Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
238
Всього праць
6383
Завантажень
5
Зап. на цитування
4

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: Профайли Архів

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання tип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 98
А1 Освітні науки / 011 Освітні, педагогічні науки
А4 Середня освіта (за предметними спеціальностями) / 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями)
Культура і мистецтво 19
В13 Бібліотечна, інформаційна та архівна справа / 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1500
В9 Історія та археологія / 032 Історія та археологія
В10 Філософія / 033 Філософія
В12 Культурологія та музеєзнавство / 034 Культурологія
В11 Філологія (за спеціалізаціями) / 035 Філологія (крім програм фахової передвищої освіти)
Соціальні і поведінкові науки 757
С1 Економіка/ 051 Економіка (крім програм фахової передвищої освіти)
С2 Політологія / 052 - Політологія
С4 Психологія / 053 Психологія
Журналістика 86
С7 Журналістика / 061 Журналістика
Управління та адміністрування 1090
D1 Облік і оподаткування / 071 Облік і оподаткування
D2 Фінанси, банківська справа, страхування, фондовий ринок / 072 Фінанси, банківська справа та страхування
D3 Менеджмент/073 - Менеджмент
D5 Маркетинг / 075 Маркетинг
D3 Менеджмент/076 Підприємництво та торгівля
Право 666
D8 Право / 081 Право (крім програм фахової передвищої освіти)
Біологія 157
Е1 Біологія та біохімія/091 Біологія
Природничі науки 674
Е2 Екологія/101 Екологія
Е3 Хімія/102 - Хімія
Е5 Фізика та астрономія/104 Фізика та астрономія
Е6 Прикладна фізика та наноматеріали/105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 223
Е7 Математика /111 Математика
Е8 Статистика / 112 Статистика
F1 Прикладна математика / 113 Прикладна математика
Інформаційні технології 693
F3 Комп’ютерні науки / 122 Комп'ютерні науки
F5 Кібербезпека та захист інформації / 125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 21
G6 Інформаційно-вимірювальні технології / 152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
І 10 Соціальна робота та консультування / 232 Соціальне забезпечення
Публічне управління та адміністрування 28
D4 Публічне управління та адміністрування / 281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 351
С3 Міжнародні відносини / 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
С1.02 Міжнародні економічні відносини / 292 - Міжнародні економічні відносини
D9 Міжнародне право / 293 Міжнародне право

Результат пошуку


Боєнко Олена Юріївна

Фотографія відсутня Науковий ступінь: Кандидат економічних наук
Звання: Доцент
Сфера діяльності: маркетинг, брендинг, поведінка споживачів
Факультет: Економічний факультет
Підрозділ: Кафедра маркетингу та бізнес-аналітики
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2209-7731
Google scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=1qzdGPgAAAAJ&hl=ru&oi=sra
Scopus: немає
Web of Science: https://publons.com/researcher/1736706/olena-boienko/
Корп.ел.пошта: o.boienko@donnu.edu.ua
Профайл: http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=190#search

Праці

Знайдено документів: 7
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Боєнко Олена Юріївна Market niche as a method of brand promotion Olena Boienko; Susidenko Оleksii немає Baltic Journal of Economic Studies англійська 2019 стаття 0
The purpose of the paper is to prove that market niche is one of the methods of brand promotion. Methodology. To do research, we need to use theoretical and empirical methods. Analysing the Interbrand Ranking, we used methods of comparison, concretization, and generalization. Brand value trend was studied using the method of graphics modelling. To study the definition of “market niche,” there were used methods of comparison, generalization, and synthesis thanks to that we defined the special features of this concept. Results. The brand is a relatively new concept, which was developed in the second part of the 20th centu

2 Боєнко Олена Юріївна Розробка політики просування гібридної технології автомобілів як елементу соціально-етичного маркетингу Боєнко О.Ю., Статкевич К. О., Шаповал А.С. немає Modern Economics українська 2020 стаття 0
У статті було досліджено основні тенденції на автомобільному ринку в Україні в цілому та на ринку електромобілів та гібридних автомобілів зокрема. Було здійснено порівняння цих двох видів автомобілів для виділення переваг і недоліків гібридів. Охарактеризовано головні відмінності гібридних установок від електричних. Опираючись на проведений аналіз, визначено актуальність і значущість просування гібридної технології в Україні. Об’єктом дослідження є гібридні автомобілі компанії Toyota. Предметом дослідження є управління просуванням гібридних авто на ринку України

3 Боєнко Олена Юріївна Сlassification of marketing competitive strategies for health care organizations Mishchuk A., Boienko O. немає Економіка і організація управління англійська 2020 стаття 0
The subject of the study is a typology of marketing competitive strategies for healthcare organizations operating in the healthcare market. The article describes general approaches to the formation of M. Porter's competitive strategies, on the basis of which groups of healthcare organizations are identified, in which it is possible to use basic competitive strategies – cost leadership, differentiation, focus. The author interpreted M. Porter's generic strategies for health care organizations on the basis of a study of the conceptualstructure of competition in the health care market and identified the main strategies based on three competitive advantages - quality of healthcare services, improvement of the process of creating healthcare services, differentiation of healthcare services

4 Боєнко Олена Юріївна Розробка моделі професійної підготовки фахівців-маркетологів на основі компетентнісного підходу Іваненко Л.М.; Боєнко О.Ю. немає Бізнес Інформ українська 2020 стаття 0
Метою статті є дослідження сучасних вимог ринку праці до фахівців з маркетингу, науково-методичних аспектів формування професійних компетентностей здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг» і розробка на цій основі моделі професійної підготовки фахівців-маркетологів. Здійснено аналіз вакансій, розміщених на сайтах з пошуку роботи, і проведено діагностику вимог роботодавців щодо компетентностей і особистих характеристик фахівців з маркетингу. Сформовано профіль фахівця-маркетолога, що відображає основні компетентності, які очікують роботодавці від потенційних працівників за напрямом «маркетинг, public relations, реклама».

5 Боєнко Олена Юріївна Використання еко-брендингу вітчизняними товаровиробниками Боєнко О.Ю., немає Донецький національний технічний університет.Серія: економічна українська 2019 стаття 0
Мета роботи полягає у розробці наукових основ впровадження еко-брендингу на вічизняних підприємствах. Об’єктом дослідження є загальна характеристика еко-брендингу та особливості його функціонування в Україні. Методи досліджень. При проведенні дослідження використовувалися такі методи як аналіз, синтез, узагальнення та конкретизація. Результати. Досліджено трактування поняття еко-брендингу (екологічного брендингу, зеленого брендингу). Запропоновано еко-брендинг розглядати як процес пов’язаний із оптимальним поєднанням виробничих можливостей та маркетингової політики підприємства орієнтованої на екологізацію продукту шляхом вибору оптимальних способів представлення товару споживачу

6 Боєнко Олена Юріївна Мотиваційний базис вибору бренда: психоемоційний аспект Боєнко О.Ю., немає Бізнес Інформ українська 2019 стаття 0
Стаття присвячена аналізу мотиваційного базису вибору бренда у психоемоційному контексті. Визначено, що будь-яка діяльність людини обумовлюється наявністю певних мотивів. В маркетингу в контексті споживання мотивами є задоволення потреб споживачів. У даній статті наведено схему мотиваційного підкріплення факту споживання та охарактеризовано шаблони поведінки споживачів в Україні: превалювання споживання над накопиченням; зростання споживання преміальних брендів у недорогих товарних групах; «анти брендові» настрої; відсутність прототипів та загальнонаціональних переваг. Визначено, що вибір, пов’язаний із ціновою характеристикою, може бути різним, але він завжди вписується в одне із таких положень: задовольняє власні запити якості; демонструє соціальний статус; відповідає бажанням рідних та друзів; відображає рівень матеріального положення

7 Боєнко Олена Юріївна Управління лояльністю суспільства до інноваційних змін Боєнко О.Ю., Буга Н.Ю. немає Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки українська 2018 стаття 0
Effective implementation of innovations in different spheres requires loyal attitude, both as the ideologues of this project and public consciousness. Researches conducted in Vinnytsia region show very low level of public awareness about innovative solutions, in this regard, it is reasonable to disseminate information more effectively not only about the changes that are taking place, but also about their benefits. The loyalty of the public consciousness depends on the people's awareness of the need for change and their support, understanding that their interests will be taken into account and meet their needs. Formation of the society's loyalty to innovation changes is based on trust and support to the implemented measures. It is determined that the management of society's loyalty to innovation can be carried out with the use of marketing tools and involves the formation of community awareness and the development of cooperation mechanisms.