Всього науковців
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383714
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383714
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць
Результат пошуку
Бойван Олеся Степанівна |
|
Науковий ступінь: Кандидат педагогічних наук Звання: немає Сфера діяльності: педагогіка, методика, філологія |
|
Факультет: | Факультет філології, психології та іноземних мов |
Підрозділ: | Кафедра теорії і практики перекладу |
ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-3512-0315 |
Google scholar: | https://scholar.google.com/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=N5Puk6gAAAAJ |
Scopus: | https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57223111111 |
Web of Science: | немає |
Корп.ел.пошта: | o.boivan@donnu.edu.ua |
Профайл: | http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=255#search |
Праці
Знайдено документів: 30№п.п. | Автор | Назва публікації | Спів.автори | Видавництво | Назва журналу | Мова | Рік | Тип | Запитів на цитування | Файл |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
1 | Бойван Олеся Степанівна | Формування гуманних стосунків у студентських групах на виховних годинах засобами інформаційно-комунікаційних технологій | Бойван О. С. | Умань | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини (педагогічні науки). | українська | 2015 | стаття | 235 | |
У статті приділяється увага проблемі використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі формування гуманних стосунків у студентських групах на виховних годинах. Дається ґрунтовна характеристика моральним якостям особистості: великодушності, товариськості, тактовності. Підкреслюється те, що інтеграція ІКТ у виховний процес значно підвищує його якість, збільшуючи можливості студентів здійснювати розширення власної індивідуальної траєкторії світосприйняття за допомогою різноманітних джерел інформації | ||||||||||
| ||||||||||
2 | Бойван Олеся Степанівна | Формування гуманно-ціннісних орієнтацій у студентів технічних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови у форматі англомовних клубів (English-Speaking Clubs) | Бойван О. С. | Умань | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини (педагогічні науки). | українська | 2017 | стаття | 228 | |
У статті акцентується увага на формуванні гуманно-ціннісних орієнтацій у студентів технічних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови в позанавчальній діяльності у форматі англомовних клубів (English-speaking clubs). Дається ґрунтовна характеристика гуманістичному підходу у навчально-виховній діяльності, підкреслюється те, що в невимушеній атмосфері клубу результативніше й краще відбувається засвоєння матеріалу із впровадженням його у мовну практику. При цьому взаємодія, взаємодопомога, розуміння й підтримка один одного є домінантами у створенні гуманних характеристик навчального процесу | ||||||||||
| ||||||||||
3 | Бойван Олеся Степанівна | Термінологічна компетентність у процесі вивчення іноземної мови як необхідна складова професійної культури майбутніх спеціалістів ІТ-сфери | Бойван О. С. | Вінниця | Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія | українська | 2019 | стаття | 210 | |
У статті акцентується увага на певних аспектах аналізу теоретичних методів формування професійно-термінологічної компетентності майбутніх фахівців ІТ-сфери та висвітленні особливості їх практичного застосування в навчальному процесі. Зазначено, що термінологічна компетентність є необхідною складовою та актуальним питанням сучасної професійної освіти для формування мовно-професійної культури майбутніх ІТ-фахівців. Запропоновано визначення термінологічної компетентності майбутніх фахівців ІТ-галузі як сформовану здатність влучно, доцільно й змістовно використовувати комп’ютерні терміни у процесі виконання своїх обов’язків, розуміти й створювати вузько-спеціалізовані висловлювання у різних ситуаціях професійного спілкування із влучним застосуванням фахової лексики, маючи за основу навчання у вищому навчальному закладі, та мотивуючи себе особистісною відповідальністю за обраний напрямок професійної діяльності | ||||||||||
| ||||||||||
4 | Бойван Олеся Степанівна | Гуманний аспект як складова концепту «жертовність» у творах Оскара Вайльда | Бойван О.С., Дзюбан М.Д. | Вінниця | Типологія мовних значень у діахронічному та зіставному аспектах | українська | 2019 | стаття | 177 | |
У статті акцентується увага на важливості розуміння та сприйняття концепту «жертовність» і його гуманної складової на прикладах творів Оскара Вайльда. За матеріал дослідження було обрано казки О. Вайльда, оскільки у них втілено основний життєвий принцип автора, відповідно до якого творчість не є «імітацією життя», так як «описує те, чого ніколи не було», а глибинним баченням реальності у всіх її яскравих проявах. Було виконано детальний опис казок “The Nightingale and the Rose”, “The Happy Prince”, “The Devoted Friend”, оскільки вважаємо, що за допомогою цих творів можна вдало відтворити й охарактеризувати зазначену проблематику дослідження. Визначено поняття «жертовність» як потенційну складову системи особистісних вартостей, що сприяє становленню й розвитку вольового зусилля через призму внутрішніх переживань та почуттів. Тут втілюється єдність свідомості, почуття і поведінки, тобто «слово не розходиться з ділом». Разом з тим, відмічено, що сьогодні посилюється інтерес до проблем так | ||||||||||
| ||||||||||
5 | Бойван Олеся Степанівна | Розвиток критичного мислення на гуманної взаємодії студентів на заняттях з розмовної практики основі. | Бойван О.С., Запухляк І.М. | Вінниця | Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія | українська | 2020 | стаття | 218 | |
У статті висвітлено теорію необхідності розвитку критичного мислення на основі гуманної взаємодії студентів на заняттях з розмовної практики. Беззаперечним є те, що розвиток критичного мислення є найбільш використовуваним напрямком педагогічної діяльності в часи інтенсивних со¬ціальних змін, коли неможливо діяти без постійного пристосування до нових по¬літичних, інформаційних, економічних та інших обставин. У статті охарактеризовано теоретичні складові досліджуваної проблематики на основі аналізу різноманітних наукових джерел. Встановлено, що студент, який вміє критично мислити, володіє різноманітними способами інтерпретації й оцінки навчальної інформації, здатний виділяти протиріччя й типи наявних структур, аргументувати свій погляд, опираючись не тільки на логіку, але й на позицію співрозмовника. Акцентовано увагу на тому, що критичне мислення стає плідним тоді, коли основа його формування відбувається у позитивно-емоційному середовищі, в процесі гуманної співпраці, тобто значущість | ||||||||||
| ||||||||||
6 | Бойван Олеся Степанівна | Вербалізація концепту POWER на основі твору Джорджа Мартіна «Гра престолів | Бойван О.С., Ковтун О.В. | немає | Закарпатські філологічні студії. Вип. 14, | українська | 2020 | стаття | 215 | |
У статті на матеріалі твору «Гра престолів» Дж. Мартіна – американського письменника-фантаста – проаналізовано та надано детальну характеристику концепту POWER, що, насамперед розглядається як категорія сили та влади, тому для виявлення його глибинної природи була акцентовано на особливості реалізації та репрезентації досліджуваного концепту. На основі аналізу останніх досліджень та публікацій було встановлено, що концепт виявляється, перш за все, на лексичному рівні й постає основною, повноцінною одиницею, яка реалізує творче індивідуально-авторське сприйняття й розуміння дійсності. У працях багатьох учених знаходить підтвердження ідея, що концепти відбивають цілісну картину всесвіту, яка існує поза мовним простором і лише вербалізується в ньому. В науковій розвідці поставлено завдання дослідити структуру концепту POWER у мовно-літературному просторі на основі твору Дж. Мартіна «Гра престолів», а також визначити структурні складники цього концепту | ||||||||||
| ||||||||||
7 | Бойван Олеся Степанівна | Антропоніми та їх ключові характеристики у книгах Дж. К. Роулінг «Гаррі Поттер | Бойван О.С., Ковтун О.В. | немає | Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації | українська | 2020 | стаття | 263 | |
У статті проаналізовано особливості вживання антропонімів та визначені їхні основні характеристики на основі художніх творів Дж. К. Роулінг «Гаррі Поттер». Зокрема, увагу зосереджено на вивченні такого напряму сучасної лінгвістики, як ономастика, що вивчає власні назви. Також досліджені певні особливості антропонімів як окремого класу власних назв та узагальнення знань і уявлень людини про світ, інтеграції лінгвістичного та екстралінгвістичного знання в їхній семантиці, ролі творчої та практичної діяльності людини в процесах словотворення. Зазначено, що саме таке накопичення понятійних аспектів генерує та запам’ятовує своєрідний, притаманний лише певному народу соціально-культурний код, його побут, звичаї, вірування, емоції, загалом, ментальність носіїв тієї чи тієї лінгвокультури. Антропоніми – це передусім ті мовно-мовленнєві одиниці, що моделюють особливості національного лінгвістичного відображення картини буття кожного окремого етносу. Постулюється ідея, що антропоніми та їхні пох | ||||||||||
| ||||||||||
8 | Бойван Олеся Степанівна | Технічне обслуговування та ремонт апаратури зв’язку та оргтехніки | Бойван О. С. | Вінниця | немає | англійська | 2020 | навч. посіб. | 211 | no file |
Враховуючи важливість підготовки студентів, програма дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» передбачає вивчення т ематичної лексики, основ граматики, мовних штампів, професійних термінів і понять, та розвиток комунікаційних навичок ділового спілкування в сфері професійних контактів із зарубіжними партнерами. В результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти читати, розуміти і перекладати тексти із спеціальності; вести ділові бесіди; правильно вибирати мовні засоби залежно від ситуації і особливості співбесідника. Посібник вміщує добірку текстів та тренувальних вправ зі спеціальності, які д опоможуть студентам поглибити теоретичні знання, удосконалити комунікативні вміння та навички, навчитися формувати власну думку щодо прочитаного, збагатити словниковий запас фаховою термінологією для спілкування іноземною мовою, більше дізнатися про особливості майбутньої професійної діяльності. Дидактична ефекти | ||||||||||
| ||||||||||
9 | Бойван Олеся Степанівна | Upgrading of IT-English: Additional Manual for reading and Practice | Бойван О. С. | Вінниця | немає | англійська | 2020 | навч. посіб. | 202 | no file |
Nowadays the doors of foreign countries are widely opened, traveling by private invitation allowed, partnerships in trade, business and science encouraged, the ever increasing thirst for the English language is turning in to the demand to be taught as soon as possible. It is useful to think of mastering a language in terms of four related skills: two passive and two active. These are the skills of listening with understanding, to tell the language, that of reading it with understanding, and the active skills of self-expression through the spoken and written word. Because of this, it is necessary to have practice in listening to the language, in reading the language and in practicing | ||||||||||
| ||||||||||
10 | Бойван Олеся Степанівна | A How To For ITeens | Бойван О. С. | Вінниця | немає | англійська | 2020 | навч. посіб. | 231 | no file |
Learning language is not a matter of acquiring a set of rules and building up a large vocabulary. The student`s mastery of language is ultimately measured by how well he can use it, not by how much he knows it. This text-book includes a selection of practical texts with dialogues, grammatical and lexical exercises which are aimed to develop the necessary skills and habits while learning technical English. | ||||||||||
| ||||||||||
11 | Бойван Олеся Степанівна | Активізація пізнавальної діяльності студентів ВНЗ за допомогою мультимедійних презентацій на заняттях з англійської мови | Бойван О.С., Ковтун О. | немає | International Scientific and Practical Conference "Issues of Modern Philology in the Context of the Interaction of Languages and Cultures | англійська | 2020 | тези | 244 | no file |
У статті розглядаються питання розуміння тексту як початковий етап для подальшого тлумачення читача, інтерпретація тексту як важливий елемент у процесі вивчення іноземної мови. Автори розглядають співвідношення між розумінням тексту та його інтерпретацією, варіативність останньої. Взаємозв'язок вищезгаданих явищ є основою для введення інтерпретаційних текстових категорій, таких як точність, чіткість та глибинність; остання розглядається як поступова текстова категорія | ||||||||||
| ||||||||||
12 | Бойван Олеся Степанівна | Speech Etiquette as a Sociocultural Phenomenon | Boivan Olesia, Zapukhlyak Iryna | Запоріжжя | Стратегії розвитку та пріоритетні завдання філологічних наук : Міжнар. наук.-практ. конф. | англійська | 2020 | тези | 200 | no file |
In a wide meaning the speech etiquette characterizes practically any successful act of communication. Therefore speech etiquette is related to the so-called maxims of speech intercourse, which make co-operation of participants of communication possible and successful | ||||||||||
| ||||||||||
13 | Бойван Олеся Степанівна | Вивчення англійської мови – необхідна складова корпоративної культури ІТ-компаній | Бойван О., Ковтун О. | Вінниця | Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020) : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців | українська | 2020 | тези | 238 | |
У статті йдеться про активне використання англійської мови, як важливої частини корпоративної культури саме в ІТ-компаніях. Наголошується на комунікативному аспекті, як одному з важливих структурних елементів побудови правильної та ефективної взаємодії | ||||||||||
| ||||||||||
14 | Бойван Олеся Степанівна | Інтерпретація тексту у процесі вивчення іноземної мови | Ковтун О., Бойван О. | Mancheste | Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference «Science and Practice: Implementation to Modern Society» (January 26-28, 2020) | українська | 2020 | тези | 204 | |
У статті розглядаються питання розуміння тексту як початковий етап для подальшого тлумачення читача, інтерпретація тексту як важливий елемент у процесі вивчення іноземної мови. Автори розглядають співвідношення між розумінням тексту та його інтерпретацією, варіативність останньої. Взаємозв'язок вищезгаданих явищ є основою для введення інтерпретаційних текстових категорій, таких як точність, чіткість та глибинність; остання розглядається як поступова текстова категорія | ||||||||||
| ||||||||||
15 | Бойван Олеся Степанівна | Особливості творення номінації героїв англійських казок (на прикладі роману Дж.К. Роулінг «Гаррі Поттер та філософський камінь») | Бойван О., Ковтун О. | Луцьк | Традиційні та інноваційні підходи до наукових досліджень : матеріали міжнародної наукової конференції | українська | 2020 | тези | 211 | |
В ономастиці художнього твору найбільше навантаження несуть на собі антропоніми як невід’ємна частина засобів художньої виразності. Кожен письменник при виборі власних імен звертає увагу на їх фонеміку, морфеміку, які сприяють передачі експресивних відтінків. Підбираючи імена, автор орієнтується на реальний іменник, загальноприйняту формулу, за допомогою якої можна передати інформацію про соціальний, національний, віковий статус названого персонажа. Крім того, склад і сполучення антропонімів залежать від соціальної та естетичної позиції автора художнього тексту, від загального рівня культури письменника і культури того середовища, в якому живе персонаж | ||||||||||
| ||||||||||
16 | Бойван Олеся Степанівна | Precision automated phonetic analysis of speech signals for information technology of text-dependent authentication of a person by voice. | Bisikalo, O., Boivan, O., Khairova, N., Kovtun, O., Kovtun, V | немає | CEUR Workshop Proceedings, | англійська | 2021 | стаття | 84 | |
A model of the process of phonetic analysis of speech signals in the frequency and temporal spaces is highlighted in the article for the first time. The generalization of the spectral characteristics of the studied speech signals is formalized in the represented model as an optimization task of minimizing the functional of relative entropy in contrast to the existing models. The obtained mathematical apparatus made it possible to formulate metric for quantitative estimation of the quality of the phonetic analysis results and to propose an adaptive method of automated phonetic analysis with an integrated mechanism for counteracting the influence of Gaussian-type noise, found in the studied speech signal, on the final result | ||||||||||
| ||||||||||
17 | Бойван Олеся Степанівна | Method of Automated Transcribing of Speech Signals for Information Technology of Text-Dependent Authentication of a Person by Voice. | Bisikalo O., Kovtun V., Boivan O., Kovtun O. | немає | 11th International Conference on Advanced Computer Information Technologies, ACIT | англійська | 2021 | стаття | 123 | |
A brand new method of automated transcribing of speech signals of the selected language is represented in the article. In this method, in contrast to the existing ones, the result of transcribing is obtained as a solution of the task of optimization of the functional of relative entropy for each of the sequences of non-intersecting frames, which generalize the samples counts of the sampled speech signal | ||||||||||
| ||||||||||
18 | Бойван Олеся Степанівна | Research of the Influence of Phonation Variability on The Result of the Process of Recognition of Language Units | Bisikalo, O., Boivan, O., Kovtun, O., Kovtun | немає | CEUR Workshop Proceedingsthis link is disabled, | англійська | 2021 | стаття | 126 | |
The limited use of profile services in the corporate and government segments of cyberspace suggests that the task of recognizing the speech of more than one speaker in non-laboratory conditions is still relevant. The article presents the technology of improving the process of recognition of language units by integrating the model of the variability of their phonation in the decision rule. In the proposed technology, in contrast to existing ones, recognition occurs at the level of comparison of sound schemes of empirical and etalon language material in the common parametric space of acoustic, generative and language models | ||||||||||
| ||||||||||
19 | Бойван Олеся Степанівна | Теоретичні, практичні та методичні аспекти перекладу поетичних творів із української мови англійською мовою. | Бойван О.С., Кондратюк М.В. | немає | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: «Філологія». Вип. 53, Т. 2 | українська | 2022 | стаття | 114 | |
Мета статті – дослідити та проаналізувати аспекти перекладу поетичних творів, визначити основні труднощі перекладу, способи їх вирішення. Окрема увага приділя¬ється методологічним аспектам перекладу поетики для студентів факультетів іноземних мов | ||||||||||
| ||||||||||
20 | Бойван Олеся Степанівна | Деформації в процесі перекладу поезії з англійської мови українською | Бойван О.С., Кондратюк М.В | Вінниця | Наукові записки Вінницького державного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Філологія (мовознавство). Вип. 34 | українська | 2022 | стаття | 103 | |
У статті «Деформації в процесі перекладу поезії з англійської мови українською мовою» проаналізовано проблематику деформацій, беручи за основу поетичний твір Р. Кіплінга “If” та переклад Василя Стуса «Синові». Розглянуто саме поняття «переклад» й те, що відбувається певні зміни, коли потрібно передати думку автора оригіналу, беручи до уваги особливості мови перекладу та культуру традицій тієї чи іншої країни | ||||||||||
| ||||||||||
21 | Бойван Олеся Степанівна | Вербалізація категорії «Покликання» на основі художнього твору C. McCullough “The Thornbirds | Бойван О.С. | немає | Наукові перспективи. № 9 (27) | українська | 2022 | стаття | 89 | |
Дана наукова розвідка розкриває проблематику вербалізації категорії «Покликання» на основі художнього твору К. Маккалоу «Ті, що співають у терні». Схарактеризовано поняття «Покликання» з теологічної точки зору, провівши паралелі з іншими науками й світоглядами: психологією, педагогікою, філософією. Доведено, що категорія «Покликання» є багатозначна й широкоаспектна, бо базується на різноманітних цілях й визначеннях тієї чи іншої науки. У ході нашого дослідження були проаналізовані різноманітні джерела, де ключовою складовою є саме вищезгадана категорія, були вибрані найвдаліші визначення для подальшої практичної роботи над поданою тематикою | ||||||||||
| ||||||||||
22 | Бойван Олеся Степанівна | Gamification – the Urgent Component of the Formation of English Teachers Flexibility in Pandemic Times: Advantages, Disadvantages | Olesia Boivan, Oksana Kovtun | Riga, | Baltic Journal of Legal and Social Sciences, Number 1. | англійська | 2023 | стаття | 95 | |
The article deals with gamification – a modern, intensive method of studying the English language in the process of training of the future specialists at higher educational establishments. It is emphasized that there is a clear necessity to avoid excessive passion for education applications because of a danger of onesidedness and inflexibility in the language studying | ||||||||||
| ||||||||||
23 | Бойван Олеся Степанівна | Небезпека трансформації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі в «в студентотероризм». | Бойван О.С. | Дрогобич | Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр.Вип. 65. Т. 1 | українська | 2023 | стаття | 97 | |
Дана наукова розвідка передбачає розкриття суті студентоцентрованого підходу й має на меті теоретично обґрунтувати доцільність вище згаданого освітньогго тренду у вищих навчальних закладах та розробити практичні закономірності-правила, що применшують слабкі віхи навчально-виховного процесу, коли студент, будучи ядром освітнього процесу, в тій чи іншій мірі може трансформувати весь накопичений позитивний досвід на протиріччя й складнощі | ||||||||||
| ||||||||||
24 | Бойван Олеся Степанівна | МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО АСПЕКТУ«РОЗМОВНА ПРАКТИКА» S-PROJECT BOOK | Бойван О.С., Ковтун О.В. | Вінниця | немає | українська | 2021 | метод. рек. | 92 | no file |
Методичні рекомендації для вивчення англійської мови на основі проектного методу для здобувачів вищої освіти спеціальності 035 Філологія, освітніх програм Англійська та друга іноземна мови та літератури (переклад включно) / Німецька та друга іноземна мови та літератури (переклад включно), СО «Бакалавр». | ||||||||||
| ||||||||||
25 | Бойван Олеся Степанівна | Corporate English. Методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти | Бойван О.С. | Вінниця | немає | українська | 2021 | метод. рек. | 135 | no file |
Методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти спеціальності 035 Філологія, освітніх програм Англійська та друга іноземна мови та літератури (переклад включно) / Німецька та друга іноземна мови та літератури (переклад включно), СО «Магістр». | ||||||||||
| ||||||||||
26 | Бойван Олеся Степанівна | НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК “HEALTH IS ABOVE WEALTH” ДЛЯ АСПЕКТУ «РОЗМОВНА ПРАКТИКА» | Ковтун О.В., Бойван О.С., Запухляк І.М., Войтович О.О. | Вінниця | немає | українська | 2023 | навч.-метод. посіб. | 116 | no file |
Здобувачам вищої освіти СО «Бакалавр» 3 курсу навчання ОП Англійська та друга іноземна мови та літератури (переклад включно)та ОП Німецька та друга іноземна мови та літератури (переклад включно). | ||||||||||
| ||||||||||
27 | Бойван Олеся Степанівна | НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК “HEALTH IS ABOVE WEALTH” ДЛЯ АСПЕКТУ «РОЗМОВНА ПРАКТИКА (Teacher`s Book) | Ковтун О.В., Бойван О.С., Запухляк І.М., Войтович О.О. | Вінниця | немає | українська | 2023 | навч.-метод. посіб. | 101 | no file |
Здобувачам вищої освіти СО «Бакалавр» 3 курсу навчання ОП Англійська та друга іноземна мови та літератури (переклад включно)та ОП Німецька та друга іноземна мови та літератури (переклад включно). | ||||||||||
| ||||||||||
28 | Бойван Олеся Степанівна | IURA SCRIPTA. IURA NON SCRIPTA. (student`s book) | Ковтун О.В., Бойван О.С., Войтович О.О. | Вінниця | немає | українська | 2023 | метод. рек. | 140 | no file |
Методичні рекомендації для вивчення англійської мови для здобувачів вищої освіти СО «Бакалавр» 3 курсу навчання ОП Англійська та друга іноземна мови та літератури (переклад включно) й ОП Німецька та друга іноземна мови та літератури (переклад включно). | ||||||||||
| ||||||||||
29 | Бойван Олеся Степанівна | IURA SCRIPTA. IURA NON SCRIPTA. (teacher`s book) | Ковтун О.В., Бойван О.С., Войтович О.О. | Вінниця | немає | українська | 2023 | метод. рек. | 76 | no file |
Методичні рекомендації для вивчення англійської мови для здобувачів вищої освіти СО «Бакалавр» 3 курсу навчання ОП Англійська та друга іноземна мови та літератури (переклад включно) й ОП Німецька та друга іноземна мови та літератури (переклад включно). | ||||||||||
| ||||||||||
30 | Бойван Олеся Степанівна | Навчально-методичний посібник з Теоретичного курсу з першої іноземної мови (Історія мови, порівняльна лексикологія, порівняльна граматика, теоретична фонетика, лінгвокраїнознавство, порівняльна стилістика) | Гнатюк Л. Залужна О., Ковтун О.,Юрковська М., Бойван О., Кришталь С.,Стрюк Н. | Вінниця | немає | українська | 2023 | навч.-метод. посіб | 124 | |
немає | ||||||||||
|