Всього науковців
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383715
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383715
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць
Результат пошуку
Короцінська Юлія Анатоліївна |
|
Науковий ступінь: немає Звання: немає Сфера діяльності: вікова психологія, педагогічна психологія, гендерна психологія, психокорекція, психологія емоцій |
|
Факультет: | Факультет філології, психології та іноземних мов |
Підрозділ: | Кафедра психології |
ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-7273-3962 |
Google scholar: | https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=yWVfHaIAAAAJ&view_op=list_works&gmla=AJsN- |
Scopus: | немає |
Web of Science: | немає |
Корп.ел.пошта: | ju.korotsinska@donnu.edu.ua |
Профайл: | http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=361#search |
Праці
Знайдено документів: 8№п.п. | Автор | Назва публікації | Спів.автори | Видавництво | Назва журналу | Мова | Рік | Тип | Запитів на цитування | Файл |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
1 | Короцінська Юлія Анатоліївна | Сучасні людинозбережувальні технології | Васюк К.М., Короцінська Ю.А | Вінниця | немає | українська | 2022 | метод. рек. | 104 | |
У методичних рекомендаціях подано плани лекційних та практичних занять, запропоновано систему завдань для самостійної й індивідуальної роботи здобувачів, приведений перелік джерел для вивчення курсу | ||||||||||
| ||||||||||
2 | Короцінська Юлія Анатоліївна | Post-traumatic Stress Disorder: Modern Approach to Diagnostics, Therapy, Psychotherapy and Rehabilitation | Overchuk, Viktoriia,Vdovichenko Oksana, Lapshova Natalia, Smokova Liudmyla, Varnava Ulianа,Korotsinska Yuliia | немає | Journal of International Dental and Medical Research. Vol.16, N2 | англійська | 2022 | стаття | 157 | |
After the beginning of the full-scale invasion of Russia on the territory of Ukraine, psychogenic disorders are observed in a significant part of the military servicemen of the Armed Forces of Ukraine who have suffered as a result of participation in the armed conflict, as well as among the civilian population who have become participants or witnesses of traumatic events | ||||||||||
| ||||||||||
3 | Короцінська Юлія Анатоліївна | PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF THE FORMATION OF MOTIVATION FOR EMOTIONAL SELF-REGULATION OF ADOLESCENTS | Korotsinska Julia | Lublini | KELM (Knowledge, Education, Law, Management), № 5(41), | країнська | 2021 | стаття | 133 | |
The article considers the motivation for emotional self-regulation and describes the importance of the motivational component in the structure of emotional self-regulation of adolescents. It includes the analysis of external and internal motives that motivate young people to improve their emotional self-regulation skills. The author’s program of formation of motivation for emotional self-regulation of adolescents bases on key age features (new formation, social situation of development, values, and needs). | ||||||||||
| ||||||||||
4 | Короцінська Юлія Анатоліївна | Вікова психологія (змістовий модуль) | Остополець І.Ю., Короцінська Ю.А | Вінниця | немає | українська | 2022 | метод. рек. | 86 | |
У методичних рекомендаціях подано плани лекційних та практичних занять (змістовий модуль 1), основні поняття до теми, інформаційний блок до кожного практичного заняття, запропоновано систему завдань для самостійної й індивідуальної роботи здобувачів, контрольне тестування з модулю, приведений перелік джерел для вивчення курсу. | ||||||||||
| ||||||||||
5 | Короцінська Юлія Анатоліївна | Засоби підвищення стресостійкості юнаків у воєнний період: досвід проведення груп психологічної підтримки | Короцінська Ю. А. | Тернопіль | Трансформаційні процеси соціально-гуманітарної сфери сучасної України в умовах війни: виклики, проблеми та перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ.. конф. (Тернопіль, 2-3 черв. 2022 р | українська | 2022 | тези | 81 | |
Численні дослідження минулих років свідчать про те, що саме юнацький вік сповнений внутрішніх конфліктів, емоційної нестабільності, невпевненості в собі та пошуків власного місця в соціальному житті | ||||||||||
| ||||||||||
6 | Короцінська Юлія Анатоліївна | Мандалотерапія як метод роботи з негативними психоемоційними станами клієнтів | Сидоренко Ж.В., Короцінська Ю.А. | Вінниця | Особистісні та ситуативні детермінанти благополуччя особистості в сучасних умовах життєдіяльності : кол. монографія | українська | 2023 | стаття | 128 | |
Мандала чітко відображає частоту та специфіку переживання клієнтом, як позитивних, так і негативних емоцій | ||||||||||
| ||||||||||
7 | Короцінська Юлія Анатоліївна | Психологічні методи формування у юнаків мотивації до емоційної саморегуляції | Короцінська Ю. А. | Вінниця | Актуальні проблеми реалізації адаптаційного потенціалу особистості в сучасних умовах життєдіяльності, 18-19 листопада 2022 р. : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. | українська | 2022 | тези | 154 | |
Дана програма розвитку мотивації до емоційної саморегуляції орієнтується на психологічні особливості та соціальну ситуацію розвитку юнаків. Також вона є багатоступінчастою, адже дозволяє охопити як психоедукаційний аспект (знання та вміння), так іглибинний—цілі, цінності, мотиви саморозвитку, соціальну взаємодію. | ||||||||||
| ||||||||||
8 | Короцінська Юлія Анатоліївна | Як підтримати підлітка у воєнний період? | Короцінська Ю. А. | Тернопіль | Як дитині вижити у світі, де дорослі «з’їхали з глузду?" : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф. (4-5 черв. 2022 р., Тернопіль) | українська | 2022 | тези | 140 | |
У підлітковому віці відбувається становлення і вдосконалення керуючих функцій префронтальної кори, які проявляються в диференціації суперечливих думок і мотивів, і виборі між ними, диференціації та інтеграції об'єктів і понять, прогнозуванні наслідків активності і її коригування відповідно до бажаних результатів, емоційної регуляції, вольовому контролі, концентрації уваги на необхідних об'єктах | ||||||||||
|