Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
344
Всього праць
6024
Завантажень
5
Зап. на цитування
1383713

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: профайли

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання тип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 93
011 Освітні, педагогічні науки
014 Середня освіта (фізика)
Культура і мистецтво 7
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1405
032 Історія та археологія
033 Філософія
034 Культурологія
035 - Філологія
Соціальні і поведінкові науки 718
051 - Економіка
052 - Політологія
053 Психологія
Журналістика 84
061 Журналістика
Управління та адміністрування 1044
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа та страхування
073 - Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Право 648
081 - Право
Біологія 150
091 Біологія
Природничі науки 636
101 Екологія
102 - Хімія
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 209
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
Інформаційні технології 650
122 Комп'ютерні науки
125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 0
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Публічне управління та адміністрування 18
281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 342
291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
292 - Міжнародні економічні відносини

Результат пошуку


Таранич Оксана Вікторівна

Фотографія відсутня Науковий ступінь: Кандидат економічних наук
Звання: Доцент
Сфера діяльності: управління конкурентоспроможністю вітчизняних підприємств в умовах глобалізації економіки, корпоративне управління
Факультет: Економічний факультет
Підрозділ: Кафедра менеджменту та поведінкової економіки
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7859-8706
Google scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=5L4HGDFw0UoC&hl=uk
Scopus: немає
Web of Science:
Корп.ел.пошта: o.taranych@donnu.edu.ua
Профайл: http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=106#search

Праці

Знайдено документів: 21
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Таранич Оксана Вікторівна Управління корпоративними організаційними структурами н засадах міжнародного маркетингу на світових товарних ринках Таранич А.В., Таранич О.В. немає Економіка і організація управління українська 2019 стаття 280
Розглянуто еволюцію поглядів на становлення корпоративного управління, визначено зв'язок між насиченістю внутрішнього ринку та зниженням прибутковості підприємств; наведено характерні риси міжнародного маркетингу, етапи його еволюції. Визначено зв’язок між комплексом міжнародного маркетингу та стратегіями охоплення світових товарних ринків.

2 Таранич Оксана Вікторівна Корпоративний сектор – джерело економічного зростання України Таранич О.В. немає Галицький економічний вісник українська 2019 стаття 264
Розглянуто особливості розвитку корпоративного сектора як джерела економічного зростання України в зв’язку з необхідністю розширеного відтворення та відбудови промисловості країни, визначено шляхи та методи залучення цільових інвестицій в умовах системної фінансової та політичної кризи

3 Таранич Оксана Вікторівна Ефективність управління об’єктами державного сектору України Таранич О.В., Ярошенко О.П немає Економіка і організація управління українська 2019 стаття 221
Розглянуто питання щодо підвищення ефективності управління державними підприємствами України, проведено аналіз показників розвитку державних підприємств за період з 2016 до 2018 рр., визначено базові принципи управління об’єктами державного сектору України

4 Таранич Оксана Вікторівна Корпоративний сектор: тенденції розвитку в Україн Таранич А.В., Таранич О.В. немає Економіка і організація управління українська 2018 стаття 276
В роботі розглянуто питання розвитку корпоративного сектора України й особливості його державного регулювання, проведено аналіз макроекономічний показників, що характеризують розвиток підприємств корпоративного сектора в Україні, визначено базові вектори розвитку корпоративного сектора України

5 Таранич Оксана Вікторівна Запровадження бренд-менеджменту: практика міста Вінниця Ситник Л.С., Таранич О.В. немає Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки українська 2017 стаття 336
У статті розглянуто теоретичні аспекти оцінки вартості брендів, алгоритм їх розробки, а також практичні аспекти використання бренд-менеджменту. Проаналізовано стан поширення продукції регіонального виробництва. На основі PEST і SWOT-аналізу виявлені основні позитивні фактори ситуації і проблематика

6 Таранич Оксана Вікторівна Формування міжнародних економічних відносин у контексті глобальної конкуренції країн у світогосподарській системі Таранич О.В. немає Економіка і організація управління українська 2017 стаття 327
Визначено умови формування міжнародних економічних відносин у контексті глобальної конкуренції країн у світогосподарській системі. Досліджено характер глобальної конкуренції, яка набуває вид кооперації та співробітництва як серед виробників, так і між виробниками та споживачами

7 Таранич Оксана Вікторівна Особливості формування конкурентних переваг розвинених країн на світовому ринку Таранич О.В. немає Економіка і організація управління українська 2016 стаття 278
Наведено сучасні тенденції розвитку світовому ринку, які визначають рівень міжнародної конкурентоспроможності розвинених країн світу: лібералізація світової торгівлі; вирівнювання позицій розвинених й індустріальних економік, їх загальне дистанціювання від економік країн з повільним зростанням; інформаційна економіка та зростання частки послуг у структурі світової торгівлі

8 Таранич Оксана Вікторівна Features of the consumer internet marketing sector development in Ukraine A. Stepantsova, A. Taranych Вінниця немає англійська 2017 стаття 254
Today in the global economy, the development of the virtual environment is gaining momentum. It enables to develop modern business dynamically, optimize its operational and marketing efficiency, and increase the degree of virtualization of enterprises. In view of this, there is a “transition” of an active consumers from the real life to the virtual, where they have more opportunities to meet their needs

9 Таранич Оксана Вікторівна Оцінка та порівняння міжнародної конкурентоспроможності країн Таранич А.В., Таранич О.В. немає Економіка і організація управління українська 2021 стаття 156
В роботі розкрито особливості визначення міжнародної конкурентоспроможності країн у світових рейтингах й оцінено результати їх рейтингування

10 Таранич Оксана Вікторівна Вдосконалення системи стратегічного управління підприємством на засадах територіального маркетингу Таранич А.В., Таранич О.В., Титаренко О.А. немає Економіка і організація управління українська 2020 стаття 150
Розглянуто передумови розвитку стратегічного управління на промислових підприємствах України, визначено необхідність виправлення нерівномірності територіального розміщення виробництва, обумовленого наявністю старопромислових, депресивних, аграрних регіонів в країні. Проведено аналіз літературних джерел з питань стратегічного управління підприємствами, розвитку територіального маркетингу, його застосування в теорії та практиці регіонального розвитку

11 Таранич Оксана Вікторівна Адаптація системи операційного менеджменту підприємств в умовах цифровізації економіки України Таранич О.В. немає Економіка і організація управління українська 2020 стаття 182
Визначено передумови розвитку галузі знань менеджменту й адміністрування України як вдосконалення системи операційного менеджменту. Існуюча система традиційного менеджменту відповідає розвитку промисловості на рівні механізації й автоматизації праці, але не включає розвитку сфери послуг, роботизації та цифровізації виробництва, не поєднує його в ланцюгу формування вартості вздовж всього циклу суспільного відтворення, аж до відносин із кінцевими споживачами

12 Таранич Оксана Вікторівна Мотивація державних службовців у системі адміністративного менеджменту Таранич О.В., Вісіцька Д.О немає Економіка і організація управління українська 2021 стаття 179
У досліджені подано інформацію про систему мотивації в адміністративному менеджменті та її роль і значення в умовах сучасного господарювання, розглянуто основні теорії, які стали основою для побудови сьогоднішнього мотиваційного механізму, використання методів заохочення на прикладі державних службовців України та розгляд іноземного досвіду щодо мотиваційного забезпечення. Для досягнення поставленої мети, при вирішенні завдань було використано загальнонаукові та спеціальні методи теоретичних й емпіричних досліджень: огляд наукової літератури за темою дослідження, термінологічний, статистичний аналіз, метод порівняльного аналізу й синтезу

13 Таранич Оксана Вікторівна Корпоратизація як інструмент удосконалення корпоративного управління державних підприємств Вінніченко А.А., Таранич О.В. немає Вісник студентського наукового товариства ДонНУ імені Василя Стуса українська 2021 стаття 186
Досліджено процес корпоратизації державних підприємств, а також проведено аналіз стану корпоративного управління одного з українських державних підприємств. Методами дослідження виступили загальнонаукові та спеціальні методи дослідження. У результаті дослідження було отримано висновки щодо значимості корпоратизації для українських державних підприємств та для національної економіки в цілому, а також розроблено перспективи розвитку корпоратизації як для національного ринку, так і для міжнародного

14 Таранич Оксана Вікторівна Особливості формування стратегії розвитку підприємства готельно-ресторанної сфер Тригуб А.В., Таранич О.В. немає Вісник студентського наукового товариства ДонНУ імені Василя Стуса українська 2021 стаття 196
Визначено особливості формування стратегії розвитку підприємства готельно-ресторанної сфери. З’ясовано сутність поняття «стратегія» та її роль в умовах пандемії Covid-19. На основі вивчення наукових праць відомих вітчизняних та іноземних фахівців запропоновано процес формування стратегії розвитку підприємства готельно-ресторанної сфери. Деталізовано етапи даного процесу. Встановлено, що основою ефективного формування стратегії розвитку є проведення ґрунтовного аналізу стану зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства готельно-ресторанної сфери

15 Таранич Оксана Вікторівна Оцінка ймовірності банкрутства підприємства на прикладі ПрАТ «Оболонь» Вінніченко А.А., Таанич О.В. немає Вісник студентського наукового товариства ДонНУ імені Василя Стуса українська 2021 стаття 236
Досліджено механізм оцінки ймовірності настання банкрутства підприємства, а також проведено аналіз ймовірності настання банкрутства відповідно до українських реалій ринку. Методами дослідження виступили загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, діалектичний та абстрактно-логічні методи, метод систематизації та емпіричного дослідження, класифікаційно-аналітичний метод, метод аналізу та синтезу, метод прогнозування. У результаті було отримано висновки щодо ефективності застосування оцінок ймовірності банкрутства, а також висновки проведеного аналізу ймовірності настання банкрутства

16 Таранич Оксана Вікторівна Шляхи цифрової модернізації українського суспільства Таранич О.В. Одеса Пріоритети фінансово-економічного управління : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 15 січня 2021 р). українська 2021 тези 219
Визначено шляхи цифрової модернізації українського суспільства. Цифрова модернізація українського суспільства повинна відбуватись в виробничих і суспільних відносинах. Позитивною стороною цифровізації є подолання економічних наслідків від карантинних обмежень під час пандемії COVID-19. Розвиток інформаційних систем у сферах надання адміністративних послуг, охорони здоров’я, освіти, роздрібної торгівлі, віддаленого працевлаштування дозволяє не зупиняти суспільні відносини, зберігати робочі місця, зменшувати навантаження на Пенсійний фонд, службу зайнятості, центри надання адміністративних послуг

17 Таранич Оксана Вікторівна Розвиток галузевих ринків України з урахуванням викликів «Індустріалізації 4.0» світового господарства Таранич О.В. Полтава Економіка, фінанси, облік та право: теоретичні підходи та практичні аспекти розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 24 лютого 2021 р) українська 2021 тези 201
Визначено шляхи і методи розвитку галузевих ринків України з урахуванням викликів «Індустріалізації 4.0» світового господарства. Пошук шляхів до розвитку галузевих ринків України необхідно починати з діалогу з бізнесовими колами щодо створення власних вертикально інтегрованих виробництв, які будуть забезпечувати випуск продукції високих технологічних укладів. Іншою складовою високотехнологічних реформ є підготовка фахівців, здатних до упровадження міжнародних стандартів інформатизації, комп’ютеризації промислового виробництва; завершення реформ державного управління, судової та правоохоронної системи, які будуть підтримувати, а не стримувати розвиток промисловості країни

18 Таранич Оксана Вікторівна Інформаційне суспільство як вектор постіндустріалізму Таранич О.В., Таранич А.В. немає Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти : міжнародна наукова інтернет-конференція. Вип. 56 українська 2021 тези 214
Розбудова інформаційного суспільства пов’язана з прозорістю суспільного життя, яке базується на вільному доступі до інформації, на використанні інформаційних продуктів, в першу чергу це доступ до державних адміністративних послуг. В єдиному інформаційному просторі відбувається культурна інтеграція східної та західної цивілізацій, зменшується історичне протистояння між народностями та культурами, відбувається послаблення у відношенні радикально налаштованих релігійних суспільств Близького Сходу, Східної Азії й Африки до немусульманського світу

19 Таранич Оксана Вікторівна Стратегії розвитку підприємств ресторанного бізнесу в умовах пандемії COVID-19 Таранич О.В., Тригуб А.В. Полтава Сучасний стан економіки, обліку, фінансів і права та їх основні проблеми: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 5 жовтня 2021 р.) українська 2021 тези 184
Визначено та проведено аналіз стратегій розвитку підприємств ресторанного бізнесу в умовах пандемії Covid-19. Пандемія COVID-19 спричинила цілу революцію сфери ресторанного бізнесу та спонукала підприємства акцентувати увагу на довгостроковій стратегії розвитку. Лише підприємства, які мають чітке розуміння довгострокового вектору розвитку, мають змогу в умовах пандемії COVID-19 розвиватися

20 Таранич Оксана Вікторівна Вибір маркетингової стратегії управління підприємством Таранич О.В., Мандрик Т. В. Черкаси Теорія і практика сучасної економіки: матеріали ХXІІ Міжнародної науково-практичної конференції: 20 жовтня 2021 р. українська 2021 тези 177
Розроблено теоретичні положення щодо вибору маркетингової стратегії та вдосконалення системи стратегічного управління підприємством. Відзначено, що основне призначення маркетингових стратегій полягає в тому, щоб взаємоузгодити цілі підприємства з його можливостям Пріоритети фінансово-економічного управління и, з вимогами споживачів, використати слабкі позиції конкурентів та свої конкурентні переваги, зважаючи на те, що підприємства мають різні вихідні дані, такі як розмір, позиція на ринку, менеджмент, рівень впровадження маркетингу у щоденну діяльність, рівень забезпеченості ресурсами тощо

21 Таранич Оксана Вікторівна Інформаційні системи і технології в управлінні : методичні рекомендації до самостійного вивчення навчальної дисципліни Климчук О.В., Таранич О.В. Вінниця немає українська 2021 метод. рек. 194
В методичних рекомендаціях у структурному відношенні на початку кожної теми для самостійного вивчення зазначено методичні поради, що потрібно застосовувати для комплексного викладення теми і вивчення яких є необхідною умовою для розуміння та якісного засвоєння матеріалу. В кінці кожної теми наводиться перелік ключових положень, ґрунтовне засвоєння яких є обов’язковою вимогою вивчення дисципліни «Інформаційні системи і технології в управлінні»