Інформаційно-аналітична
база наукових праць

Логотип бібліотеки
Library Donnu
Всього науковців
342
Всього праць
5890
Завантажень
5
Зап. на цитування
1110150

Якщо обрати позначку "профайли", то по обраному підрозділу буде відображено усіх фахівців
Якщо у "Напрямок" обрати розділ, то буде відображено усі праці відповідно розділу
Якщо у "Напрямок" обрати спеціальність, то буде відображено фахівців спеціальності
Каталог праць

Виберіть один із розділів

Факультет:

Підрозділи: профайли

Науковці: Використовуйте початкові літери для пошуку

Детально : рік видання тип

Напрямок Кількість праць
Освіта/Педагогіка 92
011 Освітні, педагогічні науки
014 Середня освіта (фізика)
Культура і мистецтво 7
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Гуманітарні науки 1359
032 Історія та археологія
033 Філософія
034 Культурологія
035 - Філологія
Соціальні і поведінкові науки 669
051 - Економіка
052 - Політологія
053 Психологія
Журналістика 84
061 Журналістика
Управління та адміністрування 1037
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа та страхування
073 - Менеджмент
075 Маркетинг
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Право 648
081 - Право
Біологія 150
091 Біологія
Природничі науки 630
101 Екологія
102 - Хімія
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
Математика та статистика 209
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
Інформаційні технології 647
122 Комп'ютерні науки
125 Кібербезпека
Автоматизація та приладобудування 0
152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Публічне управління та адміністрування 4
281 Публічне управління та адміністрування
Міжнародні відносини 334
291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
292 - Міжнародні економічні відносини

Результат пошуку


Чорнодон Мирослава Іванівна

Фотографія відсутня Науковий ступінь: Кандидата наук із соціальних комунікацій
Звання: Доцент
Сфера діяльності: гендерні дослідження у засобах масової інформації, медіаграмотність, новітні жанри в журналістиці, реклама та зв’язки з громадськістю
Факультет: Факультет інформаційних і прикладних технологій
Підрозділ: Кафедра журналістики та соціальних комунікацій
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9227-0993
Google scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=j0BWgWQAAAAJ&hl=ru
Scopus: немає
Web of Science:
Корп.ел.пошта: m.chornodon@donnu.edu.ua
Профайл: http://rang.donnu.edu.ua/?pg=kt&nu=35#search

Праці

Знайдено документів: 10
№п.п. Автор Назва публікації Спів.автори Видавництво Назва журналу Мова Рік Тип Запитів на цитування Файл

1 Чорнодон Мирослава Іванівна Personal Determinants Of Social Competence Of Future Journalists Vitalii Boretskyi, Myroslava Chornodon, Kostiantyn Rodyhin, Inna Yermakova, Alina Rudchenko немає INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENTIFIC & TECHNOLOGY RESEARCH VOLUME 9, ISSUE 04 англійська 2020 стаття 275
Abstract: The research presents a pedagogical strategy for the journalist’s education in the system of higher education in modern Europe in the case of Ukraine. The main objectives of social competences development are defined. Personal, social and universal dimensions of such competence are the main parameters of the curricular and academic content of such professional engagement. The most recent research and the best practices of world journalism education determined several fundamental principles of the most effective educational process management

2 Чорнодон Мирослава Іванівна КОНЦЕПТОСФЕРА СУЧАСНОЇ ГЕНДЕРНО МАРКОВАНОЇ ПЕРІОДИКИ: ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ Мирослава Чорнодон немає Вісник Львівського університету. Серія журналістика українська 2020 стаття 250
У статті з'ясовано особливості концептосфери сучасної періодики для жінок і чоловіків. Проблема гендерної концептосфери розглядається в векторі психолінгвістичного аспекту, адже представляє результати контент-аналітичного дослідження обраних для вивчення журналів в психологічному і лінгвістичному розрізі

3 Чорнодон Мирослава Іванівна СУЧАСНА ГЕНДЕРНО МАРКОВАНА ПЕРІОДИКА: ОСОБЛИВОСТІ ГЕНДЕРНОЇ КОНЦЕПТОСФЕРИ Мирослава Чорнодон немає Вісник Львівського університету. Серія журналістика українська 2018 стаття 209
Проведене дослідження дало змогу визначити, які тлумачення концептів «жінка» та «чоловік» можна виявити на сторінках сучасної гендерно маркованої періодики і таким чином детально проаналізувати гендерну концептосферу через призму видових характеристик концептів

4 Чорнодон Мирослава Іванівна Особливості гендерних концептів у теле-рекламі Мирослава Чорнодон немає SCIENCE, RESEARCH, DEVELOPMENT. MONOGRAFIA POKONFERENCYJNA українська 2018 тези 212
Розтлумачити сприйняття гендерних ролей і образів у суспільстві; визначити особливості гендерних категорій у рекламі

5 Чорнодон Мирослава Іванівна MODERN GENDER ROLES: LOOK YOUNG PEOPLE Мирослава Чорнодон немає WSPÓŁCZESNE PROBLEMY I PERSPEKTYWY ROZWOJU англійська 2017 стаття 212
немає

6 Чорнодон Мирослава Іванівна Визначення гендерних номінацій на основі аналізу гендерно маркованої періодики Мирослава Чорнодон немає MODERN PROBLEMS OF IMPROVE LIVING STANDARDS IN A GLOBALIZED WORLD : 3 rd International Scientific and Practical Internet – Conference українська 2017 стаття 322
Проведене дослідження дало змогу визначити гендерні номінації на основі аналізу видань для жінок і чоловіків

7 Чорнодон Мирослава Іванівна Макроконцепт «сім’я» на сторінках сучасних глянцевих видань Мирослава Чорнодон немає СУЧАСНИЙ МАС-МЕДІЙНИЙ ПРОСТІР: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (12–13 жовтня 2016 р.) українська 2016 стаття 259
Проведене дослідження дало змогу визначити, які тлумачення концепту «сімя» можна виявити на сторінках сучасної гендерно маркованої періодики

8 Чорнодон Мирослава Іванівна Реклама та зв’язки з громадськістю: маркетингові комунікації Мирослава Чорнодон Вінниця немає українська 2019 навч.-метод. посіб. 262 no file
Подано виклад матеріалу основних тем навчальних дисциплін “Маркетингові комунікації”, “Реклама та звязки з громадськістю”

9 Чорнодон Мирослава Іванівна Реклама та зв’язки з громадськістю: маркетинг і брендинг Мирослава Чорнодон Вінниця немає українська 2018 навч.-метод. посіб. 262 no file
Подано короткий виклад матеріалу основних тем навчальних дисциплін “Маркетингові дослідження”, Реклама та звязки з громадськістю”

10 Чорнодон Мирослава Іванівна Developing the Competency of Future Physical Education Specialists in Professional Interaction in the Field of Social Communications Redchuk, R., Doroshenko, T., Havryliuk, N., Medynskii, S., Soichuk, R., Petrenkо O., Pavelkiv, R., Rybalko, P., Maliar, N., Maliar, E., Chornodon, M., & Boretskyi, V. немає Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala англійська 2020 стаття 260
The optimal combination of professional and personal qualities is extremely significant for professional activities of physical education specialists, who can engage in professional interaction in the field of social communications