Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
237
Всього праць
6322
Завантажень
5
Зап. на цитування
0

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: Профайли Архів

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання тип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 98
011 Освітні, педагогічні науки
014 Середня освіта (фізика)
Культура і мистецтво 11
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1475
032 Історія та археологія
033 Філософія
034 Культурологія
035 - Філологія
Соціальні і поведінкові науки 751
051 - Економіка
052 - Політологія
053 Психологія
Журналістика 84
061 Журналістика
Управління та адміністрування 1084
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа та страхування
073 - Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Право 666
081 - Право
Біологія 157
091 Біологія
Природничі науки 663
101 Екологія
102 - Хімія
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 222
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
Інформаційні технології 691
122 Комп'ютерні науки
125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 21
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Публічне управління та адміністрування 28
281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 351
291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
292 - Міжнародні економічні відносини
Знайдено документів: 1
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Калініченко Віра Ігорівна Challenges in Teaching ESP: the Issue of Integrating Language and Content V.I. Kalinichenko Вінниця Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2017-2018 року англійська 2019 тези 0
The Bologna and Post-Bologna processes in European higher educational institutions have shifted significantly educators’ views on teaching and learning English for Specific Purposes (ESP) at tertiary professional establishments with certain global, national and institutional ESP reform policies to have been implemented. Numerous researches has been carried out recently covering both the high level of theoretical considerations within the context of up-to-date ESP instruction issues and a set of examples on useful classroom practices that could reduce substantially the scope of challenges for ESP teachers nowadays. When discussing the issue of the abstract suggested the basic characteristic features of ESP (English for Specific Purposes), CLIL (Content and Language Integrated Learning) and CBI (content-based instruction) are worth taking into consideration


Warning: Undefined array key "faq" in /var/www/rang/kt.php on line 691

Warning: Undefined array key "ts" in /var/www/rang/kt.php on line 758