Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
342
Всього праць
5890
Завантажень
5
Зап. на цитування
1116310

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: профайли

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання тип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 92
011 Освітні, педагогічні науки
014 Середня освіта (фізика)
Культура і мистецтво 7
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1359
032 Історія та археологія
033 Філософія
034 Культурологія
035 - Філологія
Соціальні і поведінкові науки 669
051 - Економіка
052 - Політологія
053 Психологія
Журналістика 84
061 Журналістика
Управління та адміністрування 1037
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа та страхування
073 - Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Право 648
081 - Право
Біологія 150
091 Біологія
Природничі науки 630
101 Екологія
102 - Хімія
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 209
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
Інформаційні технології 647
122 Комп'ютерні науки
125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 0
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Публічне управління та адміністрування 4
281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 334
291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
292 - Міжнародні економічні відносини
Знайдено документів: 1
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Іваненко Лариса Михайлівна Інновації в ритейлі як об’єктивний наслідок розвитку сучасного маркетингу Іваненко Л.М. немає Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І Вернадського українська 2018 стаття 270
Статтю присвячено вивченню наукових підходів до розуміння концепту інновацій та визначенню тих їх видів, які можуть бути запроваджені в ритейлерській діяльності. Визначено, що найпоши-ренішими форматами ритейлу є супермаркет та гіпермаркет, тому що вони присутні в усіх про-аналізованих класифікаціях. На відміну від оптової торгівлі товари, що реалізуються за посеред¬ництвом ритейлу, призначені для кінцевого споживання і не мають бути перепродані

Скопіюйте потрібний варіант цитування
1. Іваненко Лариса Михайлівна Інновації в ритейлі як об’єктивний наслідок розвитку сучасного маркетингу / Іваненко Лариса Михайлівна. // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І Вернадського. – 2018. С.
2. Іваненко Лариса Михайлівна Інновації в ритейлі як об’єктивний наслідок розвитку сучасного маркетингу / Іваненко Лариса Михайлівна. // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І Вернадського. – 2018. [Електронний ресурс]-режим доступу: https://cutt.ly/agqRDrZ