Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
342
Всього праць
5890
Завантажень
5
Зап. на цитування
1115894

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: профайли

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання тип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 92
011 Освітні, педагогічні науки
014 Середня освіта (фізика)
Культура і мистецтво 7
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1359
032 Історія та археологія
033 Філософія
034 Культурологія
035 - Філологія
Соціальні і поведінкові науки 669
051 - Економіка
052 - Політологія
053 Психологія
Журналістика 84
061 Журналістика
Управління та адміністрування 1037
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа та страхування
073 - Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Право 648
081 - Право
Біологія 150
091 Біологія
Природничі науки 630
101 Екологія
102 - Хімія
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 209
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
Інформаційні технології 647
122 Комп'ютерні науки
125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 0
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Публічне управління та адміністрування 4
281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 334
291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
292 - Міжнародні економічні відносини
Знайдено документів: 1
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Стрельніков Віктор Юрійович Проблема проектування дидактичних систем у сучасному науковому дискурсі Стрельніков, В.Ю. Кривий Ріг Актуальні проблеми сучасного економіко-гуманітарного дискурсу в Україні : МАТЕРІАЛИ ІІ МІЖНАР. НАУК.-ПРАКТ. ІНТЕРНЕТ-КОНФ. українська 2018 стаття 232
Концепція має дати відповіді на три головні запитання: що вчити? (зміст освіти), як вчити і як перевірити? (технології навчання, контролю і корекції), хто має вчити? (вимоги до навчальних закладів і викладачів). Дидактична система підготовки фахівців, крім вказаних компонентів (змістового та технологічного) містить ще цільовий (для чого вчитися? – мета навчання) компонент, і має бути адекватною меті освіти та професійно важливим якостям фахівців

Скопіюйте потрібний варіант цитування
1. Стрельніков Віктор Юрійович Проблема проектування дидактичних систем у сучасному науковому дискурсі / Стрельніков Віктор Юрійович. // Актуальні проблеми сучасного економіко-гуманітарного дискурсу в Україні : МАТЕРІАЛИ ІІ МІЖНАР. НАУК.-ПРАКТ. ІНТЕРНЕТ-КОНФ.. – 2018. С.
2. Стрельніков Віктор Юрійович Проблема проектування дидактичних систем у сучасному науковому дискурсі / Стрельніков Віктор Юрійович. // Актуальні проблеми сучасного економіко-гуманітарного дискурсу в Україні : МАТЕРІАЛИ ІІ МІЖНАР. НАУК.-ПРАКТ. ІНТЕРНЕТ-КОНФ.. – 2018. [Електронний ресурс]-режим доступу: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1418