Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
342
Всього праць
5942
Завантажень
5
Зап. на цитування
1266360

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: профайли

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання тип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 92
011 Освітні, педагогічні науки
014 Середня освіта (фізика)
Культура і мистецтво 7
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1397
032 Історія та археологія
033 Філософія
034 Культурологія
035 - Філологія
Соціальні і поведінкові науки 669
051 - Економіка
052 - Політологія
053 Психологія
Журналістика 84
061 Журналістика
Управління та адміністрування 1037
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа та страхування
073 - Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Право 648
081 - Право
Біологія 150
091 Біологія
Природничі науки 636
101 Екологія
102 - Хімія
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 209
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
Інформаційні технології 649
122 Комп'ютерні науки
125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 0
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Публічне управління та адміністрування 4
281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 340
291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
292 - Міжнародні економічні відносини

Результат пошуку


Шель Наталія Василівна

Фотографія відсутня Науковий ступінь: Кандидат психологічни наук
Звання: Доцент
Сфера діяльності: професійна компетентність майбутні психологів
Факультет: Факультет філології, психології та іноземних мов
Підрозділ: Кафедра психології
ORCID: немає
Google scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=9J8inmUAAAAJ&hl=ru
Scopus: немає
Web of Science: немає
Корп.ел.пошта: n.shel@donnu.edu.ua
Профайл: http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=359#search

Праці

Знайдено документів: 3
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Шель Наталія Василівна Psychological Structure of Future Psychologists’ Professional Competence Перегончук Н.В. немає Проблеми сучасної психології : зб. наук. пр. ,№ 43. українська 2019 стаття 76
У статті представлено емпіричне дослідження психологічної структури професійної компетентності майбутніх психологів. Охарактеризовано розвиток професійної компетентності як динамічний процес мобілізації зовнішніх і внутрішніх ресурсів у непередбачуваних умовах повсякденного життя

2 Шель Наталія Василівна Модель психологічного супроводу розвитку професійно компетентності майбутні псиологів Перегончук Н.В. Житомир Психологія особистості. Психологічна допомога особистості . Вип. 19 українська 2019 стаття 49
В статті розглядається актуальна проблема розвитку професійної компетентності майбутніх психологів. Запропонована модель психологічного супроводу розвитку професійної компетентності майбутніх психологів. Під психологічним супроводом розвитку професійної компетентності майбутніх психологів розуміється – процес психологічної підтримки і допомоги студентам на етапі їх професійного навчання, задля успішного оволодіння освітнім результатом – професійними компетенціями

3 Шель Наталія Василівна Соціально-психологічні умови розвитку професійно компетентності майбутні психологів Перегончук Н.В. немає МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ ЗАГАЛЬНОЇ І СОЦІАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПСИХОТЕРАПІЇ В УМОВАХ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА : МАТЕРІАЛИ ІV НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ З МІЖНАРОДНОЮ УЧАСТЮ українська 2020 тези 72
У статті розглянуто соціальні умови розвитку професійної компетентності майбутніх психологів. Визначено соціальні умови розвитку професійно компетентності як сукупність об’єктивних факторів, які мають безпосередній вплив на взаємодію компетенцій і властивостей особистості, здатних реалізуватися у конкретній професійній діяльності. Встановлено, що розвиток професійної компетентності детермінується сукупністю соціальних умов і рядом особистісних утворень майбутніх психологів, які спонукають його до постійного оновлення знань, розвитку професійно-важливих якостей, необхідних для майбутньо діяльності