Всього науковців
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383723
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383723
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць
Результат пошуку
Мартинчук Інна Іванівна |
|
Науковий ступінь: Кандидат історичних наук Звання: Доцент Сфера діяльності: етнологія, повсякденна культура, дидактика історії |
|
Факультет: | Факультет історії та міжнародних відносин |
Підрозділ: | Кафедра історії України та спеціальних галузей історичної науки |
ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-9665-3289 |
Google scholar: | https://scholar.google.com.ua/citations?user=GIy4pgYAAAAJ&hl=uk |
Scopus: | немає |
Web of Science: | https://www.researchgate.net/profile/Inna_Martinchuk |
Корп.ел.пошта: | i.martinchuk@donnu.edu.ua |
Профайл: | http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=179#search |
Праці
Знайдено документів: 15№п.п. | Автор | Назва публікації | Спів.автори | Видавництво | Назва журналу | Мова | Рік | Тип | Запитів на цитування | Файл |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
1 | Мартинчук Інна Іванівна | Асоційована школа ЮНЕСКО у Святогір’ї – навчальний заклад XXI століття | Мартинчук І | немає | Вісник Донецького національного університету Серія Б. Гуманітарні науки | українська | 2015 | стаття | 301 | |
У статті визначені мета та напрямки співпраці мережі асоційованих шкіл ЮНЕСКО в Україні на прикладі Святогірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Донецької області, яка першою стала членом проекту міжнародної організації. Значна частина дослідження присвячена аналізу діяльності навчального закладу в рамках міжнародної співпраці за проектами ЮНЕСКО | ||||||||||
| ||||||||||
2 | Мартинчук Інна Іванівна | Творчі здобутки педагогів Вінниччини | Мартинчук І., Савчук Н. | немає | Історичні і політологічні дослідження | українська | 2016 | стаття | 257 | |
Метою авторського дослідження є аналіз досвіду впровадження передових педагогічних технологій у навчально-виховний процес освітніх закладів Вінницької області, підтвердження їх ефективності у процесі формування компетентностей сучасного учня, його активної життєвої позиції | ||||||||||
| ||||||||||
3 | Мартинчук Інна Іванівна | Альтернативні школи України: історія становлення і перспективи | Мартинчук І. | немає | Історичні і політологічні дослідження | українська | 2017 | стаття | 230 | |
У статті розглядається питання історії становлення альтернативної освіти, з’ясовується сутність альтернативної школи як педагогічного явища. Метою авторського дослідження є визначення пріоритетів альтернативних педагогічних систем України на прикладі авторської школи XIX–ХХ ст., досвід організації навчання яких заклали фундамент сучасних авторських шкіл, окреслення їх переваг і недоліків | ||||||||||
| ||||||||||
4 | Мартинчук Інна Іванівна | Международные образовательные проекты Украины и Грузии: опыт и проблемы | Мартинчук І. | немає | History, Art, Literature & Culture in Black Sea Region and South Caucasus (HALC-2017) | російська | 2017 | стаття | 274 | no file |
У статті розглядаються існуючі напрямки співпраці державних і громадських організацій України і Грузії в сфері освіти. Схожі долі двох народів, бажання представників діаспор зберегти національні культурні традиції привели до розуміння необхідності вибудовувати відносини між державами і поглиблювати їх співпраця | ||||||||||
| ||||||||||
5 | Мартинчук Інна Іванівна | Етнокультурні процеси в Донбасі у 1920-30-ті рр | Мартинчук І. | Вінниця | Нові сторінки історії Донбасу | українська | 2017 | стаття | 291 | |
У статті йдеться про напрямки державної національної культурної політики на Донбасі у 1920-30-ті роки. Автор намагається дати розгорнуту характеристику діяльності національних видавництв, театрів, театральних студій, робимо спробу зрозуміти сутність змін у формуванні і розвитку духовної культури, їх позитивні риси і недоліки, ставлення населення до таких культурних явищ як національна драматургія, поезія, театр | ||||||||||
| ||||||||||
6 | Мартинчук Інна Іванівна | Концепція шкільного підручника з історії: пошуки і досягнення | Мартинчук І. | немає | Історичні і політологічні дослідження | українська | 2018 | стаття | 225 | |
Автор розглядає відображення такого явища, як історична пам’ять, у шкільному підручнику історії. Формування історичної свідомості молоді відбувається в процесі систематичного вивчення історії, отже, значний вплив на історичну пам’ять мають знання, отримані в загальноосвітній школі | ||||||||||
| ||||||||||
7 | Мартинчук Інна Іванівна | Визначні особистості Литовсько-руської держави: український контекст | Мартинчук І., Павлова А. | Вінниця | Історичні і політологічні дослідження | українська | 2018 | стаття | 293 | |
У статті розглянуто питання впливу історичної особи на соціально-політичні, економічні та культурні події історії України у литовсько-руську добу. Ми зосередились на розгляді життєвих шляхів видатних державних діячів литовсько-руської доби, що мали значний вплив на долю українських земель | ||||||||||
| ||||||||||
8 | Мартинчук Інна Іванівна | Народне вбрання карпатської України як відображення етнічної спільності європейських народів | Мартинчук І. | немає | Історичні і політологічні дослідження | українська | 2019 | стаття | 310 | |
У статті розглянутий вплив регіонального фактору на формування традиційного костюму як культурної ціннісної спільності етнічної історії європейських народів. Головна увага зосереджена на виявленні самобутніх рис та етнічних запозичень у процесі формування і розвитку народного одягу етнографічних груп українців Закарпаття | ||||||||||
| ||||||||||
9 | Мартинчук Інна Іванівна | Методика викладання історії в школі: навч. посіб. для студ. спец. ,,Історія” | Мартинчук І. | Хмельницький | немає | українська | 2015 | навч. посіб. | 262 | no file |
У посібнику зібрано теоретичний матеріал, практичні рекомендації та завдання для самостійної роботи студентів університетів спеціальності ,,Історія” з курсу ,,Методика викладання історії”. Висвітлюються різні аспекти діяльності майбутнього вчителя історії та інших предметів освітньої галузі ,,Суспільствознавство” | ||||||||||
| ||||||||||
10 | Мартинчук Інна Іванівна | Методика викладання історії в школі: навч. посіб. для студ. спец. «Історія» | Мартинчук І. | Вінниця | немає | українська | 2016 | підручник | 307 | no file |
У посібнику зібрано теоретичний матеріал, практичні рекомендації та завдання для самостійної роботи студентів університетів спеціальності ,,Історія” з курсу ,,Методика викладання історії”. Висвітлюються різні аспекти діяльності майбутнього вчителя історії та інших предметів освітньої галузі ,,Суспільствознавство” | ||||||||||
| ||||||||||
11 | Мартинчук Інна Іванівна | Курс лекцій спеціального курсу «Авторські школи» для спеціальності «Історія» | Мартинчук І. | Вінниця | немає | українська | 2016 | курс лекцій | 378 | no file |
Курс лекцій спеціального курсу „Авторські школи” для спеціальності „Історія”. У посібнику зібрані й систематизовані теоретичні матеріали для самостійної роботи студентів університетів спеціальності „Історія” з курсу „Авторські школи” | ||||||||||
| ||||||||||
12 | Мартинчук Інна Іванівна | Предметний світ та повсякденне життя європейських народів: навч. посібник для студентів спеціальності 032 Історія та археологія | Мартинчук І. | Вінниця | немає | українська | 2019 | навч. посіб. | 248 | no file |
У навчальному посібнику зібрано теоретичний матеріал, запитання, практичні рекомендації для самостійної роботи студентів університетів гуманітарних спеціальностей зі спеціального курсу «Предметний світ та повсякденне життя європейських народів». Вивчення спеціального курсу передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей і програмних результатів навчання відповідно до освітньої програми спеціальності 032 Історія та археологія | ||||||||||
| ||||||||||
13 | Мартинчук Інна Іванівна | Обриси історії. Вибрані лекції кафедри спеціальних галузей історичної науки | Мартинчук І. | Вінниця | немає | українська | 2019 | навч. посіб. | 257 | |
Навчальний посібник містить обрані лекції з п’ятьох галузей історичної науки: історіографії, джерелознавства, археології, спеціальних історичних дисциплін, методики навчання історії. У рамках кожної послідовно охарактеризовано етапи поступу наукової історії в Європі; джерела вивчення новітньої історії України; відстежено становлення відтворюючого господарства та металургії у Східній Європі; окреслено потенціал бібліографії, метрології, хронології, палеографії для історичного дослідження; викладено ключові напрями сучасної дидактики історії | ||||||||||
| ||||||||||
14 | Мартинчук Інна Іванівна | Методичний комплекс Педагогічної практики для студентів ОП «Історія та археологія» | Мартинчук І.І., О.В. Отземко | Вінниця | немає | українська | 2020 | підручник | 355 | |
Методичний комплекс містить рекомендації щодо організації та проведення навчальної практичної підготовки (педагогічної) студентів спеціальності 032 Історія та археологія. Проведення практики сприятиме формуванню у студентів навичок професійної діяльності вчителя історії, набуттю практичних вмінь в педагогічній навчально-виховній діяльності | ||||||||||
| ||||||||||
15 | Мартинчук Інна Іванівна | ДИДАКТИКА ІСТОРІЇ ТА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ | Мартинчук І | Вінниця | немає | українська | 2021 | навч.-метод. посіб. | 244 | |
У навчально-методичному посібнику запропонована навчальна програма дисципліни, конспекти лекцій, методичні вказівки (рекомендації) для проведення лабораторних, практичних та семінарських занять, самостійної роботи студентів з дисципліни «Дидактика історії та управління освітою». Навчальна дисципліна формує міждисциплінарні взаємозв’язки з іншими дисциплінами, зокрема: педагогікою, філософією, психологією, методикою навчання історії в школі. Призначена студентам СВО «Магістратура». | ||||||||||
|