Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
342
Всього праць
5890
Завантажень
5
Зап. на цитування
1108642

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: профайли

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання тип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 92
011 Освітні, педагогічні науки
014 Середня освіта (фізика)
Культура і мистецтво 7
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1359
032 Історія та археологія
033 Філософія
034 Культурологія
035 - Філологія
Соціальні і поведінкові науки 669
051 - Економіка
052 - Політологія
053 Психологія
Журналістика 84
061 Журналістика
Управління та адміністрування 1037
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа та страхування
073 - Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Право 648
081 - Право
Біологія 150
091 Біологія
Природничі науки 630
101 Екологія
102 - Хімія
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 209
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
Інформаційні технології 647
122 Комп'ютерні науки
125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 0
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Публічне управління та адміністрування 4
281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 334
291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
292 - Міжнародні економічні відносини
Знайдено документів: 1
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Іщук Наталія Юріївна Linguistic Aspects of Advertising Slogans Nataliia Ishchuk, Artem Svirhun немає Науковий вісник Чернівецького університету: Германська філологія англійська 2020 стаття 239
The paper deals with the usage of linguistic aspects in English advertising slogans. advertising different brands, each of them covering one segment of products. The material for the study is the corpus of above 200 online commercial advertising slogans written in English that were sampled on the random basis from the Internet sources. An attempt was also made to look into the etymology of a slogan. The selected slogans under analysis meet the fundamental requirements set for successful slogans: conciseness with high emotional tension, concentration of the essence of the commercial proposal and simple language that is easily memorized. The study suggest that the persuasive power of advertisements to large extent depends on the utilized rhetorical devices, strategies and methods

Скопіюйте потрібний варіант цитування
1. Іщук Наталія Юріївна Linguistic Aspects of Advertising Slogans / Іщук Наталія Юріївна . // Науковий вісник Чернівецького університету: Германська філологія. – 2020. С.
2. Іщук Наталія Юріївна Linguistic Aspects of Advertising Slogans / Іщук Наталія Юріївна . // Науковий вісник Чернівецького університету: Германська філологія. – 2020. [Електронний ресурс]-режим доступу: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1461