництво | Назва журналу | Мова | Рік | Тип | Запитів на цитування | Файл |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | ||||||||||
| 1 | Пилипак Валерія Павлівна | Комунікативний підхід у засвоєнні граматики під час вивчення української мови як іноземної | Пилипак, В.П. | Біла Церква | ЗБІРНИК ТЕЗ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю МОВНА ОСВІТА В СУЧАСНИХ ЗВО: ТЕНДЕНЦІЇ, ВИКЛИКИ, ПЕРСПЕКТИВИ (електронне видання) | українська | 2020 | стаття | 0 | |
|
У статті наголошується на органічному поєднанні комунікативно функціонального та мовно-системного підходів у вивченні української мови як іноземної. Розглядаються орієнтовні мовленнєві ситуації для засвоєння граматичних категорій, форм, конструкцій, граматичних класів слів під час вивчення української мови як іноземної, що сприятиме якісному формуванню комунікативної компетенції студентів. Розмовні теми та відповідні діалогічні мовні ситуації у визначеній концепції навчання української мови як іноземної зумовлюють введення відповідних граматичних компетенцій, що невимушено засвоюються іноземними студентами
|
||||||||||
| 2 | Пилипак Валерія Павлівна | Семантико-прагматичні відтінки жаргонної лексики в романі Любка Дереша "Намір!" | Пилипак, В.П. | немає | ГРАМАТИЧНІ ЧИТАННЯ – Х | українська | 2019 | стаття | 0 | |
|
немає
|
||||||||||
| 3 | Пилипак Валерія Павлівна | Егоцентрична "Там"-семантика генітива в українській мові | Пилипак, В.П. | Вінниця | Вісник Донецького національного університету імені Василя Стуса | українська | 2015 | стаття | 0 | |
|
Вивчення семантики та функціонування мовних одиниць і категорій у зв’язку з виявленням людського чинника в мові, суб’єктивної позиції мовця є актуальним в наш час. Теорії, що спираються на принцип дослідження системи мови і функціонування мовних одиниць у зв’язку з людиною-мовцем, називаються антропо- чи егоцентричними (І.В. Арнольд, К Бюлер, Е. Бенвеніст, С.Д. Кацнельсон, М.О. Луценко, Ю.С. Степанов, М.О. Шелякін). Розгляд родового відмінка у семантико-прагматичному аспекті, що пов’язаний з виявленням егоцентричних семантичних чинників у мовних одиницях та категоріях, дозволяє поглибити уявлення про причини його широкого функціонально семантичного навантаження в українській мові, зрозуміти можливість використання генітива у первинних та вторинних функціях. У статті окреслені основні традиційні тенденції та підходи до визначення загальної семантики генітива в українській мові у присубстантивній атрибутивній функції та у придієслівній адвербіальній прийменниковій функції.
|
||||||||||
| 4 | Пилипак Валерія Павлівна | Підготовка до атестаційного іспиту із сучасної української мови та історії: методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти освітніх програм "Українська мова та література", "Прикладна лінгвістика" | Коваль, Л.М. Домрачева, І.Р. Важеніна, О.Г. Козловська, Д.В. Митько, Н.А. Пилипак, В.П. | Вінниця | немає | українська | 2020 | метод. рек. | 0 | |
|
У методичних рекомендаціях подано програму атестаційного іспиту із сучасної української мови та її історії, тестові завдання з кожного розділу сучасної української мови, рекомендовану основну й допоміжну літературу. Для здобувачів вищої освіти освітніх програм «Українська мова та література», «Прикладна лінгвістика».
|
||||||||||
| 5 | Пилипак Валерія Павлівна | Історія української мови (Історична фонетика): методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» галузі знань 03 Гуманітарні науки спеціальності 035 Філологія ОП 035.10 Прикладна лінгвістика та 035.01 Українська мова і література | Пилипак В.П. | Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса | немає | українська | 2025 | методичні матеріали | 0 | |
|
Методичні рекомендації містять короткий зміст лекцій, теми і плани практичних занять, завдання для самостійної роботи студентів до кожної з тем теоретичного та практичного характеру, передбачені програмою курсу «Історії української мови» (1 змістовий модуль «Історична фонетика»). Подано зразки тестів та практичних завдань із модульної контрольної роботи, перелік питань екзамену (заліку) з цього змістового модулю. У заключній частині вміщено критерії оцінювання знань студентів за ECTS та список рекомендованої літератури з курсу.
|
||||||||||
| 6 | Пилипак Валерія Павлівна | ВСТУП ДО МОВОЗНАВСТВА: МАТЕРІАЛИ ТА ПЛАНИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ Методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» галузі знань В Мистецтво, культура та гуманітарні науки спеціальності В11 Філологія ОП В11.10 Прикладна лінгвістика та В11.01 Українська мова і література | Пилипак, В. П | Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса | немає | українська | 2025 | методичні матеріали | 0 | |
|
Методичні рекомендації містять теми, розгорнуті плани практичних занять з дисципліни «Вступ до мовознавства», рекомендовану літературу для підготовки до практичних занять, перелік типових завдань та тестові завдання до кожної теми, завдання для самостійної роботи до кожної з тем теоретичного та практичного характеру, передбачені програмою цього курсу. У другій частині подано інструкції та зразки для виконання самостійних робіт, необхідних для засвоєння курсу, приклади завдань модульної контрольної роботи, список основної та додаткової літератури, екзаменаційні питання. Завершуються методичні рекомендації переліком критеріїв оцінювання знань студентів за ECTS.
|
||||||||||
| 7 | Пилипак Валерія Павлівна | ВСТУП ДО ЗАГАЛЬНОГО І ПОРІВНЯЛЬНОГО МОВОЗНАВСТВА: МАТЕРІАЛИ І ПЛАНИ ЛЕКЦІЙ Методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» галузі знань В Культура, мистецтво та гуманітарні науки спеціальності В11 Філологія В11.041 Англійська та друга іноземні мови та літератури (переклад включно), В11.043 Німецька та друга іноземні мови та літератури (переклад включно) | Пилипак, В. П | Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса | немає | українська | 2025 | методичні матеріали | 0 | |
|
Методичні рекомендації містять теми, зміст та розгорнуті плани лекційних занять з дисципліни «Вступ до загального і порівняльного мовознавства», завдання та приклади виконання самостійних робіт студентів (СРС), рекомендовану літературу, перелік типових завдань модульної контрольної роботи та форм підсумкового контролю (індивідуальне науково-пошукове завдання та екзамен усний). У другій частині подано інструкції щодо виконання та критерії оцінювання всіх видів робіт як поточного, так і підсумкового контролю. Завершуються методичні рекомендації переліком критеріїв оцінювання знань студентів за ECTS.
|
||||||||||
