Всього науковців
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383721
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383721
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць
Результат пошуку
Чоботар Олексій Васильович |
|
Науковий ступінь: Кандидат філологічних наук Звання: Доцент Сфера діяльності: методика викладання іноземних мов, теоретична фонетика, академічне письмо |
|
Факультет: | Факультет філології, психології та іноземних мов |
Підрозділ: | Кафедра германської філології |
ORCID: | https://orcid.org/0000-0003-4831-9240 |
Google scholar: | немає |
Scopus: | немає |
Web of Science: | немає |
Корп.ел.пошта: | o.chobotar@donnu.edu.ua |
Профайл: | http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=286#search |
Праці
Знайдено документів: 7№п.п. | Автор | Назва публікації | Спів.автори | Видавництво | Назва журналу | Мова | Рік | Тип | Запитів на цитування | Файл |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
1 | Чоботар Олексій Васильович | Наукова підготовка студентів у контексті ідеї дослідницького університету | Чоботар О. В. | немає | Міжгалузеві диспути: динаміка та розвиток сучасних наукових досліджень | українська | 2020 | тези | 267 | |
Концепція і перші моделі дослідницького університету виникли у другій половині минулого століття, насамперед, в США. У наш час в США існує 260 дослідницьких університетів, у Німеччині – 70, у Великій Британії – 73. Дослідницький університет слід розуміти як заклад вищої освіти, провідною частиною дія льності якого є дослідницька складова. Ця складова має забезпечувати потужний розвиток у відповідних галузях знань та інтеграцію у світовий науковий простір | ||||||||||
| ||||||||||
2 | Чоботар Олексій Васильович | Оптимізація навчання усного мовлення на заняттях з домашнього читання | Чоботар О. В. | немає | Здобутки та досягнення прикладних та фундаментальних наук XXI століття | українська | 2020 | тези | 237 | |
Домашнє читання як самостійний аспект у системі навчання іноземних мов поєднує в собі всі види комунікативно ї компетенції і всі види мовленнєвої діяльності. Тому з методичної точки зору важливо знати, як саме вони поєднуються і як це поєднання оптимізувати | ||||||||||
| ||||||||||
3 | Чоботар Олексій Васильович | Deutsch perspektivisch. Deutsch als 2. Fremdsprache (nach Englisch) | Чоботар О. В. | немає | немає | німецька | 2003-2009 | навч. комплекс | 305 | |
немає | ||||||||||
| ||||||||||
4 | Чоботар Олексій Васильович | Граматика сучасної німецької мови | Чоботар О. В., Серебрякова Н. О. | Донецьк | немає | німецька | 2007 | навч. посіб. | 289 | |
Німецька мова сьогодні є однією з найуживаніших європейських мов. Вивчати її не тільки корисно, але й престижно. До книги увійшли основні відомості з фонетики і граматики німецької мови, проілюстровані необхідними прикладами, таблицями, схемами. Структура і зміст видання відповідають сучасним методичним вимогам шкільної і вузівської програм навчання. Видання розраховане на школярів, абітурієнтів, студентів, викладачів, а також усіх, хто вивчає німецьку мову самостійно | ||||||||||
| ||||||||||
5 | Чоботар Олексій Васильович | Великий сучасний німецько-український українсько-німецький словник | О. В. Чоботар, В. Д. Каліущенко, В. В. Оліфіренко | Донецьк | немає | німецька | 2009 | словник | 320 | |
Німецька мова належить до популярних європейських мов. Її вивченню в наш час приділяється чимала увага. Даний німецько-український українсько-німецький словник містить як основну, так і спеціальну лексику сучасної німецької мови. У виданні наводяться загальновживані слова, вільні та фразеологічні словосполучення, прислів'я і приказки, терміни, що вживаються в різних галузях науки, техніки і виробництва. Словник розрахований на широке коло осіб, що вивчають німецьку мову у середніх та вищих навчальних закладах, на очних або заочних курсах чи самостійно. Видання стане в пригоді викладачам німецької мови і перекладачам | ||||||||||
| ||||||||||
6 | Чоботар Олексій Васильович | Wolfgang Herrndorf. Tschick | Хайке Ролль, О. В. Чоботар, О. С. Джеріх, Ю. В. Кущ | Вінниця | немає | німецька | 2017 | навч.-метод. посіб. | 278 | no file |
Дидактичні матеріали | ||||||||||
| ||||||||||
7 | Чоботар Олексій Васильович | Дистанційний тренувальний курс з іноземної мови як один із засобів технологічно організванного навчання | Чоботар О. В. | немає | Актуальні питання вивчення германських, романських і слов’янських мов і літератур та методики викладання іноземних мов | українська | 2020 | тези | 302 | |
Дистанційне навчання є оптимальною формою навчання для тих студентів, котрі з певних причин не можуть постійно перебувати у місці розташування навчального закладу або мають право і бажання опрацьовувати навчальний матеріал за індивідуальним графіком. Форми і засоби дистанційного навчання, налаштовані на учіння за межами аудиторії, спроможні певною мірою компенсувати ті дидактичні втрати, які виникають внаслідок тимчасової або тривалої відсутності прямого контакту студента з викладачем | ||||||||||
|