Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
239
Всього праць
6417
Завантажень
5
Зап. на цитування
4

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: Профайли Архів

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання tип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 100
А1 Освітні науки / 011 Освітні, педагогічні науки
А4 Середня освіта (за предметними спеціальностями) / 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями)
Культура і мистецтво 19
В13 Бібліотечна, інформаційна та архівна справа / 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1507
В9 Історія та археологія / 032 Історія та археологія
В10 Філософія / 033 Філософія
В12 Культурологія та музеєзнавство / 034 Культурологія
В11 Філологія (за спеціалізаціями) / 035 Філологія (крім програм фахової передвищої освіти)
Соціальні і поведінкові науки 769
С1 Економіка/ 051 Економіка (крім програм фахової передвищої освіти)
С2 Політологія / 052 - Політологія
С4 Психологія / 053 Психологія
Журналістика 87
С7 Журналістика / 061 Журналістика
Управління та адміністрування 1097
D1 Облік і оподаткування / 071 Облік і оподаткування
D2 Фінанси, банківська справа, страхування, фондовий ринок / 072 Фінанси, банківська справа та страхування
D3 Менеджмент/073 - Менеджмент
D5 Маркетинг / 075 Маркетинг
D3 Менеджмент/076 Підприємництво та торгівля
Право 670
D8 Право / 081 Право (крім програм фахової передвищої освіти)
Біологія 157
Е1 Біологія та біохімія/091 Біологія
Природничі науки 674
Е2 Екологія/101 Екологія
Е3 Хімія/102 - Хімія
Е5 Фізика та астрономія/104 Фізика та астрономія
Е6 Прикладна фізика та наноматеріали/105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 223
Е7 Математика /111 Математика
Е8 Статистика / 112 Статистика
F1 Прикладна математика / 113 Прикладна математика
Інформаційні технології 693
F3 Комп’ютерні науки / 122 Комп'ютерні науки
F5 Кібербезпека та захист інформації / 125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 21
G6 Інформаційно-вимірювальні технології / 152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
І 10 Соціальна робота та консультування / 232 Соціальне забезпечення
Публічне управління та адміністрування 28
D4 Публічне управління та адміністрування / 281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 352
С3 Міжнародні відносини / 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
С1.02 Міжнародні економічні відносини / 292 - Міжнародні економічні відносини
D9 Міжнародне право / 293 Міжнародне право

Результат пошуку


Янчук Тетяна Василівна

Фотографія відсутня Науковий ступінь: Кандидат економічних наук
Звання: Доцент
Сфера діяльності: автоматизація маркетингової діяльності; digital-маркетинг; інтернет-маркетинг; впровадження інформаційних технологій на підприємства малого та середнього бізнесу
Факультет: Економічний факультет
Підрозділ: Кафедра маркетингу та бізнес-аналітики
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3901-7670
Google scholar: https://scholar.google.ru/citations?hl=ru&pli=1&user=C2L1OP8AAAAJ
Scopus: немає
Web of Science: https://www.researchgate.net/profile/Tanya_Yanchuk
Корп.ел.пошта: t.yanchuk@donnu.edu.ua
Профайл: http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=239#search

Праці

Знайдено документів: 15
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Янчук Тетяна Василівна Managing the development of innovation business processes with automated information systems М.П. Войнаренко, Л.В. Джулій, О.М. Кузьміна, Т.В Янчук немає Маркетинг і менеджмент інновацій англійська 2017 стаття 0
The article analyzes management science development, examines the management process essence through the business processes allocation as a sequence of actions aimed at achieving the ultimate, measurable and concrete result. The definition of innovative business processes was provided. Their target direction and informational interconnection were distinguished. The scientific-methodical approach to assessing the effectiveness of the information technology implementation in the innovative business process, which involves the all costs and risks gradual account, is proposed. Constructed the enterprise innovative business processes management algorithm and it is substantiated that the use of IT provides shaping of an information management system for innovative business processes, construction of an effective mechanism for their implementation

2 Янчук Тетяна Василівна Впровадження інформаційних технологій в управління маркетинговою діяльністю підприємства К.О. Статкевич, Т.В Янчук немає Economic and law paradigm of modern society українська 2017 стаття 0
У статті обумовлюються причини низького рівня впровадження інформаційних технологій на сучасних українських підприємствах. Крім цього, надається коротка характеристика основних програмних продуктів у маркетинговій діяльності. У статті описано програми, які застосовують сучасні швейні фабрики та пропозиції щодо впровадження найбільш оптимальних інформаційних технологій. Особливо детально проаналізовано алгоритм вибору найкращого ІТ-варіанту

3 Янчук Тетяна Василівна Використання сучасних інформаційних технологій в маркетинговому механізмі державного управління у регіональному розвитку Т.В Янчук немає Економіка і організація управління українська 2017 стаття 0
В статті розглядаються актуальність використання інформаційних технологій в маркетинговому механізмі державного управління у регіональному розвитку. Наслідком розвитку ринкових відносин в Україні є радикальні зміни в управлінні економічними процесами, які призвели до необхідності удосконалення процесів державного управління. В сучасних умовах усе більше поширення й застосування одержують інформаційні технології, які забезпечують оптимізацію діяльності, інтеграцію і зв'язок із зовнішнім середовищем на сучасному динамічному ринку. Реалізація впровадження маркетингових технологій у публічну діяльність дасть змогу підвищити результативність роботи, успішно розв’язувати проблеми соціально- економічного розвитку територіальних громад

4 Янчук Тетяна Василівна Інтернет-реклама: тенденції та перспективи розвитку А.С. Шаповал, Т.В Янчук немає Інфраструктура ринку українська 2018 стаття 0
У статті проаналізовано та виявлено тенденції у становленні та розвитку ринку Інтернет-реклами. Проаналізовано обсяг рекламного ринку в Україні, а також обсяг ринку Інтернет-реклами. Розглянуто досвід розвитку Інтернет-реклами та визначено найпопулярніші Інтернет-платформи для реклами та рекламодавців в Україні. Зосереджено увагу на ефективності Інтернетреклами та особливостях її впливу на аудиторію

5 Янчук Тетяна Василівна Сучасна інноваційна система організації та управління логістичними операціями О.С. Кузнецов, Т.В Янчук немає Приазовський економічний вісник українська 2018 стаття 0
У статті обґрунтовано управління підприємством як логістичною системою, що дає можливість підвищувати якість і адаптивність управління. Розглядається сутність інноваційної системи організації та управління логістичними системами. Доведено необхідність застосування інноваційних впроваджень у логістичну систему діяльності сучасного підприємства. Проведено дослідження шляхів використання інноваційних методів управління логістичними процесами і розроблено практичні рекомендації щодо їх удосконалення за критерієм якості

6 Янчук Тетяна Василівна Використання цифрових технологій в маркетингової діяльності А.О. Кравцова, Т.В Янчук немає Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського українська 2018 стаття 0
Стаття присвячена аналізу використання цифрових технологій у маркетингу для просування товару та послуг,на просторах Інтернет ресурсів. Виокремлено три основні фактори, що дозволяють змінити підхід до маркетингу. Визначено та розглянуто чотири основні етапи цифрового маркетингу, через які проходять компанії, що вирішили його використовувати. Наведено основі інструменти, що використовуються при здійсненні маркетингової діяльності у компаніях. Представлено порівняння основних догм традиційного та цифрового маркетингу, та дана їх коротка характеристика. На основі проведеного дослідження та особливостей використання цифрових технологій у маркетингу визначено їх переваги та недоліки

7 Янчук Тетяна Василівна Сучасний механізм управління маркетинговою діяльністю з використанням інформаційних технологій О.Л. Мусієнко, Т.В Янчук немає Східна Європа: економіка, бізнес та управління українська 2019 стаття 0
У статті розглянуто питання покращення маркетингової діяльності підприємств засобами сучасних інформаційних технологій. На основі узагальнення наукових праць проведено характеристику теоретичних аспектів механізму управління маркетинговою діяльністю з використанням інформаційних технологій. Досліджено програмні продукти, які дають змогу автоматизувати маркетингову діяльність підприємства. Впровадження такого інформаційного забезпечення дасть змогу скоротити час на прийняття управлінських рішень та допоможе підприємствам успішно функціонувати в умовах сучасного ринкового середовища. Окремо розглянуто декілька варіантів вибору ведення бізнесу. Проаналізовані тарифи виконавців сфери IT у світі. За підсумками теоретичних досліджень складено схему механізму управління маркетинговою діяльністю з використанням інформаційних технологій

8 Янчук Тетяна Василівна Взаємозв’язок CRM-системи та соціальних мереж як метод покращення діяльності підприємства О.М. Кузьміна, К.О. Статкевич, Т.В Янчук немає Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки українська 2019 стаття 0
В роботі проаналізовано необхідність впровадження CRM-систем та розвиток бренду у соціальних мережах як окремих взаємозалежних елементів. Так як існує інтегрована SCRM-система, проте її функціонал обмежується лише роботою в Інтернеті. Основною метою дослідження є обґрунтування теоретичних та практичних положень механізму СRM і соціальних мереж діяльності на сучасних підприємствах легкої промисловості (а саме підприємств швейної галузі). Об’єктом дослідження є вінницьке підприємство ПАТ «Володарка», що спеціалізується на пошиві класичного чоловічого одягу. У роботі використовувались загальнонаукові і спеціальні методи дослідження, а саме: методи аналізу та синтезу; методи статистичного аналізу показників економічної діяльності підприємств. Отримані результати показали важливість застосування сучасних інформаційних технологій для підприємства швейної промисловості

9 Янчук Тетяна Василівна Товарна інноваційна політика підприємства харчової промисловості М.І. Сотник, Т.В Янчук немає Інфраструктура ринку українська 2019 стаття 0
У статті розглянуто товарну політику підприємства, нові інноваційні процеси, сучасні технології. Досліджено формування ефективної інноваційної політики підприємств харчової промисловості, у т. ч. пов'язаної з упровадженням товарних інновацій, які будуть можливими за умов виконання підприємствами певних дій. Акцентовано увагу на важливості створення нових товарів, які зумовлюють прорив на ринок, розширюють його, приносячи прибуток, підсилюючи увагу споживача і виділяючи його серед конкурентів. Проведено характеристику основних заходів, необхідних для модернізації процесу роботи підприємства. Здійснено аналіз політики конкурентів, що забезпечить виявлення власних конкурентних переваг, недоліків та пошук найкращих варіантів прийняття рішень, що впливатимуть на нормальне функціонування підприємства. Доведено, що підприємства харчової промисловості, які здійснюють інноваційну діяльність у значних масштабах, володіють високим інтелектуальним потенціалом

10 Янчук Тетяна Василівна Взаємозв’язок маркетингу та фінансової стійкості молокопереробних підприємств М.І. Сотник, Т.В Янчук немає Economic and law paradigm of modern society українська 2019 стаття 0 no file
В роботі досліджено взаємозв`язок маркетингу та фінансової стійкості підприємства молочної галузі за допомогою теоретичних, організаційних та методичних аспектів. Проведено оцінку потенціалу компанії. Проаналізовано методи та основні правила при прогнозуванні результатів діяльності молокопереробних підприємств. Розроблено алгоритм прогнозування на основі методів економіко-математичного моделювання. Удосконалено підходи до формування стратегії фінансової стійкості інструментами фінансового менеджменту; обґрунтовано необхідність взаємодії маркетингу та фінансової стійкості шляхом прогнозування обсягів продажу підприємства

11 Янчук Тетяна Василівна Ефективність упровадження маркетингових технологій на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу Т.В. Янчук, К.Р. Любінчак, А.Ю. Вовколуп немає Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство українська 2020 стаття 0
Стаття присвячена питанню необхідності використання маркетингових технологій на підприємствах го- тельно-ресторанного бізнесу. Розглянуто проблеми готельно-ресторанного бізнесу та туризму в Україні, які стають особливо актуальними в сучасних умовах економічної кризи, також визначені напрями їхнього розвитку. Досліджено напрями розвитку та застосування маркетингових технологій у господарській діяльності закладів готельно-ресторанного бізнесу та туризму. У роботі проведено аналіз діяльності готельно-ресторанного бізнесу, визначено роль маркетингу в діяльності цієї сфери, розглянуто питання необхідності автоматизації підприємств готельного господарства, напрями вибору програмних продуктів, обґрунтовано застосування заходів PR-технологій та результати впровадження. Вказано на основні PR-заходи, які найчастіше використовуються підприємствами готельно-ресторанного бізнесу задля підвищення ефективності своєї діяльності та встановлення тісних зв'язків із клієнтами

12 Янчук Тетяна Василівна Methodology for assessing the harmony of economic relations between participants of the agrofood market Kravchenko O., Kucher A., Yanchuk T., Stavska Y. немає European Journal of Sustainable Development англійська 2020 стаття 0
The purpose of the paper is to summarize the principles of harmonization of economic relations between participants of the agrofood market of Ukraine, in particular, the livestock products market, and to create a system of criteria for socio-ecological and economic assessment of the level of harmony of these relations with adherence to the principle of inclusivity. The results of a systematic review convincingly show that the basic principles of harmonization of economic relations between the livestock market participants shall be as follows: the principle of inclusivity, maximizing the mutual benefit of all parties to relationship, the consistency of their economic interests (or the principle of consensus), the principle of systematization, controllability, social fairness, openness and scientific validity

13 Янчук Тетяна Василівна Фінансово-економічний механізм регіонального розвитку України в умовах адміністративно-територіальної реформи М.Ю. Мироненко, В.І. Матвійчук, О.М. Ковальова, Т.І. Пізняк, Т.В Янчук Kosice немає українська 2017 монографія 0
Вивчено деякі аспекти формування регіональних фінансових ресурсів. Досліджено проблеми та визначені напрями забезпечення соціальноекономічного розвитку регіонів в контексті ефективного управління фінансовими ресурсами

14 Янчук Тетяна Василівна The observation of additional functions of steam digital distribution service Dubel M, Т.Yanchuk немає Економіка і організація управління англійська 2017 стаття 0
The article is devoted to research on the development of digital distribution and its impact on e-commerce. The actual and potential impact of the introduction of digital technologies on employees and consumers is revealed. The popularity of digital distribution in general, and computer games in particular, is growing every year. Despite the economic crisis, the revenues of these services have a positive dynamics. The distribution service of computer games enables the user to purchase a computer game or an in-game item on the Internet. The aim of the work is to study the Steam complex as an independent marketing complex with well-developed economic and social composite activities and additional features such as an in-game item exchange. The main additional functions of the digital distribution service and the direction of improving the activity of the Internet store Steam are considered

15 Янчук Тетяна Василівна Значення CRM-систем на промисловому ринку Т.С. Крупчатні¬кова, Т.В Янчук немає Вісник хмельницького національного університету. Економічні науки. Том 2. 5. українська 2018 стаття 0
У даній роботі характеризується CRM-система як інструмент ефективного управління відносинами з клієнтами підприємства на промисловому ринку. Розкрито сутність та значення використання CRM-технологій, визначено основні складові системи та завдання, які вирішуються в ході впровадження CRM. В результаті проведеного аналізу українського ринку CRM-систем визначені основні постачальники та їх вага у даному сегменті. З’ясовані причини виникнення проблем, які заважають активному впровадженню CRM-систем у роботу підприємства на промисловому ринку України