Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
342
Всього праць
5890
Завантажень
5
Зап. на цитування
1117290

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: профайли

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання тип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 92
011 Освітні, педагогічні науки
014 Середня освіта (фізика)
Культура і мистецтво 7
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1359
032 Історія та археологія
033 Філософія
034 Культурологія
035 - Філологія
Соціальні і поведінкові науки 669
051 - Економіка
052 - Політологія
053 Психологія
Журналістика 84
061 Журналістика
Управління та адміністрування 1037
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа та страхування
073 - Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Право 648
081 - Право
Біологія 150
091 Біологія
Природничі науки 630
101 Екологія
102 - Хімія
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 209
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
Інформаційні технології 647
122 Комп'ютерні науки
125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 0
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Публічне управління та адміністрування 4
281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 334
291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
292 - Міжнародні економічні відносини

Результат пошуку


Буркіна Наталя Валеріївна

Фотографія відсутня Науковий ступінь: Кандидат педагогічних наук
Звання: Доцент
Сфера діяльності: моделювання та прогнозування соціально-економічних та бізнес-процесів, бізнес-аналітика, візуалізація даних, Data Science, Artificial intelligence, Big Data
Факультет: Економічний факультет
Підрозділ: Кафедра економічної та управлінської аналітики
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2993-5128
Google scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=7oZ96EgAAAAJ&hl=uk
Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57189048911
Web of Science: https://publons.com/researcher/X-5355-2018/
Корп.ел.пошта: n.burkina@donnu.edu.ua
Профайл: http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=184#search

Праці

Знайдено документів: 7
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Буркіна Наталя Валеріївна ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ У ВИТРАТАХ ДОМОГОСПОДАРСТВ ПОЛЬЩІ ТА УКРАЇНИ Антоніна Сидорова, Наталя Буркіна, Тарас Фурман немає ΛΌГOΣ: зб. наук. пр. українська 2020 тези 265
У системі показників рівня та якості життя населення країн витрати домогосподарств на придбання товарів і послуг, а також структурні зрушення в їх складі займають головне місце. Тому підвищення рівня життя населення, покращення структури витрат домогосподарств, підвищення доходів визначають успішність соціальної політики держави. Яскравий приклад зростання економіки, досягнення соціальних стандартів, починаючи з 1990 р. демонструє Польща, з якою за деякими параметрами можна порівняти Україну

2 Буркіна Наталя Валеріївна CUSTOMER CLASSIFICATION AND DECISION MAKING IN THE DIGITAL ECONOMY BASED ON SCORING MODELS Ruslan Lavrov, Natalia Burkina, Yurii Popovskyi, Serhii Vitvitskyi, Oleksandr Korniichuk, Serhii Kozlovskyi немає International Journal of Management англійська 2020 стаття 285
The article presents how cluster models works to create customer classification and to make managerial decision for saving clients and founding new target auditory. The objective of research is to find out the relevant techniques for building scoring models in different fields. The main hypothesis of research was checking the quantity of scoring models in different fields. It was applied k-nearest neighbors support vector method for decision making in the digital economy based on scoring models. In order to realize the principle of customer classification and revealing the client categories with risk of leaving the company it was created the client’s classification model. Moreover, risk issue was shown on the example of fraud dynamic. It was researched different categories of fraud and pointed out their features

3 Буркіна Наталя Валеріївна Regional Differentiation for Life Quality of the Population in Ukraine Under Innovative Growth Natalia Burkina, Taras Furman, Janusz Soboń, Kostiantyn Sapun немає Financial Internet Quarterly англійська 2020 стаття 266
The article focuses on the analysis of economic growth of Ukraine and its regions, using the proposed by the authors indicators of quality and indicators of the population living standards under innovation growth. The main purpose of the research is developing a method of multi-factor assessment and regional classification of population`s life quality. Moving to the results literature review showed that many approaches to assessing the quality of life of the population have been developed in the statistical theory and practice. However, still, there are many discussions about the question of a single aggregate indicator of living standards and the methodology of regional differentiation by this criterion. So, it has not been found a rational way to combine indicators of the level and quality of life to obtain a comprehensive index that reflects objectively, reliably and verifiable the population`s level and quality of life

4 Буркіна Наталя Валеріївна Компаративний аналіз витрат доогосподарств Польщі та України А.В Сидорова, Н.В Буркіна, Т.Ю Фурман немає Problems of Economy українська 2020 стаття 290
Метою статті є дослідження подібностей і відмінностей у витратах домогосподарств України та Польщі за допомогою методології компаративного аналізу. Україна і Польща подібні за багатьма критеріями, але структура витрат домогосподарств суттєво відрізняється. Виявлено, що структура витрат домогосподарств обох країн є сталою, в обох структурах простежується найбільша частка витрат на базові потреби домогосподарств (в Україні–продукти харчування та безалкогольні напої, а також витрати на житло і комунальні послуги; в Польщі–витрати на житло і комунальні послуги, а також на продукти харчування та безалкогольні напої). Доведено, що структура витрат залежить не тільки від доходів, дотримання соціальних стандартів і гарантій, але суттєво залежить від зміни базових витрат

5 Буркіна Наталя Валеріївна INFLUENCE OF BIG DATA AND BUSINESS ANALYTICS USE ON UKRAINIAN BUSINESS N.V Burkina немає Формирование рыночных отношений в Украине англійська 2020 стаття 265
Метою даної статті є систематизація як класичних, так і сучасних методів аналізу даних, які можна застосувати в різних економічних сферах з метою поліпшення показників ведення бізнесу. У статті були поставлені і вирішені наступні завдання: пошук ролі і місця великих даних для бізнесу; виявлення методології застосування науки Data science до ведення українського бізнесу в Україні; систематизація методів аналізу даних і з’ясування особливостей їх адаптації до українського бізнесу.

6 Буркіна Наталя Валеріївна БІЗНЕС-АНАЛІТИКА Сидорова, А.В. Буркіна, Н.В. Біленко, Д.В. Вінниця немає українська 2019 навч.-метод. посіб. 257
У навчально-методичному посібнику розглянуто теоретикометодологічні засади і прикладні аспекти бізнес-аналітики. Зміст включає статистичні методи економічної аналітики, методи бізнес-аналітики й оцінку ризиків у діяльності суб’єктів господарювання, основи програмування статистичних методів аналізу й моделей в R-середовищі. Для студентів економічних та управлінських спеціальностей закладів вищої освіти, викладачів, аспірантів, наукових працівників, роботодавців, усіх, хто цікавиться питаннями бізнес-аналітики у різних сферах професійної діяльності

7 Буркіна Наталя Валеріївна The marketing strategy for making optimal managerial Decisions by means of smart analytics Козловський, С.В. Шаульська, Л.В. Буркіна, Н.В. Поповський, Ю.Б. немає немає українська 2018 стаття 254
The article presents a methodology for developing the marketing strategy for making optimal managerial solutions by means of smart analytics. Such issues as marketing strategy modeling methods; software products based on the integration of smart analyt- ics; optimal choice of electromobile and others have been considered. The main subject of the article is constructing an optimal decision-making model using a combination of classical statistical and mathematical methods and models, as well as modern infor- mation technologies, including methods of smart analytics. The conceptual scheme of the effective marketing management has been created according to the structural com- ponents: information, statistical, mathematical, analytical and technological, etc. The structure and main features of every component have been considered in detail.