Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383715

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: профайли

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання тип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 93
011 Освітні, педагогічні науки
014 Середня освіта (фізика)
Культура і мистецтво 7
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1405
032 Історія та археологія
033 Філософія
034 Культурологія
035 - Філологія
Соціальні і поведінкові науки 718
051 - Економіка
052 - Політологія
053 Психологія
Журналістика 84
061 Журналістика
Управління та адміністрування 1044
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа та страхування
073 - Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Право 648
081 - Право
Біологія 150
091 Біологія
Природничі науки 636
101 Екологія
102 - Хімія
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 209
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
Інформаційні технології 650
122 Комп'ютерні науки
125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 0
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Публічне управління та адміністрування 18
281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 342
291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
292 - Міжнародні економічні відносини

Результат пошуку


Харитонова Олена Олексіївна

Фотографія відсутня Науковий ступінь: немає
Звання: немає
Сфера діяльності: методика викладання іноземних мов
Факультет: Факультет філології, психології та іноземних мов
Підрозділ: Кафедра романо-германської філології та зарубіжної літератури
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6693-9366
Google scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=foqo-HoAAAAJ
Scopus: немає
Web of Science: немає
Корп.ел.пошта: o.kharitonova@donnu.edu.ua
Профайл: http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=267#search

Праці

Знайдено документів: 4
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Харитонова Олена Олексіївна Дидактика багатомовності як основний напрямок викладання іноземних мов у сучасній Європі Харитонова О.О. Львів Психологія та педагогіка: необхідність впливу науки на розвиток практики в Україн : зб. тез наук. робіт українська 2016 тези 218
У роботі розглядаються особливості новітньої дидактики плюралінгвізму або багатомовності, що виникла на початку XXI століття в Європі. Відповідно до неї передбачається не звужувати викладання іноземної мови щоразу до викладання окремої мови, дисоціюючи її тим самим від інших мов, що вивчаються або практикуються учнями (студентами), а навпаки, підходити дуже експліцитно до викладання кожної мови як одиниці сукупності мов

2 Харитонова Олена Олексіївна Теоретичні засади, що визначають самостійну роботу студента Харитонова О.О. Львів Психологія та педагогіка: необхідність впливу науки на розвиток практики в Україн : зб. тез наук. робіт українська 2016 тези 213
У роботі розглядаються закономірності запровадження Європейської кредитно-трансферної й акумулюючої системи (ECTS). Аналізується сутність модульного навчання і самостійного роботи студента у її межах

3 Харитонова Олена Олексіївна Набуття фонетичної компетенції в системі вивчення іноземної мови Харитонова О.О. немає немає українська 2019 тези 232
У роботі аналізується важливість набуття студентами фонетичної компетенції в системі вивчення іноземної мови у контексті комунікативного підходу до навчання, розглядається модель трьох типів мотивації Шумана

4 Харитонова Олена Олексіївна Набуття фонетичної компетенції в системі вивчення іноземної мови Харитонова О.О. немає немає українська 2019 тези 185
У роботі аналізується важливість набуття студентами фонетичної компетенції в системі вивчення іноземної мови у контексті комунікативного підходу до навчання, розглядається модель трьох типів мотивації Шумана