Всього науковців
239
Всього праць
6673
Завантажень
5
Зап. на цитування
8 Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
У статті представлено емпіричне дослідження психологічної структури професійної компетентності майбутніх психологів. Охарактеризовано розвиток професійної компетентності як динамічний процес мобілізації зовнішніх і внутрішніх ресурсів у непередбачуваних умовах повсякденного життя
В статті розглядається актуальна проблема розвитку професійної компетентності майбутніх психологів. Запропонована модель психологічного супроводу розвитку професійної компетентності майбутніх психологів. Під психологічним супроводом розвитку професійної компетентності майбутніх психологів розуміється – процес психологічної підтримки і допомоги студентам на етапі їх професійного навчання, задля успішного оволодіння освітнім результатом – професійними компетенціями
Соціально-психологічні умови розвитку професійно компетентності майбутні психологів
Перегончук Н.В.
немає
МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ ЗАГАЛЬНОЇ І СОЦІАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПСИХОТЕРАПІЇ В УМОВАХ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА : МАТЕРІАЛИ ІV НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ З МІЖНАРОДНОЮ УЧАСТЮ
У статті розглянуто соціальні умови розвитку професійної компетентності майбутніх психологів. Визначено соціальні умови розвитку професійно компетентності як сукупність об’єктивних факторів, які мають безпосередній вплив на взаємодію компетенцій і властивостей особистості, здатних реалізуватися у конкретній професійній діяльності. Встановлено, що розвиток професійної компетентності детермінується сукупністю соціальних умов і рядом особистісних утворень майбутніх психологів, які спонукають його до постійного оновлення знань, розвитку професійно-важливих якостей, необхідних для майбутньо діяльності
МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ В ПСИХОЛОГІЧНІЙ РЕАБІЛІТАЦІЇ: Методичні вказівки до лабораторних занять для здобувачів вищої освіти денної форми навчання ОС «Магістр» спеціальності 053 Психологія
У методичних вказівках викладено тематичний зміст і завдання до лабораторних занять з навчальної дисципліни «Методи діагностики в психологічній реабілітації» та індивідуальні завдання, питання для самоконтролю і тестові завдання, критерії оцінювання до занять та лабораторних занять, перелік рекомендованої літератури.
Методи діагностики в психологічній реабілітації: методичні вказівки до практичних робіт для здобувачів вищої освіти денної форми навчання ОС «Магістр» спеціальності 053 Психологія
У методичних вказівках викладено тематичний зміст і завдання до практичних занять з навчальної дисципліни «Методи діагностики в психологічній реабілітації» та індивідуальні завдання, питання для самоконтролю і тестові завдання, критерії оцінювання до практичних робіт, журнал реєстрації накопичених балів, перелік рекомендованої літератури.