Всього науковців
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383714
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383714
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць
Результат пошуку
Важеніна Олена Григорівна |
|
Науковий ступінь: Кандидат філологічних наук Звання: Доцент Сфера діяльності: фразеологія, граматики, лінгводидактика, методика викладання лінгвістичних дисциплін, етнолінгвістика |
|
Факультет: | Факультет філології, психології та іноземних мов |
Підрозділ: | Кафедра української мови, теорії та історії української і світової літератури |
ORCID: | https://orcid.org/0000-0003-0600-1242 |
Google scholar: | https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=jP0A_sYAAAAJ |
Scopus: | немає |
Web of Science: | https://www.researchgate.net/profile/Olena_Vazhenina |
Корп.ел.пошта: | o.vazhenina@donnu.edu.ua |
Профайл: | http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=354#search |
Праці
Знайдено документів: 39№п.п. | Автор | Назва публікації | Спів.автори | Видавництво | Назва журналу | Мова | Рік | Тип | Запитів на цитування | Файл |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
1 | Важеніна Олена Григорівна | Formation of Mastering Morphology Mechanisms and Word Formation in Children: Neuroscientific Research | Kruty, K., Koval, L., Vazhenina та ін. | немає | BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 13(4), | англійська | 2022 | стаття | 117 | |
У статті представлено аналіз проблеми оволодіння дітьми морфологією та словотвором у неврології, біології та лінгвістиці, визначено мотиваційні механізми, що сприяють формуванню навчального досвіду, а саме: радісне, осмислене, активне, мотиваційне та соціальне – в оволодінні морфологією та словотвором. у дітей. З нейронаукового погляду ці особливості можуть сприяти набуттю навичок і сприяти оволодінню морфологією та словотвором у дітей | ||||||||||
| ||||||||||
2 | Важеніна Олена Григорівна | Cognitive and Neurolinguistic Aspects of Interpreting | Onyshchak, H., Koval, L., Vazhenina, O. та ін. | немає | BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(4) | англійська | 2021 | стаття | 142 | |
У статті досліджується актуальність когнітивного та нейролінгвістичного підходів до процесу як синхронного, так і послідовного перекладу | ||||||||||
| ||||||||||
3 | Важеніна Олена Григорівна | Сучасна українська мова (Морфеміка. Словотвір. Морфологія): | А. П. Загнітко, О. Г. Важеніна, Ж. В. Краснобаєва-Чорна, З. Л. Омельченко | Донецьк | немає | українська | 2012 | навч.-метод. посіб. | 136 | |
Видання містить матеріали щодо планування та вивчення дисциплі-ни «Сучасна українська мова; Морфеміка. Словотвір. Морфологія». Запропоновано практичні поради до самостійного опрацювання склад-них питань курсу, сучасну бібліографію для вивчення теоретичних відо-мостей з усіх розділів, деталізовані схеми морфологічного розбору, орієнтовні питання для іспиту та критерії оцінювання усних відповідей студентів на іспиті | ||||||||||
| ||||||||||
4 | Важеніна Олена Григорівна | Фразеологічний натяк як засіб створення гумористично-сатиричної прагматики художнього тексту | Важеніна О. Г. | Донецьк | Лінгвістичні студії, вип. 20 | українська | 2010 | стаття | 80 | |
У статті розглянуто один із прийомів структурно-семантичної трансформації фразеологічних одиниць – фразеологічний натяк. Проаналізовано різновиди та індивідуально-авторське використання фразеологічного натяку в гуморесках П.П. Глазового з метою створення гумористично-сатиричної прагматики тексту | ||||||||||
| ||||||||||
5 | Важеніна Олена Григорівна | Еліпсис як репрезентант комплексу індивідуально-авторських видозмін фразеологізмів структурно-семантичного типу (на матеріалі мови химерного роману О. Ільченка “Козацькому роду нема переводу, або ж Мамай і Чужа молодиця ”. | Важеніна О. Г. | Донецьк | Лінгвістичні студії: зб. наук. пр., вип. 22 | українська | 2011 | стаття | 136 | |
У статті розглянуто еліпсис як вид структурно-семантичної трансформації фразеологізмів. Аналіз здійснено на фактичному матеріалі химерного роману О. Ільченка “Козацькому роду нема переводу, або ж Мамай і Чужа Молодиця”. | ||||||||||
| ||||||||||
6 | Важеніна Олена Григорівна | Бурлескно-травестійні традиції І. Котляревського в мові химерної прози Є. Гуцала | Важеніна О. Г. | Донецьк | Лінгвістичні студії: зб. наук. пр., вип. 23 | українська | 2011 | стаття | 120 | |
У статті розглянуто унісонність мовно-стильових Особливостей бурлескно-травестійної поеми І.П. Котляревського «Енеїда» та химерної трилогії Є.П. Гуцала | ||||||||||
| ||||||||||
7 | Важеніна Олена Григорівна | Концептуальні виміри фразеологічної одиниці | Важеніна О. Г. | Донецьк | Лінгвістичні студії, вип. 29 | українська | 2014 | стаття | 141 | |
У статті йдеться про особливості вивчення фразеологічних одиниць української мови в руслі нової наукової парадигми. Розглядається активізація фразеологічних досліджень з погляду культурно-національної конотації, прагматики, психокогнітивного та етнокультурного аспектів | ||||||||||
| ||||||||||
8 | Важеніна Олена Григорівна | Сучасна українська мова: морфеміка. словотвір: матеріали для самостійної роботи студентів | Бортун К.О., Важеніна О.Г. | Вінниця | немає | українська | 2019 | практикум | 137 | |
Практикум містить тренувальні вправи для практичного засвоєння розділів сучасної української мови «Морфеміка», «Словотвір». | ||||||||||
| ||||||||||
9 | Важеніна Олена Григорівна | Підготовка до атестаційного іспиту із сучасної української мови та її історії | Коваль Л. М., Домрачева І. Р., Важеніна О. Г., та ін. | Вінниця | немає | українська | 2020 | метод. рек. | 114 | |
У методичних рекомендаціях подано програму атестаційного іспиту із сучасної української мови та її історії, тестові завдання з кожного розділу сучасної української мови, рекомендовану основну й допоміжну літературу | ||||||||||
| ||||||||||
10 | Важеніна Олена Григорівна | Авторська трансформація загальнонародних фразеологізмів у химерній прозі Євгена Гуцала. | Важеніна О. Г. | Вінниця | немає | українська | 2018 | автореферат дис. | 129 | |
Містить виклад основних положень дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук зі спеціальності 10.02.01 – українська мова | ||||||||||
| ||||||||||
11 | Важеніна Олена Григорівна | Курсові роботи з української мови | Митько Н. А, , Познанська В. Д., Важеніна О. Г. та ін. | Вінниця | немає | українська | 2017 | метод. вказівки | 97 | |
Описані основні етапи виконання курсових робіт з української мови та прикладної лінгвістики. Подаються вимоги до технічного оформлення наукових робіт. Пропонується орієнтовна тематика курсових, дипломних та магістерських досліджень з лексикології, фонетики, риторики, діалектології, морфології, синтаксису, методики викладання української мови | ||||||||||
| ||||||||||
12 | Важеніна Олена Григорівна | Курсова робота з української мови | Л. М. Коваль, І. Р. Домрачева, О.Г. Важеніна та ін. | Вінниця | немає | українська | 2020 | метод. рек. | 93 | |
У методичних рекомендаціях схарактеризовано основні етапи виконання курсової роботи з української мови. Подано вимоги до технічного оформлення наукових робіт такого типу. Запропоновано орієнтовну тематику курсових досліджень із лек¬сикології, фонетики, діалектології, морфології, синтаксису, сти-лістики української мови української мови | ||||||||||
| ||||||||||
13 | Важеніна Олена Григорівна | Евристичний потенціал фразеологічної інверсії у художньо-химерному дискурсі | Важеніна О. Г. | Кривий Ріг | Граматичні читання – ХІІ: матеріали Міжнар. наук.-теорет. конф. (11–12 трав.2023 р.) | українська | 2023 | стаття | 98 | |
У статті розглянуто авторське переконструювання структурної моделі фразеологічної одиниці як один із різновидів структурно-семантичної трансформації фразеологічних одиниць. Проаналізовано різновиди та індивідуально-авторське використання фразеологічної інверсії в химерному дискурсі Євгена Гуцала. | ||||||||||
| ||||||||||
14 | Важеніна Олена Григорівна | Градуальна синонімія фразеологічних одиниць як образно-виражальний засіб мовотворчості Євгена Гуцала | Важеніна О. Г. | Вінниця | Збірник наукових праць професорсько-викладацького складу ДонНУ імені Василя Стуса за 2015-2016 рр. | українська | 2016 | стаття | 96 | |
У статті розглянуто градаційні відношення, що розвиваються у середині фразеологічного синонімічного ряду і породжують особливий тип синонімії – градуальну фразеологічну синонімію. Таке нанизування увиразнюють авторські інтенції і посилюють експресію висловлення загалом | ||||||||||
| ||||||||||
15 | Важеніна Олена Григорівна | Становлення і розвиток української фразеодидактики | Важеніна О. Г. | Вінниця | Вісник Донецького національного університету. Серія філологічні науки, №1-2. | українська | 2016 | стаття | 108 | |
У статті йдеться про необхідність виокремлення нового підрозділу в межах української фразеології – української фразеодидактики, який має свій об‟єкт і предмет вивчення, власні методи дослідження. Проаналізовано здобутки української фразеодидактики шляхом систематизованого опису базових навчальних, навчально-методичних, словникових, довідкових видань, практикумів з теоретичних основ фразеології, способів і прийомів вивчення фразеологічних одиниць у навчальних закладах різних рівнів. Розглянуто найбільш вагомі навчальні видання, які стали підґрунтям сучасної фразеодидактики | ||||||||||
| ||||||||||
16 | Важеніна Олена Григорівна | Текстотвірні функції афористичних висловів у химерних романах Євгена Гуцала | Важеніна О. Г. | Вінниця | Збірник наукових праць професорсько-викладацького складу ДонНУ імені Василя Стуса за 2017-2018 рр. (16-17 травня 2019р.). Т. 1. | українська | 2019 | стаття | 146 | |
У статті досліджується авторські інтенції у використанні афористичних виразів у химерних романах Євгена Гуцала, зокрема комічна, загальнодидактична (застерігають, вчать), пізнавальна (сприяти глибшому проникненню у філософську сутність буття), інтерпретативна (оцінюють конкретну ситуації), полемічна (підкріплюють і посилюють аргументи у суперечці). | ||||||||||
| ||||||||||
17 | Важеніна Олена Григорівна | Фразеологічне новаторство Євгена Гуцала | Важеніна О. Г. | Дніпро | Лексико-граматичні інновації в сучасних слов'янських мовах : матеріали Х Міжнар. наук. конф.(м. Дніпро,15-16 квіт. 2021р.) | українська | 2021 | стаття | 112 | |
У статті висвітлене оказіональне фразеутворення у химерних романах Євгена Гуцала | ||||||||||
| ||||||||||
18 | Важеніна Олена Григорівна | Вивчення словотвору у шкільному курсі української мови: проблеми і шляхи вдосконалення | Важеніна О. Г. | Донецьк | Методичні студії: зб. наук.-метод. пр.. Вип. 3. | українська | 2013 | стаття | 99 | |
У статті розглядається вдосконалення методики вивчення словотвору у шкільному курсі української мови | ||||||||||
| ||||||||||
19 | Важеніна Олена Григорівна | Реалізація принципу перспективності і наступності у підготовці вчителів-філологів. | Важеніна О. Г. | Донецьк | Методичні студії: зб. наук.-метод. пр.. Вип.1. | українська | 2009 | стаття | 91 | |
У статті розглядається зв'язок вишівського курсу сучасної української мови зі шкільним матеріалом. Запропоновано посилити інтеграцію ВНЗ – школа під час викладання дисциплін професійно-орієнтованого циклу | ||||||||||
| ||||||||||
20 | Важеніна Олена Григорівна | Формування професійної компетенції майбутніх вчителів української мови на заняттях з методики викладання української мови | Важеніна О. Г. | Вінниця | Методичні студії: зб. наук.-метод. пр.. Вип. 5. | українська | 2016 | стаття | 103 | |
У статті висвітлено досвід роботи над формуванням професійної компетенції майбутніх учителів-філологів на заняттях з методики викладання української мови | ||||||||||
| ||||||||||
21 | Важеніна Олена Григорівна | Мовна гра як основа освоєння асоціативного потенціалу фразеологічних одиниць | Важеніна О. Г. | Донецьк | Мовний простір граматики: актуальні студії: зб. наук. пр. | українська | 2014 | стаття | 104 | |
У статті йдеться про особливості тексту химерного роману в межах постмодернової культурної парадигми. Однією з основних ознак такого тексту є наявність мовної гри, для реалізації якої найбільш доречними видаються фразеологічні одиниці мови. Видозмінені фразеологізми доречно аналізувати, враховуючи не тільки їх стилістичну, але й прагматичну функцію в тексті | ||||||||||
| ||||||||||
22 | Важеніна Олена Григорівна | Теоретико-методичні засади вивчення прислівника у вищій школі | Омельченко З.Л., Важеніна О.Г. | Донецьк | Методичні студії: зб. наук.-метод. пр.. Вип. 2. | українська | 2012 | стаття | 95 | |
У статті подано методичні рекомендації щодо подолання труднощів під час вивчення прислівників у вищій школі | ||||||||||
| ||||||||||
23 | Важеніна Олена Григорівна | Явище парадоксу в українській етнопареміології. | Важеніна О. Г. | немає | Славянская фразеология и паремиология: традиционные и новаторские решения проблем | українська | 2020 | стаття | 91 | |
Статтю присвячено дослідженню українських етнопаремій, побудованих на одному з прийомів експресивної стилістики – парадоксі. Матеріалом дослідження слугували каламбури, для яких парадокс є особливо показовою ознакою. Встановлено, що парадокс досить продуктивно використовується в українських етнопареміях | ||||||||||
| ||||||||||
24 | Важеніна Олена Григорівна | POSSIBILITIES OF TOPICAL GAME-INTERACTIVE METHODS IN TEACHING STUDENTS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS | OLENA STRELCHENKO, INNA KOZYNSKA, OLEXANDR KOZYNSKYI, GALYNA BORYN, OLENA VAZHENINA | немає | AD ALTA | англійська | 2021 | стаття | 104 | |
У статті обґрунтовується необхідність використання інтерактивного навчання в системі вищої освіти. Аналізується зміст понять «інтерактивне навчання», «інтерактивні форми і методи навчання та викладання”. Одним із найефективніших методів є гейміфікація навчального процесу, ігрова діяльність, про переваги та можливості якої йдеться в цій статті | ||||||||||
| ||||||||||
25 | Важеніна Олена Григорівна | MODERN METHODS OF TEACHING SUBJECTS IN FOREIGN LANGUAGES IN HIGHER EDUCATION IN THE CONDITIONS OF PANDEMIC | LIUDMYLA KOVAL, OLENA VAZHENINA, NATALIIA KALIBERDA, ANHELINA PETROVA, SVITLANA RIABOVOL | немає | A D A L T A | англійська | 2021 | стаття | 200 | |
У статті подана характеристика сучасних інтерактивних методів дистанційного навчання для організації та керівництва навчально-пізнавальною діяльністю студентів при вивченні дисциплін спеціальності іноземною мовою. Метод гейміфікації та рефлексії розглядаються на основі циклу Колба та пропонуються як концептуально-методологійна основа методики викладання дисципліни | ||||||||||
| ||||||||||
26 | Важеніна Олена Григорівна | Відфраземні деривати химерної прози Євгена Гуцала: типологія, способи творення, функції | Важеніна О. Г. | немає | Граматичні читання – Х : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (16-17 трав. 2019 р.) | українська | 2019 | стаття | 112 | |
У статті розглянуто авторські відфраземні деривати химеріади Євгена Гуцала, утворені шляхом стиснення фразеологічного звороту у слово. Проаналізовано їх твірні основи, створено типологію авторського відфраземотворення | ||||||||||
| ||||||||||
27 | Важеніна Олена Григорівна | Вияви авторського усічення фразеологічних одиниць у химеріаді Євгена Гуцала. | Важеніна О. Г. | Вінниця | Лінгвістичні студії linguistic Studies: зб. наук. пр. | українська | 2020 | стаття | 108 | |
У статті здійснено аналіз авторських усічень фразеологічних одиниць у химерній трилогії Євгена Гуцала. Розглянуто усічення як прийом структурно-семантичної трансформації фразеологічних одиниць. Встановлено основні вияви авторського усічення фразеологізмів, схарактеризовано умови скорочення компонентного складу фразеологічної одиниці, визначено типологійні різновиди усічення. З’ясовано продуктивність та художньо-виражальні можливості усічених фразеологічних одиниць у химерній трилогії Євгена Гуцала | ||||||||||
| ||||||||||
28 | Важеніна Олена Григорівна | Теоретико-методичні засади засвоєння базових понять зі словотвору: рекомендаційно-консультативні матеріали до практичних занять з сучасної української мови | Важеніна О. Г. | Вінниця | Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2019–2020 рр. (квітень-травень 2021 р.). | українська | 2021 | тези | 103 | |
Сфокусовано увагу на засвоєнні суперечних понять зі словотвору, які є основоположними у вивченні всього курсу української дериватології | ||||||||||
| ||||||||||
29 | Важеніна Олена Григорівна | Лінгвостилістичні домінанти химерного дискурсу Євгена Гуцала | Важеніна О. Г. | Одеса | Записки з українського мовознавства: Вип. 27.: зб. наук. пр. | українська | 2021 | тези | 111 | |
Статтю присвячено дослідженню авторської стилістики Євгена Гуцала, зокрема виявленню лінгвостилістичних домінант химерного дискурсу письменника. Матеріалом дослідження слугувала химерна трилогія письменника «Позичений чоловік», «Приватне життя феномена», «Парад планет». Встановлено, що вербалізаторами авторського химерування Євгена Гуцала виступає складна система лексико-фразеологічних засобів з домінуванням різних виявів авторської видозміни фразеологізмів | ||||||||||
| ||||||||||
30 | Важеніна Олена Григорівна | Авторські вияви фразеологічного натяку у текстопросторі химерної трилогії Євгена Гуцала | Важеніна О. Г. | Ужгород | Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія Вип. 1 (43) | українська | 2020 | стаття | 89 | |
Статтю присвячено дослідженню одного з прийомів структурно-семантичної трансформації фразеологічних одиниць – фразеологічному натяку. Матеріалом дослідження слугувала химерна трилогія Євгена Гуцала «Позичений чоловік», «Приватне життя феномена», «Парад планет». З’ясовано сутність фразеологічного натяку як прийому структурно-семантичної трансформації фразеологічних одиниць. Здійснено комплексний аналіз природи авторського фразеологічного натякотворення, виявлено його тенденції в досліджуваних романах. | ||||||||||
| ||||||||||
31 | Важеніна Олена Григорівна | Випускні кваліфікаційні роботи: методичні рекомендації до виконання та захисту | О.В. Бацилєва, О.Г. Важеніна, В.В. Краснікова та ін. | Вінниця | немає | українська | 2019 | навч.-метод. посіб. | 94 | |
Навчально-методичний посібник містить рекомендації щодо написання та оформлення магістерських робіт. Викладено всі етапи підготовки випускних робіт – від вибору теми до захисту; наведено правила та зразки оформлення тексту роботи, списку використаних джерел, наочного матеріалу, додатків, анотацій та супровідних матеріалів (відгуків, рецензій); | ||||||||||
| ||||||||||
32 | Важеніна Олена Григорівна | Лінгвістичний аналіз як ефективний метод формування фахових компетенцій студентів-філологів | Коваль Л. М., Важеніна О. Г., Домрачева І. Р. та ін. | Вінниця | немає | українська | 2019 | метод. рек. | 109 | |
У методичних рекомендаціях наведено схеми та зразки фонетичного, лексикологічного, морфемного, словотвірного, морфологічного, синтаксичного та стилістичного аналізів. Подано список рекомендованої літератури для самостійного опрацювання | ||||||||||
| ||||||||||
33 | Важеніна Олена Григорівна | Авторські вияви прийому подвійної актуалізації у химерній прозі Євгена Гуцала | Андрущенко В. Архангельська А. Бацевич Ф. Важеніна О. та ін. | Вінниця | Теорія лінгвістичних парадигм : колективна монографія на пошану професора, член-кореспондента НАН України Анатолія Загнітка | українська | 2019 | монографія | 100 | |
Видання вміщує результати активних наукових досліджень із актуальних питань сучасного мовознавства, що опрацьовані провідними філологами Донецького національного університету імені Василя Стуса та ін. | ||||||||||
| ||||||||||
34 | Важеніна Олена Григорівна | Авторське перифразотворення у химерній прозі Євгена Гуцала | Метельна А.Д., Важеніна О. Г., | Вінниця | Вісник студентського наукового товариства ДонНУ імені Василя Стуса. Т. 1. Вип. 11 | українська | 2019 | стаття | 124 | |
У статті розглянуто авторське перифразотворення Євгена Гуцала на матеріалі химерного роману «Приватне життя феномена». Зроблено спробу упорядкування та опису фактичного матеріалу за різними ознаками. Простежено функційні можливості перифраз у химерному тексті | ||||||||||
| ||||||||||
35 | Важеніна Олена Григорівна | Фразеологічні трансформи як маркери химерної прози Євгена Гуцала | Важеніна О. Г. | Сімферополь | Учені записки Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського. Т. 22 (61) № 4 (1). Філологія. Соціальні комунікації | українська | 2009 | стаття | 90 | |
У статті розглянуто субстантивацію як різновид структурно-семантичної трансформації фразеологічних одиниць. Аналіз здійснено на фактичному матеріалі химерної прози Євгена Гуцала | ||||||||||
| ||||||||||
36 | Важеніна Олена Григорівна | Явище фразеологічної паронімії в українській мові. | Важеніна О.Г., Антонюк М. | Донецьк | Донецький вісник Наукового товариства ім. Шевченка. Т.35. | українська | 2013 | стаття | 125 | |
Статтю присвячено актуальній і маловивченій проблемі в лінгвістиці – фразеологічній паронімії. Розглянуто специфіку таких фразеологічних одиниць, виділено їх основні типи з урахуванням особливостей компонентного складу та структурної організації, простежено перспективи розвитку лінгвістичних досліджень фразеологічних паронімів | ||||||||||
| ||||||||||
37 | Важеніна Олена Григорівна | Фразеотвірна функція онімів біблійного походження | Важеніна О.Г., Державець Т.А. | Aarhus | International scientific-practical conference “Science, education and technology: trends, challenges, prospects”: conference proceedings , September 2, 2023). | українська | 2023 | тези | 113 | |
Розглянуто фразеотвірний потенціал онімів, які детерміновані біблійними сюжетами і постають маркерами біблійності | ||||||||||
| ||||||||||
38 | Важеніна Олена Григорівна | Робота з довідковими джерелами як складник професійної підготовки майбутніх філологів | Митько Н., Важеніна О., Домрачева І. | Умань | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, вип. 3 | українська | 2023 | стаття | 120 | |
У статті розглянуто особливості роботи з довідковими джерелами як важливого складника професійної підготовки майбутніх філологів, описано способи реалізації такої роботи в контексті формування лексикологічних, граматичних і мовленнєвих компетентностей студентів-філологів. Звернено увагу на формування компетентностей коригування, редагування і створення власних текстів. Ці вміння і навички студенти розвивають під час виконання вправ, спрямованих на з’ясування значення слова чи правильної граматичної форми. Стилістичні вміння і навички, вироблені під час роботи з довідковими джерелами, розвивають мовленнєву культуру студента, виховують свідоме ставлення до слова | ||||||||||
| ||||||||||
39 | Важеніна Олена Григорівна | Фонові знання як важливий чинник декодування семантики біблійних фразеологізмів | Важеніна О. Г., Державець Т. | Tampere | International scientific-practical conference “Current issues of science, education and society”: conference proceedings (Tampere, Finland, November 14, 2023). | українська | 2023 | тези | 122 | |
Розкрито особливості фразеологічного значення та роль фонових знань у семантизації фразеологічних одиниць біблійного походження | ||||||||||
|