Всього науковців
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383713
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383713
Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць
Результат пошуку
Стрюк Наталя Василівна |
|
Науковий ступінь: немає Звання: немає Сфера діяльності: зіставне мовознавство |
|
Факультет: | Факультет філології, психології та іноземних мов |
Підрозділ: | Кафедра англійської філології |
ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-5857-6120 |
Google scholar: | https://scholar.google.com.ua/citations?user=c7P2Rt4AAAAJ&hl=uk |
Scopus: | немає |
Web of Science: | |
Корп.ел.пошта: | n.striuk@donnu.edu.ua |
Профайл: | http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=155#search |
Праці
Знайдено документів: 29№п.п. | Автор | Назва публікації | Спів.автори | Видавництво | Назва журналу | Мова | Рік | Тип | Запитів на цитування | Файл |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
1 | Стрюк Наталя Василівна | Використання методу симуляції в процесі викладання іноземної мови професійного спрямування майбутнім фахівцям в галузі журналістики | Стрюк Н. В. | немає | Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. | українська | 2016 | стаття | 297 | |
У статті досліджуються можливості методу симуляцій в процесі викладання англійської мови професійного спрямування майбутнім фахівцям в галузі журналістики. Цей метод ефективно впливає на формування мовленнєвої компетентності студентів, їх професійно орієнтованої комунікативної поведінки | ||||||||||
| ||||||||||
2 | Стрюк Наталя Василівна | Фонетичні стилістичні особливості написів на одязі українською та англійською мовами | Стрюк Н. В. | немає | Типологія мовних значень у діахронічному та зіставному аспектах | українська | 2019 | стаття | 347 | |
Стаття присвячена фонетичним стилістичним особливостям написів на одязі українською та англійською мовами. При аналізі написів на одязі англійською та українською мовами, були виділені такі стилістичні фонетичні фігури: рима, алітерація, асонанс, анафора, епіфора, кільце | ||||||||||
| ||||||||||
3 | Стрюк Наталя Василівна | Фонетичні стилістичні особливості написів на одязі українською та англійською мовами | Гребенюк А. А., Демчук Т. Г., Савицька А. В., Стрюк Н. В. | немає | Типологія мовних значень у діахронічному та зіставному аспектах | українська | 2019 | стаття | 328 | |
У статті розглянуто іронію та диференційні ознаки іронії як філософсько-естетичної та лінгвістичної категорії | ||||||||||
| ||||||||||
4 | Стрюк Наталя Василівна | Socialising in Academic and Professional Environments. Coursebook | Іщук Н. Ю., Саврасова О. О., Стрюк Н. В. | Вінниця | немає | українська | 2017 | навч. посіб. | 279 | |
Навчальний посібник призначений для студентів 1 курсу економічного факультету, які вивчають англійську мову професійного спрямування. Мета посібника – розвивати комунікативну компетенцію, необхідну для адекватної поведінки в типових академічних і професійних ситуаціях. Посібник укладено згідно з вимогами навчальної програми з англійської мови за професійним спрямуванням | ||||||||||
| ||||||||||
5 | Стрюк Наталя Василівна | Практичний курс іноземної мови навчальний посібник з англійської мови | Калініченко В. І., Стрюк Н.В. | Вінниця | немає | українська | 2019 | навч. посіб. | 308 | |
немає | ||||||||||
| ||||||||||
6 | Стрюк Наталя Василівна | МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Перша іноземна мова» (аспект «Граматика») для студентів 3 курсу СО «Бакалавр» факультету іноземних мов спеціальності 035 «Філологія» спеціалізації 035.04 «Германські мови та літератури (переклад включно)», освітньої програми «Англійська мова та переклад» | Гребенюк, А.А. Стрюк, Н.В. Савицька, А.В. | Вінниця | немає | українська | 2019 | метод. рек. | 309 | |
Методичні вказівки призначені для самоконтролю самостійної роботи студентів 3 курсу факультету іноземних мов спеціальності 035 «Філологія». За своєю структурою видання поділене на чотири розділи, які відповідають тематичним модулям | ||||||||||
| ||||||||||
7 | Стрюк Наталя Василівна | МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Перша іноземна мова» (аспект «Граматика») Для студентів 2 курсу СО «Бакалавр» факультету іноземних мов спеціальності 035 «Філологія» спеціалізації 035.041 «Германські мови та літератури (переклад включно)», перша – англійська освітньої програми «Англійська мова і переклад» | Гребенюк, А.А. Савицька, А.В. Стрюк, Н.В. | Вінниця | немає | українська | 2019 | метод. рек. | 270 | |
Методичний посібник призначений для самостійної роботи студентів СО «Бакалавр» 2 курсу факультету іноземних мов спеціальності 035 «Філологія» 035.04 «Германські мови та літератури (переклад включно)», з навчальної дисципліни «Перша іноземна мова» (англійська) для аспекту «Граматика» та відповідає затвердженій навчальній програмі з вказаної дисципліни. Посібник складається з чотирьох розділів, які відповідають тематичним модулям. Кожен розділ представляє короткий опис модулю, вказівки та граматичні тести | ||||||||||
| ||||||||||
8 | Стрюк Наталя Василівна | МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Перша іноземна мова» (аспект «Граматика») Для студентів 1 курсу СО «Бакалавр» факультету іноземних мов спеціальності 035 «Філологія» спеціалізації 035.04 «Германські мови та літератури (переклад включно)», освітньої програми «Англійська мова та переклад» | Гребенюк, А.А. Стрюк, Н.В. Савицька, А.В. | Вінниця | немає | українська | 2019 | стаття | 277 | |
Методичний посібник призначений для самостійної роботи студентів СО «Бакалавр» 1 курсу факультету іноземних мов спеціальності 035 «Філологія» 035.04 «Германські мови та літератури (переклад включно)»,з навчальної дисципліни «Перша іноземна мова» (англійська) для аспекту «Граматика» та відповідає затвердженій навчальній програмі з вказаної дисципліни. Посібник складається з чотирьох розділів, які відповідають тематичним модулям. Кожен розділ представляє короткий опис модулю, вказівки та граматичні тести | ||||||||||
| ||||||||||
9 | Стрюк Наталя Василівна | SOCIALISING IN ACADEMIC AND PROFESSIONAL ENVIRONMENTS TEACHER’S GUIDE | Іщук, Н.Ю. Саврасова, О.О. Стрюк, Н.В. | Вінниця | немає | українська | 2017 | метод. рек. | 281 | |
Методичний посібник призначений для викладачів, які викладають англійську мову професійного спрямування студентам 1 курсу економічного факультету. Він містить ключі до завдань навчального посібника «Socialising in Academic and Professional Environments. Coursebook», розшифровку аудо- та відеозаписів, додаткові тексти для читання до кожного юніту з ключами, вхідний тест з ключами та модульний тест з ключами | ||||||||||
| ||||||||||
10 | Стрюк Наталя Василівна | Збірка лексико-граматичних тестів з навчальної дисципліни «Друга іноземна мова» (англійська) для студентів 2 курсу факультету іноземних спеціальності 035 Філологія. 035.04 Германські мови і літератури (переклад включно), освітня програма «Німецька мова і переклад». Модуль 1 | Стрюк, Н.В. Юрковська, М.М. | Вінниця | немає | українська | 2019 | метод. рек. | 332 | |
Методичний посібник призначений для роботи студентів 2 курсу факультету іноземних мов спеціальності 035 Філологія. 035.04 Германські мови і літератури (переклад включно) з навчальної дисципліни «Друга іноземна мова» (англійська) для аспектів «Лексика» і «Граматика» (Модуль 1) та відповідає затвердженій навчальній програмі із вказаної дисципліни. Посібник розроблений з метою здійснення контролю знань у студентів, містить низку лексико-граматичних тестів, які відповідають лексикограматичним темам першого модуля 3-го семестру навчання. Водночас посібник може використовуватися студентами у самостійній роботі для формування та закріплення одиниць лексико-граматичної компетенції | ||||||||||
| ||||||||||
11 | Стрюк Наталя Василівна | Збірка лексико-граматичних тестів з навчальної дисципліни «Друга іноземна мова» (англійська) для студентів 2 курсу факультету іноземних спеціальності 035 Філологія. 035.04 Германські мови і літератури (переклад включно), освітня програма «Німецька мова і переклад». Модуль 2 | Стрюк, Н.В. Юрковська, М.М. | Вінниця | немає | українська | 2019 | метод. рек. | 279 | |
Методичний посібник призначений для роботи студентів 2 курсу факультету іноземних мов спеціальності спеціальності 035 Філологія. 035.04 Германські мови і літератури (переклад включно) з навчальної дисципліни «Друга іноземна мова» (англійська) для аспектів «Лексика» і «Граматика» (Модуль 2) та відповідає затвердженій навчальній програмі із вказаної дисципліни. Посібник розроблений з метою здійснення контролю знань у студентів, містить низку лексико-граматичних тестів, які відповідають лексикограматичним темам другого модуля 3-го семестру навчання. Водночас посібник може використовуватися студентами у самостійній роботі для формування та закріплення одиниць лексико-граматичної компетенції | ||||||||||
| ||||||||||
12 | Стрюк Наталя Василівна | The simulation method as a technique of improving professional communication skills in teaching English for specific purposes to future journalists | Стрюк Н. В. | Вінниця | немає | англійська | 2016 | тези | 237 | |
Objective of the paper is to clarify the definition of “professional communication skills” and the essence of the simulation method, to study the ways it can be used as a technique of improving professional communication skills in teaching ESP to future journalists | ||||||||||
| ||||||||||
13 | Стрюк Наталя Василівна | The Test Teach Test approach to teaching English for specific purposes to future economists | Саврасова О.О., Стрюк Н.В. | Вінниця | немає | англійська | 2017 | тези | 280 | |
Objective of the paper is to clarify the essence of the TTT approach, consider its advantages and study the ways it can be used to teach ESP to future economists | ||||||||||
| ||||||||||
14 | Стрюк Наталя Василівна | Using the process approach to further development of writing skills of the students of non-linguistic specialities | Саврасова О.О., Стрюк Н.В. | Вінниця | немає | англійська | 2018 | тези | 265 | |
Objective of the paper is to clarify the essence of the process approach, consider its stages and study the ways it can be used to further development of writing skills of the students, especially, of non-linguistic specialities | ||||||||||
| ||||||||||
15 | Стрюк Наталя Василівна | Особливості анафори та епіфори в написах на одязі українською та англійською мовами | Стрюк Н. В. | Вінниця | немає | українська | 2019 | тези | 233 | |
Мета дослідження – проаналізувати та порівняти такі фонетичні стилістичні особливості англійських та українських написів на одязі, як анафора та епіфора | ||||||||||
| ||||||||||
16 | Стрюк Наталя Василівна | Effective modernmodels of teacher’s continuing professional development | Стрюк Н. В. | Вінниця | немає | англійська | 2019 | тези | 293 | |
Objective of the paper is to clarify the essence of the teacher’s CPD and consider effective models applicable in the current stage of Ukrainian education development | ||||||||||
| ||||||||||
17 | Стрюк Наталя Василівна | Особливості рими в англомовних написах на одязі | Стрюк Н. В. | Вінниця | немає | українська | 2019 | тези | 269 | |
Мета статті – проаналізувати особливості рими в англомовних написах на одязі | ||||||||||
| ||||||||||
18 | Стрюк Наталя Василівна | Алітерація і асонанс в англомовних написах на одязі | Н. В. Стрюк, М. Я. Оленяк | Вінниця | немає | українська | 2020 | тези | 254 | |
Мета дослідження – проаналізувати особливості алітерації та асонансу в англомовних написах на одязі | ||||||||||
| ||||||||||
19 | Стрюк Наталя Василівна | Написи на одязі як об'єкт лінгвістичних досліджень | Стрюк Н. В. | Луганськ | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. 2021. № 3 (341) | українська | 2021 | стаття | 127 | |
Одяг виконує не тільки типові захисну та утилітарну функції, але також виступає засобом спілкування. Ця позиція особливо яскраво проявляється в одязі з написами та принтами. Зростання популярності таких текстильних виробів обумовлює потребу у дослідженні написів на одязі як лінгвістичного явища. Метою роботи є визначення основних підходів до вивчення написів на одязі в сучасній науці загалом та мовознавстві зокрема. Встановлено, що в рамах лінгвістичної науки написи на одязі розглядаються в контексті комунікативно-прагматичної парадигми. Однак уніфікованого підходу до потрактування цього мовного явища не існує, деякі науковці визначають його як окремий жанр чи субжанр дискурсу, інші - як новий тип засобів масової інформації | ||||||||||
| ||||||||||
20 | Стрюк Наталя Василівна | Структурні особливості написів на одязі: рівень словосполучення (на матеріалі англійської та української мов). | Стрюк Н. В. | немає | Актуальні проблеми філології та перекладознавства. 2022. Вип. 22 | українська | 2022 | стаття | 148 | |
У статті на матеріалі англійської та української мов проаналізовано структурні особливості написів на одязі представлених словосполученням. Виділено основні підгрупи написів-словосполучень, з’ясовано, що особливості структури написів на рівні словосполучення відображають реалізацію потреби носія вбрання в самопрезентації. Водночас структурно-граматичні риси досліджуваних мов також впливають на структурні особливості аналізованих текстів | ||||||||||
| ||||||||||
21 | Стрюк Наталя Василівна | Semantic classification of metaphors in Ukrainian and English inscriptions on clothing. Striuk N. | Striuk N. | немає | Ezikov Svyat (Orbis Linguarum). 2021. Vol.19 (1) | англійська | 2021 | стаття | 166 | |
The present research is an attempt to analyse metaphors in English and Ukrainian clothing inscriptions in a comparative aspect. The study focuses on providing a sufficient semantic classification of this versatile figure of speech in the discourse that has never been analysed in terms of metaphors. It deals with English and Ukrainian metaphorical inscriptions on clothing harvested on the Internet over a two-year period (2017-2019). The paper shows that metaphorisation is unevenly typical of English and Ukrainian linguocultural environments. The peculiarities of the source from which the units under analysis were collected allows us to identify seven main vehicle-driven categories of metaphors employed in clothing inscriptions: anthropic, zoomorphic, botanomorphic, creaturemorphic, artefactomorphic, ecomorphic and sensory | ||||||||||
| ||||||||||
22 | Стрюк Наталя Василівна | Ukrainian and English Metaphorical Inscriptions on Clothing; How Eloquent Can They Be? | Striuk N. | немає | Зборник Матице српске за славистику. 2022. Vol. 2022, №. 10 | англійська | 2022 | стаття | 135 | |
This paper aims to analyse Ukrainian and English metaphorical clothing inscriptions in a comparative aspect, focusing on the diverse nature of the figure of speech. It deals with Ukrainian and English metaphorical inscriptions on clothing harvested on the Internet over a two-year period (2017–2019). The study shows that metaphorisation is unevenly typical for the two linguocultural environments. The research reveals the ideas which are communicated by metaphorical clothing inscriptions in both languages, discovering the most crucial topics and issues for speakers as well as society in general. The article determines that there are universal thematic groups, typical for humanity as a whole, as well as specific groups inherent only in a particular linguoculture, which reflect certain socio-cultural and historical processes | ||||||||||
| ||||||||||
23 | Стрюк Наталя Василівна | Основні тенденції вивчення написів на одязі в сучасній лінгвістичній науці | Стрюк Н. В. | Вінниця | Актуальні питання вивчення германських, романських і слов'янських мов і літератур та методики викладання іноземних мов: матеріали Всеукр. наук.ї конф.(25 січ. 2021 р.). | українська | 2021 | тези | 278 | |
Пропоноване дослідження має на меті розглянути основні тенденції вивчення написів на одязі в сучасній мовознавчій науці | ||||||||||
| ||||||||||
24 | Стрюк Наталя Василівна | Вербалізація концепту КИЇВ в українських написах на одязі | Стрюк Н. В. | Вінниця | Граматичні читання – ХI: матеріали Міжнар. наук.-теорет. конф.ї 13–14 трав. 2021 р. | українська | 2021 | тези | 150 | |
Принти на одязі відображають категоризацію довкілля та репрезентують частину індивідуальної картини світу власника. За допомогою написів на одязі відбувається уточнення ознак концептів, важливих для певної культури, та популяризація системи цінностей. Мета розвідки – окреслити тематичні особливості вербалізації концепту КИЇВ в українських написах на одязі | ||||||||||
| ||||||||||
25 | Стрюк Наталя Василівна | Зооморфна метафора у написах на одязі українською та англійською мовами | Стрюк Н. В. | Вінниця | Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2019–2020 рр.: у 2-х т. Т. 2 | українська | 2021 | тези | 155 | |
У поданому дослідженні метафора потрактовується як продукт мови, мислення, комунікації та культури, як фігура мови, в якій слово або фраза, які буквально позначають певний клас об'єктів чи понять, вживаються для позначення іншого на основі їх подібності або асоціації. Тваринний світ – популярне джерело метафор. У зооморфних метафорах у написах на одязі, люди, їх поведінка, почуття та емоції розуміються з точки зору тваринного світу, їх особливостей та характеристик. | ||||||||||
| ||||||||||
26 | Стрюк Наталя Василівна | Тематичний модуль “Religion”: | Юрковська М.М., Стрюк Н. В. | Вінниця | немає | українська | 2023 | навч.-метод. посіб. | 85 | |
Посібник складається з десяти розділів, кожен із яких містить необхідні навчальні матеріалі для одного заняття тривалістю 80 хв, що загалом відповідає кількості годин, відведених на окремий тематичний модуль. Також містить зразок тесту для підсумкового контролю | ||||||||||
| ||||||||||
27 | Стрюк Наталя Василівна | Навчально-методичний посібник з Теоретичного курсу з першої іноземної мови (історія мови, порівняльна лексикологія, порівняльна граматика, теоретична фонетика, лінгвокраїнознавство, порівняльна стилістика). | Бойван О. С., Гнатюк Л. Я., Залужна О. О., Ковтун О. В., Кришталь С. М., Стрюк Н. В., Юрковська М. М. | Вінниця | немає | українська | 2023 | навч.-метод. посіб. | 132 | |
Навчально-методичний посібник спрямований на керування самостійною роботою здобувачів першого (освітньо-професійного) рівня вищої освіти в межах вивчення дисциплін професійної та практичної підготовки “Теоретичний курс з першої іноземної мови (історія мови, порівняльна лексикологія, порівняльна граматика, теоретична фонетика, лінгвокраїнознавство, порівняльна стилістика)”. | ||||||||||
| ||||||||||
28 | Стрюк Наталя Василівна | Частини мови: прийменник, сполучник, частка та вигук в англійській мові | Бондаренко В. В., Залужна О. О., Стрюк Н. В., Юрковська М. М. | Вінниця | немає | англійська | 2023 | навч.-метод. посіб. | 139 | |
Мета посібника – сформувати у здобувачів цілісну картину розуміння місця прийменника, сполучника, частки та вигука в системі англійських частин мови, уміти аргументувати вибір тієї чи іншої мовної одиниці, а також систематизувати і поглибити теоретичні знання прийменника, сполучника, частки та вигука в англійській мові, отримані протягом попередніх періодів навчанн | ||||||||||
| ||||||||||
29 | Стрюк Наталя Василівна | ЧАСТИНИ МОВИ: прийменник, сполучник, частка та вигук в англійській мові | Бондаренко ВІта, Залужна Ольга, Стрюк Наталя | Вінниця | немає | англійська | 2023 | практикум | 133 | |
Мета практикуму – сформувати у здобувачів цілісну картину розуміння місця прийменника, сполучника, частки та вигуку в системі англійських частин мови, розвинути навички правильного використання зазначених частин мови, вміти аргументувати вибір тієї чи іншої мовної одиниці, а також систематизувати і поглибити знання прийменника, сполучника, частки та вигука в англій-ській мові, які отримані протягом попередніх періодів навчання. | ||||||||||
|