Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383727

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: профайли

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання тип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 93
011 Освітні, педагогічні науки
014 Середня освіта (фізика)
Культура і мистецтво 7
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1405
032 Історія та археологія
033 Філософія
034 Культурологія
035 - Філологія
Соціальні і поведінкові науки 718
051 - Економіка
052 - Політологія
053 Психологія
Журналістика 84
061 Журналістика
Управління та адміністрування 1044
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа та страхування
073 - Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Право 648
081 - Право
Біологія 150
091 Біологія
Природничі науки 636
101 Екологія
102 - Хімія
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 209
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
Інформаційні технології 650
122 Комп'ютерні науки
125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 0
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Публічне управління та адміністрування 18
281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 342
291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
292 - Міжнародні економічні відносини

Результат пошуку


Ізмалкова Анна Вікторівна

Фотографія відсутня Науковий ступінь: немає
Звання: немає
Сфера діяльності: комунікативна лінгвістика, прагматика
Факультет: Факультет філології, психології та іноземних мов
Підрозділ: Кафедра германської філології
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3516-5684
Google scholar: https://scholar.google.com/citations?user=NJMxxncAAAAJ&hl=ru
Scopus: немає
Web of Science: немає
Корп.ел.пошта: a.izmalkova@donnu.edu.ua
Профайл: http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=282#search

Праці

Знайдено документів: 10
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Ізмалкова Анна Вікторівна Мовні засоби вираження тактики "моделювання особистості адресата" в рекламному дискурсі Ізмалкова А. В. немає Актуальні питання вивчення германських, романських і слов’янських мов і літератур та методики викладання іноземних мов українська 2018 тези 220
Метою роботи є виділення та аналіз мовних засобів вираження тактики «моделювання особистості адресата» при реалізації комунікативної стратегії маніпуляції в рекламі автомобілів німецькою та англійською мовами

2 Ізмалкова Анна Вікторівна Тактика "аргуметанції" в рекламному дискурсі Ізмалкова А. В. немає Актуальні питання вивчення германських, романських і слов’янських мов і літератур та методики викладання іноземних мов українська 2019 тези 163
Метою пропонованої роботи є аналіз комунікативно-прагматичних особливостей тактики «аргументації» в рекламному дискурсі на прикладі реклами автомобілів німецькою мовою, а також аналіз особливостей використання лексичних і синтаксичних засобів її вираження

3 Ізмалкова Анна Вікторівна Language means to express the communicative tactic of “emphasis shifting” in advertising discourse Ізмалкова А. В. немає Лінгвістичні Студії англійська 2019 стаття 177
Розкрито суть маніпулятивного впливу комунікативної тактики «зміщення акценту» на реципієнта. Досліджені структурні та комунікативні особливості рекламних текстів, в яких використана тактика «зміщення акценту», на прикладі текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами. Проведений аналіз рекламних текстів на лексичному, стилістичному та синтаксичному рівнях

4 Ізмалкова Анна Вікторівна Реалізація комунікативної стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі рекламних текстів автомобілів) Ізмалкова А. В., Данцл Л. С. Вінниця Вісник студентського наукового товариства ДонНУ імені Василя Стуса українська 2017 стаття 225
Стаття присвячена дослідженню комунікативної стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі, а також комунікативним тактикам і мовним засобам, які використовуються для її реалізації в німецькомовній рекламі автомобілів. Специфіка досліджуваної теми передбачає застосування функціонального методу, а саме контекстуально-інтерпретаційного та прагматичного аналізу тексту для виділення комунікативних тактик реалізації стратегії маніпуляції. У результаті аналізу текстів реклами автомобілів виявлено та охарактеризовано п’ять основних комунікативних тактик: зміщення акценту, моделювання особистості адресата, акцентування уваги на бажаннях та потребах покупця, створення проблеми та її вирішення, унікальних пропозиції. Також встановлено, на рівні яких лексичних, синтаксичних і стилістичних засобів знаходять реалізацію виділені тактики.

5 Ізмалкова Анна Вікторівна Мовні засоби вираження тактики "акцентування уваги на потребах покупця" в рекламному дискурсі Ізмалкова А. В. немає Типологія мовних значень у діахронічному та зіставному аспектах українська 2018 стаття 282
Стаття присвячена дослідженню мовних засобів вираження комунікативної тактики «акцентування уваги на потребах покупця» як однієї з тактик реалізації комунікативної стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі на прикладі рекламних текстів автомобілів німецькою та англійською мовами. Метою дослідження є виявлення структурних та комунікативних особливостей текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами. Специфіка досліджуваної теми передбачає застосування контекстуально-інтерпретаційного та прагматичного аналізу тексту для встановлення мотивів і цілей автора рекламних текстів, а також оцінки ефективності впливу обраної комунікативної тактики на реципієнта; контент-аналізу для виявлення частоти використання окремих мовних засобів. У результаті дослідження були виділені та охарактеризовані структурні та комунікативні особливості текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами, зокрема були проаналізовані лексичні, синтаксичні та стилістичні засоби, характерні для та

6 Ізмалкова Анна Вікторівна Особливості рекламного дискурсу (на матеріалі рекламних текстів автомобілів) Ізмалкова А. В. немає Зіставне вивчення германських, романських і слов'янських мов і літератур українська 2016 тези 207
Робота присвячена вивченню рекламного дискурсу як роду комунікаційної діяльності. Тема, обрана для дослідження, актуальна і значуща для сучасної рекламної індустрії, адже реклама, а разом з нею і рекламний дискурс проникають майже в усі галузі людського життя, при цьому вона є потужним інструментом впливу на свідомість сучасної людини, що формує нові цінності та стереотипи. Крім того, вивчення різних видів дискурсу знаходиться в центрі уваги багатьох лінгвістичних наук, таких як прагмалінгвістика, соціолінгвістика і т. і., однак тема рекламного дискурсу освітлена в лінгвістичній літературі недостатньо

7 Ізмалкова Анна Вікторівна Тактика "зміщення акценту" при реалізації стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі Ізмалкова А. В. немає Зіставне вивчення германських, романських і слов'янських мов і літератур українська 2017 тези 179
Робота присвячена аналізу лінгвістичних особливостей комунікативної тактики «зміщення акценту» на рівні стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі на матеріалі німецькомовних текстів автомобілів

8 Ізмалкова Анна Вікторівна Лексичні засоби вираження тактики "акцентування уваги на бажаннях покупця" в німецькому рекламному дискурсі Ізмалкова А. В. немає Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідницької роботи за період 2017-2018 рр українська 2019 тези 216
Метою цієї роботи є дослідження комунікативно-прагматичних особливостей тактики «акцентування уваги на потребах покупця» як частини стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі на прикладі реклами автомобілів німецькою мовою, а також аналіз особливостей використання лексичних засобів її вираження

9 Ізмалкова Анна Вікторівна Lexikalische Mittel zum Ausdruck der Taktik "des unikalen Angebots" in Werbesprache (am Beispiel von Autowerbung) Ізмалкова А. В. немає Deutsch in der Ukraine: Traditionen, Erfolge, Aufgaben українська 2018 тези 228 no file
Метою дослідження є аналіз лексичних засобів, що використовуються для вираження тактики «унікальної пропозиції» при реалізації стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі

10 Ізмалкова Анна Вікторівна Реалізація тактики "демонстрації проблемної ситуації та способу виходу з неї" на прикладі реклами автмобілів німецькою мовою Ізмалкова А. В. немає Актуальні питання вивчення германських, романських і слов'янських мов і літератур та методики викладання іноземних мов українська 2020 тези 195 no file
Метою дослідження є аналіз особливостей використання лексичних і синтаксичних засобів вираження тактики «демонстрації проблемної ситуації та способу виходу з неї» в рекламному дискурсі на прикладі реклами автомобілів німецькою мовою