Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383718

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: профайли

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання тип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 93
011 Освітні, педагогічні науки
014 Середня освіта (фізика)
Культура і мистецтво 7
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1405
032 Історія та археологія
033 Філософія
034 Культурологія
035 - Філологія
Соціальні і поведінкові науки 718
051 - Економіка
052 - Політологія
053 Психологія
Журналістика 84
061 Журналістика
Управління та адміністрування 1044
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа та страхування
073 - Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Право 648
081 - Право
Біологія 150
091 Біологія
Природничі науки 636
101 Екологія
102 - Хімія
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 209
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
Інформаційні технології 650
122 Комп'ютерні науки
125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 0
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Публічне управління та адміністрування 18
281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 342
291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
292 - Міжнародні економічні відносини

Результат пошуку


Солоненко Юлія Валеріївна

Фотографія відсутня Науковий ступінь: Кандидат економічних наук
Звання: немає
Сфера діяльності: сімейний бізнес, інвестування, економіка, економіка підприємства
Факультет: Економічний факультет
Підрозділ: Кафедра підприємництва, корпоративної та просторової економіки
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1696-2151
Google scholar: https://scholar.google.com/citations?hl=ru&user=CWS1pK0AAAAJ
Scopus: немає
Web of Science: немає
Корп.ел.пошта: u.solonenko@donnu.edu.ua
Профайл: http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=230#search

Праці

Знайдено документів: 14
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Солоненко Юлія Валеріївна Концептуальні основи формування організаційно-економічного механізму управління підприємствами сімейного бізнесу Савченко, М.В. Солоненко, Ю.В. немає Управління економікою: теорія та практика українська 2018 стаття 256
На основі дослідження етимології категорії «механізм» визначено історичні напрями її формування. Викладено підходи до тлумачення організаційно-економічного механізму управління. Надано авторське трактування організаційно-економічного механізму управління підприємствами сімейного бізнесу. Запропоновано концепцію формування організаційно-економічного механізму управління підприємствами сімейного бізнесу. Визначено основні принципи управління підприємствами сімейного бізнесу. Обґрунтовано інструментально-методичну складову концепції через систему оцінки ефективності організаційно-економічного механізму управління підприємствами сімейного бізнесу, аналіз тенденцій розвитку підприємств сімейного бізнесу, а також аналіз передумов та чинників розвитку підприємств сімейного бізнесу

2 Солоненко Юлія Валеріївна Методичний підхід до оцінки стійкості підприємств сімейного бізнесу Савченко, М.В. Солоненко, Ю.В. Маріуполь Збірник наукових праць Донецького державного університету управління. Серія «Економіка» українська 2019 стаття 550
У статті досліджені особливості оцінки стійкості підприємств сімейного бізнесу. Визначені виміри цілей, які переслідує підприємство сімейного бізнесу. Доповнена класифікація стійкості підприємства запропонованими класифікаційними ознаками, які притаманні підприємствам сімейного бізнесу. Визначена методика оцінки стійкості підприємств сімейного бізнесу

3 Солоненко Юлія Валеріївна Конкурентні стратегії національних виробників агропромислової продукції у сучасній парадигмі глобального економічного середовища Солоненко Ю. В. та ін. Вінниця немає українська 2019 монографія 263
Розглянуто теоретико-методологічні аспекти розвитку світового ринку сільськогосподарської продукції в умовах глобалізаційних процесів, трансформаційні процеси у стратегії аграрного підприємництва в глобальній мережі взаємодії, обґрунтовано стратегії інноваційного розвитку підприємств галузі, а також практику їхньої імплементації суб’єктами аграрного бізнесу на європейських ринках, визначено перспективи розвитку аграрного підприємництва в умовах цифрових трансформацій, запропоновано шляхи удосконалення управління розвитком соціально-економічних систем в аграрному секторі. Для керівників органів влади та управління різних рівнів, керівників і фахівців підприємств, зокрема агропромислових, науковців, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей

4 Солоненко Юлія Валеріївна УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СІМЕЙНОГО БІЗНЕСУ Савченко М. В., Солоненко Ю. В немає Економіка і організація управління українська 2019 стаття 258
У статті розглянуто науково-практичні та методичні підходи до визначення оцінки стійкості та управління ризиками підприємств сімейного бізнесу на прикладі сімейних фермерських господарств вінницької області. Виділені індикатори оцінки стійкості підприємства сімейного бізнесу, запропоновано використовувати метод балів, що розраховується за матричним методом поетапно. Така оцінка допоможе оцінити запропоноване поняття сім’я-стійкість підприємства, що включає в себе: сімейну гармонію, сімейне багатство, зростання людського капіталу сім’ї, розвиток наступних поколінь, репутацію сім’ї в суспільстві. Особливо слід відзначити той факт, що будь-яке підприємство сімейного бізнесу, використовуючи запропоновану методику оцінювання стійкості, має можливість самостійно провести відповідні розрахунки і визначити місце підприємства на ринку товарів і послуг, зробити аналіз і висновки, спрямовані на поліпшення їх діяльності

5 Солоненко Юлія Валеріївна Сімейний бізнес як наукова дисципліна: інтелектуальна траєкторія становлення та розвитку Солоненко Ю. В. немає Економіка і організація управління українська 2020 стаття 259
У статті розглянуто етапи становлення сімейного бізнесу як наукової дисципліни. Представлено характеристику кожного етапу, особливості формування та змістове наповнення. У 50-х роках 20 століття сімейний бізнес став об'єктом наукових досліджень, а на кінець другого десятиліття 21 століття уже досяг стадії нормальної науки. Окреслено основні теоретичні та практичні засади наукової дисципліни. Визнана необхідність подальшої розробки базової теорії та методології сімейного бізнесу як найпоширенішої та найстійкішої форми підприємницької діяльності

6 Солоненко Юлія Валеріївна Феномен сімейних транснаціональних корпорацій у системі економік країн світу Солоненко Ю. В. немає Галицький економічний вісник українська 2020 стаття 273
Присвячено феномену транснаціональних сімейних компаній та їх ролі у системі розвитку економік країн світу. Відомими представиками сімейних транснаціональних корпорацій є: Австрія (Red Bull, Swarovski Crystal), Данія (Lego), Франція (Hermes, L’Oreal, Gucci, Puma, Peugeot, Citroen), Німеччина (Adidas, BMW, Bosch, Henkel, Metro, Porsche, Siemens), Італія (Benetton, Ferrero, FIAT, Prada), Японія (Toyota, Suntory), Південна Корея (Korean Air, LG, Samsung, Hyundai), Південна Африка (De Beers), Нідерланди (Heineken), США (Cargill, Ford Motor, Hallmark, Hilton, Mars, Wal-Mart) та інші. Запропоновано дифініцію «сімейна транснаціональна корпорація». Визначено сутність сімейних транснаціональних корпорацій та виявлено їхні основні характеристики. Теоретичною основою функціонування сімейного бізнесу є трикомпонентна модель, яка складається з сім’ї, власності та управління

7 Солоненко Юлія Валеріївна Інтернаціоналізація сімейного бізнесу: сутність процесу та чинники впливу Солоненко Ю. В. немає Економіка і організація управління українська 2018 стаття 251
У статті розглянуто роль та місце сімейного бізнесу як ефективної форми підприємництва у світовій економіці. Представлено інтернаціоналізацію сімейних компаній як тенденцію сучасного підприємницького середовища. Визначено зміст та напрями інтернаціоналізації сімейного бізнесу. Узагальнено чинники впливу та особливості інтернаціоналізації сімейних компаній. Приведено приклади інтегрування українських сімейних компаній у світову економіку. Виявлено переваги інтернаціоналізації для сімейних компаній. Окреслено взаємозв’язки між інтернаціоналізацією і брендами сімейного бізнесу, управлінням сімейними фірмами, комунікаційною мережею сімейних компаній

8 Солоненко Юлія Валеріївна Рольова ідентифікація засновника сімейного бізнесу. Теоретичні та прикладні питання економіки Солоненко Ю. В.. Трегубов О. С. немає Теоретичні та прикладні питання економіки українська 2018 стаття 266
У статті розглянуто роль та місце сімейного бізнесу як ефективної форми підприємництва у світовій економіці. Виявлено, ідентифіковано та проаналізовано основні ролі засновника сімейного бізнесу в умовах ринкової економіки з перспективами застосування результатів дослідження в українському підприємницькому середовищі. Визначено, що засновник сімейної компанії може одночасно грати кілька стратегічних ролей у розвитку родини та бізнесу: виключно власник; власник / керівник вищої ланки; власник / член родини; власник / член родини / керівник вищої ланки; власник / член ради директорів; власник / член родини / член ради директорів; власник / член родини / член ради директорів / керівник вищої ланки. Узагальнено основні позитивні та негативні складові діяльності підприємця-власника

9 Солоненко Юлія Валеріївна Інституалізація сімейного фермерського господарства в контексті розвитку сімейного бізнесу в Україні Солоненко Ю. В. немає Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка українська 2016 стаття 272
У статті досліджено становище сімейних фермерських господарств у світі, підкреслена їх ключова роль у забез- печенні продовольчої безпеки та збереженні природних ресурсів. Розглянуто діяльність Продовольчої і сільськогос- подарської організації (ФАО) ООН спрямованої на підтримку та розвиток сімейних фермерських господарств на регіо- нальному, національному, міжнародному рівнях. Проаналізовано заходи держави та суспільства з питань інституалі- зації сімейних фермерських господарств в Україні. Окреслено перспективи становлення українських сімейних ферм та запропоновано інституційні механізми щодо забезпечення функціонування збалансованої життєздатної моделі сі- мейного фермерського господарювання в контексті розвитку сімейного бізнесу в Україні

10 Солоненко Юлія Валеріївна Управління сімейним бізнесом в умовах ринкової економіки. Економіка і організація управління Солоненко Ю. В. немає Економіка і організація управління українська 2016 стаття 218
В статті розкрито роль сімейного бізнесу в соціально-економічному розвитку світового ринкового господарювання. Проаналізовано підготовку наступника як ключової фігури вищої ланки керівництва компанією. Досліджено систему управління сімейним бізнесом, яка складається з сімейного управління та корпоративного управління. Окреслено коло завдань управління сімейним підприємством відповідно до стадій його розвитку. Сформульовано основні відмінності між сімейним та несімейним бізнесом. Визначено фактори впливу на успішне фунціонування сімейних компаній

11 Солоненко Юлія Валеріївна Benchmarking as a mechanism for adapting the family business in Ukraine to a changing environment Солоненко Ю. В. немає Економіка і організація управління українська 2016 стаття 225
The article defines the essence of benchmarking, the history, stages of development, the scope of application. It is proved that the mechanism of benchmarking is an effective tool of adaptation of the family business, including Ukrainian, to the changing environment and impact forces (environmental, political, and organic). Focused attention on the comparative approach, which provides reference to the rating and benchmarking accordance with its purpose

12 Солоненко Юлія Валеріївна Вплив капіталу на організацію наступності у сімейному бізнесі Солоненко Ю. В. немає Економіка і організація управління українська 2016 стаття 249
У статті висвітлено стан та перспективи розвитку сімейного бізнесу у світовій економіці. Проаналізовано стадії розвитку сімейної компанії: стадія засновника, стадія прямих наступників, стадія наступників у третьому поколінні. Означено коло проблем, пов’язаних з передачею бізнесу наступній генерації, визначено етапи цього процесу та запропоновано дефініцію поняття «наступність у сімейному бізнесі». Зроблено спробу дослідити роль капіталу у забезпеченні безперервності сімейного бізнесу у довгостроковій перспективі як одного з ключових факторів впливу.

13 Солоненко Юлія Валеріївна Особливості формування сімейного бізнесу України у системі європейських координат Солоненко Ю. В. немає Вісник Донецького національного університету. Серія В: Економіка і право українська 2015 стаття 259
У статті визначено місце сімейного бізнесу в економічній діяльності суб’єктів господарювання. Розглянуто європейську, американську, азіатську моделі , їх типологію та структуру. Проаналізовано особливості управління та розглянуто підходи до характеристик сімейної компанії. Сформульовані ключові відмінності між сімейним та несімейним бізнесом. Основними критеріями сімейного бізнесу є власність та менеджмент. Виокремлено переваги та недоліки ведення сімейного бізнесу. Закцентовано увагу на його місії у формуванні європейських цінностей та навчанні підприємництву наступних поколінь

14 Солоненко Юлія Валеріївна Вплив комунікацій на стійкість сімейного бізнесу Солоненко Ю. В. немає Zbiór artykułów naukowych українська 2017 стаття 263
У статті розглянуто актуальну тему сучасної економічної наукової думки: роль комунікацій у розвитку сімейного бізнесу. Виявлено основні завдання комунікації у сімейному підприємництві: формування репутації, створення ділового мікроклімату, за- безпечення доступу до інформації, пропагування сімейних цінностей, інтегрування у со- ціокультурний простір територіальної громади. Окреслено основні види та змістову наповненість комунікацій у субсистемах «сім’я», «менеджмент» та «власність». Виокремлено ритуальну модель комунікації як домінуючу в сімейному бізнесі. Визначено основні характеристики комунікаційної системи: систем- ність; особистісно-зорієнтованість; довгостроковість та неперервність; змістовність; мобільність; синергетичність