Всього науковців
239
Всього праць
6421
Завантажень
5
Зап. на цитування
4
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
239
Всього праць
6421
Завантажень
5
Зап. на цитування
4
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць
Результат пошуку
Короцінська Юлія Анатоліївна |
|
![]() | Науковий ступінь: немає Звання: немає Сфера діяльності: вікова психологія, педагогічна психологія, гендерна психологія, психокорекція, психологія емоцій |
| Факультет: | Навчально-науковий інститут психології |
| Підрозділ: | Кафедра загальної та соціальної психології |
| ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-7273-3962 |
| Google scholar: | https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=yWVfHaIAAAAJ&view_op=list_works&gmla=AJsN- |
| Scopus: | немає |
| Web of Science: | немає |
| Корп.ел.пошта: | ju.korotsinska@donnu.edu.ua |
| Профайл: | http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=361#search |
Праці
Знайдено документів: 8| №п.п. | Автор | Назва публікації | Спів.автори | Видавництво | Назва журналу | Мова | Рік | Тип | Запитів на цитування | Файл |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | ||||||||||
| 1 | Короцінська Юлія Анатоліївна | Сучасні людинозбережувальні технології | Васюк К.М., Короцінська Ю.А | Вінниця | немає | українська | 2022 | метод. рек. | 0 | |
|
У методичних рекомендаціях подано плани лекційних та практичних занять, запропоновано систему завдань для самостійної й індивідуальної роботи здобувачів, приведений перелік джерел для вивчення курсу
|
||||||||||
| 2 | Короцінська Юлія Анатоліївна | Post-traumatic Stress Disorder: Modern Approach to Diagnostics, Therapy, Psychotherapy and Rehabilitation | Overchuk, Viktoriia,Vdovichenko Oksana, Lapshova Natalia, Smokova Liudmyla, Varnava Ulianа,Korotsinska Yuliia | немає | Journal of International Dental and Medical Research. Vol.16, N2 | англійська | 2022 | стаття | 0 | |
|
After the beginning of the full-scale invasion of Russia on the territory of Ukraine, psychogenic disorders are observed in a significant part of the military servicemen of the Armed Forces of Ukraine who have suffered as a result of participation in the armed conflict, as well as among the civilian population who have become participants or witnesses of traumatic events
|
||||||||||
| 3 | Короцінська Юлія Анатоліївна | PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF THE FORMATION OF MOTIVATION FOR EMOTIONAL SELF-REGULATION OF ADOLESCENTS | Korotsinska Julia | Lublini | KELM (Knowledge, Education, Law, Management), № 5(41), | країнська | 2021 | стаття | 0 | |
|
The article considers the motivation for emotional self-regulation and describes the importance of the motivational component in the structure of emotional self-regulation of adolescents. It includes the analysis of external and internal motives that motivate young people to improve their emotional self-regulation skills. The author’s program of formation of motivation for emotional self-regulation of adolescents bases on key age features (new formation, social situation of development, values, and needs).
|
||||||||||
| 4 | Короцінська Юлія Анатоліївна | Вікова психологія (змістовий модуль) | Остополець І.Ю., Короцінська Ю.А | Вінниця | немає | українська | 2022 | метод. рек. | 0 | |
|
У методичних рекомендаціях подано плани лекційних та практичних занять (змістовий модуль 1), основні поняття до теми, інформаційний блок до кожного практичного заняття, запропоновано систему завдань для самостійної й індивідуальної роботи здобувачів, контрольне тестування з модулю, приведений перелік джерел для вивчення курсу.
|
||||||||||
| 5 | Короцінська Юлія Анатоліївна | Засоби підвищення стресостійкості юнаків у воєнний період: досвід проведення груп психологічної підтримки | Короцінська Ю. А. | Тернопіль | Трансформаційні процеси соціально-гуманітарної сфери сучасної України в умовах війни: виклики, проблеми та перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ.. конф. (Тернопіль, 2-3 черв. 2022 р | українська | 2022 | тези | 0 | |
|
Численні дослідження минулих років свідчать про те, що саме юнацький вік сповнений внутрішніх конфліктів, емоційної нестабільності, невпевненості в собі та пошуків власного місця в соціальному житті
|
||||||||||
| 6 | Короцінська Юлія Анатоліївна | Мандалотерапія як метод роботи з негативними психоемоційними станами клієнтів | Сидоренко Ж.В., Короцінська Ю.А. | Вінниця | Особистісні та ситуативні детермінанти благополуччя особистості в сучасних умовах життєдіяльності : кол. монографія | українська | 2023 | стаття | 0 | |
|
Мандала чітко відображає частоту та специфіку переживання клієнтом, як позитивних, так і негативних емоцій
|
||||||||||
| 7 | Короцінська Юлія Анатоліївна | Психологічні методи формування у юнаків мотивації до емоційної саморегуляції | Короцінська Ю. А. | Вінниця | Актуальні проблеми реалізації адаптаційного потенціалу особистості в сучасних умовах життєдіяльності, 18-19 листопада 2022 р. : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. | українська | 2022 | тези | 0 | |
|
Дана програма розвитку мотивації до емоційної саморегуляції орієнтується на психологічні особливості та соціальну ситуацію розвитку юнаків. Також вона є багатоступінчастою, адже дозволяє охопити як психоедукаційний аспект (знання та вміння), так іглибинний—цілі, цінності, мотиви саморозвитку, соціальну взаємодію.
|
||||||||||
| 8 | Короцінська Юлія Анатоліївна | Як підтримати підлітка у воєнний період? | Короцінська Ю. А. | Тернопіль | Як дитині вижити у світі, де дорослі «з’їхали з глузду?" : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф. (4-5 черв. 2022 р., Тернопіль) | українська | 2022 | тези | 0 | |
|
У підлітковому віці відбувається становлення і вдосконалення керуючих функцій префронтальної кори, які проявляються в диференціації суперечливих думок і мотивів, і виборі між ними, диференціації та інтеграції об'єктів і понять, прогнозуванні наслідків активності і її коригування відповідно до бажаних результатів, емоційної регуляції, вольовому контролі, концентрації уваги на необхідних об'єктах
|
||||||||||
