Всього науковців
345
Всього праць
6032
Завантажень
5
Зап. на цитування
1387016
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
345
Всього праць
6032
Завантажень
5
Зап. на цитування
1387016
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць
Результат пошуку
Бондаренко Сергій Васильович |
|
Науковий ступінь: Кандидат політичних наук Звання: немає Сфера діяльності: інформаційний напрям політики захисту національних інтересів держави; Інформаційна безпека; Комунікативні (медійні) технології конструювання соціальної реальності; Прикладні соціально-комунікативні технології; Вплив медіа на суспільно-політичні процеси; Аналітична журналістика та журналістика даних |
|
Факультет: | Факультет інформаційних і прикладних технологій |
Підрозділ: | Кафедра журналістики та соціальних комунікацій |
ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-3990-3667 |
Google scholar: | https://scholar.google.com.ua/citations?user=8SC7ZHUAAAAJ&hl=uk&authuser=2 |
Scopus: | немає |
Web of Science: | http://www.researcherid.com/rid/AAE-1364-2021 |
Корп.ел.пошта: | s.bondarenko@donnu.edu.ua |
Профайл: | http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=31#search |
Праці
Знайдено документів: 14№п.п. | Автор | Назва публікації | Спів.автори | Видавництво | Назва журналу | Мова | Рік | Тип | Запитів на цитування | Файл |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
1 | Бондаренко Сергій Васильович | National security in the information space of the United States, the United Kingdom and the Russian Federation | Sergii Bondarenko, Tetyana Nagornyak, Mykola Polovyi | немає | INSTITUTIONAL MECHANISMS TO ENSURE NATIONAL SECURITY IN THE INFORMATION SPACE OF THE UNITED STATES, THE UNITED KINGDOM AND THE RUSSIAN FEDERATION | англійська | 2020 | стаття | 345 | |
Modern world order is influenced by the multi-vector processes taking place in the inforation space. The centers of decision-making and launching of these processes range from transnational corporations and leading world countries to specific individuals who own information. Ensuring national security of states in the information space is linked to a wide range of issues, risks, opportunities, the use of a soft power balance and the defense system. The development strategies of G-8 countries prioritize the information direction of the national security policy, but in the transitive countries it remains almost undeveloped, which makes them extremely vulnerable to external influences | ||||||||||
| ||||||||||
2 | Бондаренко Сергій Васильович | Інформаційний напрям політики захисту національних інтересів держави | Бондаренко Сергій | Вінниця | СУЧАСНІ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ ПРОЦЕСИ У СВІТІ ТА УКРАЇНІ | українська | 2019 | монографія | 334 | |
Актуальність теми полягає у тому, що сьогодні Україна є територією світового протистояння, на якій реалізуються політичні, соціальні, гуманітарні, культурні, економічні, військові інтереси інших держав. Однією зі стратегічних цілей світових лідерів є контроль інформаційно-комунікаційного простору всупереч національним інтересам інших держав-націй. Це забезпечує зовнішній доступ, вироблення необхідних рішень та поведінкових конструктів населення територій, що перебуває під їх впливом. Небезпечність ситуації полягає у застосуванні нових інформаційно-комунікаційних технологій, що мають багатоцільове призначення, дають змогу формувати новий ціннісний та ідеологічний простір світу | ||||||||||
| ||||||||||
3 | Бондаренко Сергій Васильович | Інформаційний напрям політики захисту національних інтересів в умовах європейського та євроатлантичного курсу України | Бондаренко Сергій | немає | немає | українська | 2019 | тези | 290 | |
Розглянуто особливості забезпечення інформаційного напряму політики захисту національних інтересів в умовах європейського та євроатлантичного курсу України | ||||||||||
| ||||||||||
4 | Бондаренко Сергій Васильович | Інституційний вимір політики деокупації і реінтеграції інформаційного простору АР Крим | Бондаренко Сергій | Київ | ДЕОКУПАЦІЯ І РЕІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ КРИМУ: МІЖНАРОДНО-ПРАВОВІ ТА МЕДІАКОМУНІКАТИВНІ ІНСТРУМЕНТИ : матеріали наук.-практ. конф. | українська | 2019 | тези | 338 | no file |
Розглянуто політико-правові засади реалізації політики деокупації і реінтеграції інформаційного простору АР Крим. Визначено та систематизовано ключові інститути, які її забезпечують. Охарактеризовано стратегічний та тактичній рівні реалізації політики інформаційної деокупації та реінтеграції АР Крим, у контексті інституційних цілей та завдань державних органів влади | ||||||||||
| ||||||||||
5 | Бондаренко Сергій Васильович | Інституційний вимір реалізації Доктрини інформаційної безпеки України | Бондаренко Сергій | немає | немає | українська | 2019 | тези | 287 | |
В сучасних умовах нелінійності та непередбачуваності розвитку суспільно-політичних процесів, втрати монополії на владу традиційними політичними інститутами (у т. ч. в інформаційно-комунікаційній сфері), збільшення впливу на прийняття рішень неполітичних акторів нової актуальності набуває переосмислення ролі та сутності інституційного виміру забезпечення інформаційної безпеки держави | ||||||||||
| ||||||||||
6 | Бондаренко Сергій Васильович | Modern information models of the national interests’ protection policy of the world countries | Sergii Bondarenko, Tetyana Nagornyak, Mykola Polovyi | немає | EUROPEAN JOURNAL OF TRANSFORMATION STUDIES | англійська | 2018 | стаття | 302 | |
The paper generalized experience of formation and implementation of the informational direction of policy on protecting national interests of the states and supranational organizations. Authors formed two models – subsidiary (US, UK, EU and NATO) and vertical (Russia) on the base of generalization. Transitional model of the development and implementation of the informational direction of policy on protecting national interests in the conditions of nonlinear processes was proposed. The model reflects modern transformation of Ukraine and transition from a vertical to a subsidiary model | ||||||||||
| ||||||||||
7 | Бондаренко Сергій Васильович | Інформаційний напрям політики захисту національних інтересів держави: особливості доступу та контроля над політичним дискурсом | Бондаренко Сергій | немає | Політичне життя | українська | 2018 | стаття | 308 | |
Розкрито особливості формування та функціонування трьох моделей інформаційного напряму політики захисту національних інтересів держав світу – субсидіарної (США, Великобританія, ЄС та НАТО), вертикальної (Російська Федерація) та перехідної (Україна). Визначено, що субсидіарна модель орієнтуються на горизонтальну інформаційнокомунікаційну взаємодію між структурними елементами політичної системи. Її метою є створення розгалуженої мережі учасників процесу, які можуть самостійно протидіяти загрозам та забезпечувати реалізацію політики захисту національних інтересів на місцях. Вертикальна – орієнтована на створення чіткої вертикалі вироблення та реалізації інформаційного напряму політики захисту національних інтересів. Участь широкого кола зацікавлених осіб у її розробці та реалізації обмежена. Базовими структурними елементами системи є уряд, міністерства та відомства, підконтрольні владі ЗМІ, інститути громадянського суспільства, які виконують порядок денний, розроблений «центром». | ||||||||||
| ||||||||||
8 | Бондаренко Сергій Васильович | Роль неурядових аналітичних центрів у забезпеченні національної безпеки України | Бондаренко Сергій | немає | немає | українська | 2018 | тези | 293 | no file |
Актуальність теми обумовлюється нестабільністю та непрогнозованістю суспільно-політичних процесів, які відбуваються у світі, загалом, та в Україні, зокрема. Життя в таких умовах вимагає від держав швидкого та обґрунтованого прийняття політичних рішень. Враховуючи збільшення кількості неполітичних акторів, які прямо чи опосередковано впливають на їх формування та реалізацію, створюють умови для часткової втрати монополії держави на вироблення та реалізацію політик у різних сферах, у т.ч. безпекової. В таких умовах вже сформовані передумови для зміни традиційної ієрархічної системи суспільно-політичних відносин, зміщення їх вертикалі у площину горизонтальної взаємодії | ||||||||||
| ||||||||||
9 | Бондаренко Сергій Васильович | Інформаційно-комунікаційна політика Російської Федерації у контексті захисту та просування національних інтересів у світі | Бондаренко Сергій | немає | Актуальні проблеми політики | українська | 2017 | стаття | 269 | |
У статті розглянуті засади інформаційно-комунікаційної політики Російської Федерації у контексті захисту та просування національних інтересів у світі. Проведений аналіз базових документів, які визначають її принципи та характер у контексті брендингу територій. Визначені стратегічні напрямки, механізми формування і реалізації, внутрішні та зовнішні ризики. Окреслені вектори впливу на імідж, репутацію та бренди політичних територій (країн та їх об’єднань | ||||||||||
| ||||||||||
10 | Бондаренко Сергій Васильович | Інформаційний компонент політики брендингу територій в умовах нелінійних процесів | Бондаренко Сергій | немає | Політичне життя | українська | 2017 | стаття | 251 | |
Розглянутий вплив нелінійних суспільно-політичних процесів на інформаційний компонент політики брендингу територій. Розкрито зміст теоретичних та практичних доробок закордонних і вітчизняних науковців, практиків у сфері брендингу територій, самоорганізації систем та нелінійних процесів. Дана загальна інформація щодо поняття «бренд територій», «брендинг територій», «інформаційна політика територій». Окреслені напрямки та задачі, які стоять перед брендингом територій в умовах нелінійності суспільно-політичних процесів. Доведена залежність політики брендингу територій та його інформаційної політики від нелінійних процесів | ||||||||||
| ||||||||||
11 | Бондаренко Сергій Васильович | Informational direction of policy on protecting national interests of territory under conditions of nonlinear processes: theoretical and methodological framework | Bondarenko Serhii | немає | Політичне життя | англійська | 2017 | стаття | 252 | |
The author investigated influence of nonlinear sociopolitical processes on the information direction of the policy on protecting national interests of territories. The paper includes definition of theoretical and practical achievements of foreign and national scholars, practitioners in the field of political systems, its self-organization, informational protection of national interests and nonlinear processes. The author provided general information on the notion of "political territory", "national interests of territories", "policy on protecting national interests", "informational direction of protecting political interests". It is outlined directions and objectives set before informational policy on protecting national interests under the conditions of nonlinearity of sociopolitical processes. The author proved the dependence of the policy on protecting national interests and its informational direction on nonlinear processes | ||||||||||
| ||||||||||
12 | Бондаренко Сергій Васильович | Засоби масової комунікації у нелінійних суспільно-політичних процесах | Бондаренко Сергій | немає | немає | українська | 2017 | тези | 255 | |
Стрімкий розвиток інформаційних технологій, перехід суспільства до нової форми організації та впорядкування життя, виробництва, переформатування предметів, об’єктів та інструментів сучасних відносин створили необхідні умови для т.з. «Четвертої промислової революції». На думку Клауса Шваба, швейцарського економіста, засновника і президента Всесвітнього економічного форуму в Давосі, Четверта промислова революція йде з середини минулого століття, забезпечує перехід у цифрову еру, яка поступова змінює традиційні форми виробництва та взаємодії у соціумі. Технології зливаються, і кордони матеріального, цифрового і біологічного світів стираються. З 90-х років ХХ ст. темп життя прискорюється, масштаби зав’язків між людьми збільшуються так само, як і кількість учасників суспільно- політичних процесів | ||||||||||
| ||||||||||
13 | Бондаренко Сергій Васильович | Формування державної інформаційної політики України в медіасфері | Бондаренко Сергій та ін. | Вінниця | немає | українська | 2016 | монографія | 305 | no file |
Розглянуто еволюцію державної інформаційної політики України в медіасфері. Її особливості забезпечення на сучасному етапі (станом на 2016 рік). | ||||||||||
| ||||||||||
14 | Бондаренко Сергій Васильович | Політика брендингу територій як конструювання реальності | Бондаренко Сергій | немає | Політичне життя | українська | 2016 | стаття | 329 | |
Розглянута можливість використання соціального інжинірингу в процесі формування політики брендингу території. Розкрито зміст теоретичних та практичних доробок закордонних і вітчизняних науковців, практиків у сфері брендингу територій та соціального інжинірингу. Дана загальна інформація щодо поняття «брендинг територій» та «соціальний інжиніринг». Окреслені напрямки та задачі, які стоять перед брендингом територій при конструюванні реальності, формуванні цінностей та стимулюванню дій споживачів з використанням соціального інжинірингу. Доведена залежність ефективності політики брендингу територій від соціального інжинірингу при проектування соціального, політичного простору та реальності | ||||||||||
|