Всього науковців
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383723
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383723
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць
Результат пошуку
Сидоренко Жанна Вячеславівна |
|
Науковий ступінь: Кандидат психологічних наук Звання: Доцент Сфера діяльності: психологія особистості, психологічне здоров’я особистості, психологія творчості |
|
Факультет: | Факультет філології, психології та іноземних мов |
Підрозділ: | Кафедра психології |
ORCID: | немає |
Google scholar: | https://scholar.google.ru/citations?user=aJIjSZwAAAAJ&hl=ru |
Scopus: | немає |
Web of Science: | немає |
Корп.ел.пошта: | zh.sydorenko@donnu.edu.ua |
Профайл: | http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=327#search |
Праці
Знайдено документів: 6№п.п. | Автор | Назва публікації | Спів.автори | Видавництво | Назва журналу | Мова | Рік | Тип | Запитів на цитування | Файл |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
1 | Сидоренко Жанна Вячеславівна | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ЖИТТЄВОГО ДОСВІДУ В КРИЗОВОМУ СУСПІЛЬСТВІ | Сидоренко Ж.В. Побережна М.В. Даценко Т.С. | немає | Габітус, Вип. 18, Том 2 | українська | 2020 | стаття | 193 | |
У статті розглянуто психологічні особли вості ставлення студентської молоді до життєвого досвіду як передумови психо логічного здоров’я. На основі теоретич ного аналізу виокремлено такі параметри ставлення до життєвого досвіду, як рефлексивність, життєстійкість, життєві настанови, що відображають ставлення до світу, до людей та до себе, а також вдячність. Для проведення емпіричного дослідження використано такі методики: шкала базових переконань Р. Янов-Бульман в адаптації О.А. Кравцової, тест життє стійкості С. Мадді в адаптації Д.А. Леон тьєва, О.І. Разказової, тест на вдячність М. Селінгмана, методика вимірювання рівня рефлексивності А.В. Карпова | ||||||||||
| ||||||||||
2 | Сидоренко Жанна Вячеславівна | ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК КРЕАТИВНОСТІ ТА ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ | Шпортун О.М. Сидоренко Ж.В. | немає | Габітус, Вип. 25 | українська | 2021 | стаття | 196 | |
У статті досліджуються психологічні особливості прояву креативності й емоційного взаємозв’язку в юнацькому віці, вивчається характер їхнього взаємозв’язку. Розглянуті наукові розробки досліджуваних категорій креативності й емоційного інтелекту. Проведене емпіричне дослідження взаємозв’язку креативності й емоційного інтелекту серед осіб юнацького віку. Були використані такі методики: «Діагностика особистісної креативності» О. Тунік, мето дика «Креативність» (модифікація Н. Вишнякової), Методика вимірювання емоційного інтелекту Н. Холла, Діагностика емоційних бар’єрів В. Бойко. Було з’ясовано, що більшості опитуваних притаманні середні показники креативності. Значна частина юнаків та дівчат не прагнуть до ризику, віддають перевагу знайомим способам вирішенням проблемних ситуацій | ||||||||||
| ||||||||||
3 | Сидоренко Жанна Вячеславівна | ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ САМОСТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ | Сидоренко Ж. В., Недбалюк О. О. | Херсон | Науковий вісник Херсонського державного університету. Серия : "Психологічні науки". Вип. 1, Т. 1 | українська | 2018 | стаття | 163 | |
В статті висвітлено проблемні аспекти самоставлення в юнацькому віці. Проаналізовані теоретичні підходи до розуміння самоставлення особистості та його формування в юнацькому віці. Для проведення емпіричного дослідження були використані: опитувальник для дослідження самоставлення С.Р. Пантєлеєва, В.В. Століна, методика вимірювання самооцінки Т.Дембо-С.Рубінштейн в модификації A.M. Прихожан, методика визначення самооцінки Г. М.Казанцевої, проективна методика «Автопортрет» | ||||||||||
| ||||||||||
4 | Сидоренко Жанна Вячеславівна | ФЕОНОМЕНОЛОГІЯ ЖИТТЄВОЇ КРИЗИ ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ | Махал, Т. Р. Сидоренко, Ж. В. | Вінниця | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ АДАПТАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ. МАТЕРІАЛИ ІI МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ | українська | 2022 | стаття | 146 | |
Криза завжди супроводжується стресом, певним чином містить в собі фрустрацію, оскільки завжди пов’язана з блоку- ванням частини потреб, і конфлікт, оскільки суттєвий розрив між ре- альним та бажаним завжди потребує активізації ціннісно-смислової діяльності | ||||||||||
| ||||||||||
5 | Сидоренко Жанна Вячеславівна | ВПЛИВ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА ПОВЕДІНКУ ПІДЛІТКА | Бондар, К. Ю. Сидоренко Ж. В, | Вінниця | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ АДАПТАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 18–19 листопада 2022 року Вінниця МАТЕРІАЛИ ІI МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ | українська | 2022 | стаття | 148 | |
Науковці розглядають стилі виховання: авторитарний, де- мократичний, ліберальний, потуральний, нестійкий, змагальний, роз- важливий, запобігливий, контролюючий, співчутливий, гармонійний тощо. Стиль виховання впливає на психічний розвиток дитини, віді- грає важливу роль в формуванні «Я-концепції» підлітка, самооцінки, є фактором просоціальної адаптації. | ||||||||||
| ||||||||||
6 | Сидоренко Жанна Вячеславівна | ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | Сидоренко Ж. В., Шевчук Т. І. | Вінниця | Вісник Донецького національного університету імені Василя Стуса. Серія ПСИХОЛОГІЧНІ НАУКИ;1 (2 | українська | 2023 | стаття | 116 | |
В статті розглядаються особливості професійного вигорання педагогів в умо- вах дистанційного навчання. В ході дослідження були використані: Методика «Діагности- ка професійного вигорання» К. Маслач, С. Джексон, в адаптації Н. Водоп’янова; методика В. Бойка «Діагностика емоційних бар’єрів у спілкуванні», авторська анкета для визначення особливостей ставлення педагогів до дистанційного навчання | ||||||||||
|